Jump to content

2019.04.21 Crystal Palace (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I dag er Palace et bedre lag defensivt, de er i dag et bedre lag offensivt og i dag så har også Palace en bedre lagleder.
Ja, vi blir snytt for en straffe, men i det som burde vært en av de "letteste" kampene i innspurten så burde våre klart tre poeng til tross for denne manglende straffen.

Tre fortjente poeng til Palace........... dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Latterlig latterlig latterlig. Same old Arsenal 😕 Ting tar tid å snu er jeg redd. Det var særlig inngangen til denne kampen som er utilgivelig. Wenger klarte det ikke, emery klarer det ikke. Nå skal emry få bytte ut endel personell før han blir dømt, men det er noe galt i hodene på denne spillersammensettningen. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Latterlig latterlig latterlig. Same old Arsenal 😕 Ting tar tid å snu er jeg redd. Det var særlig inngangen til denne kampen som er utilgivelig. Wenger klarte det ikke, emery klarer det ikke. Nå skal emry få bytte ut endel personell før han blir dømt, men det er noe galt i hodene på denne spillersammensettningen. 

Emery MÅ ta ansvar for det håpløse laguttaket. Trodde han virkelig at Jenkinson, Mavropanos og Elneny kom til å spille godt? Dette tapet må han ta på sin egen kappe. Elendig fra ende til annen. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Verminator5 said:

Emery MÅ ta ansvar for det håpløse laguttaket. Trodde han virkelig at Jenkinson, Mavropanos og Elneny kom til å spille godt? Dette tapet må han ta på sin egen kappe. Elendig fra ende til annen. 

Ikke enig i uttaket jeg heller. Men dette er mustafi sin egen ære. Han tapte det for oss

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Ikke enig i uttaket jeg heller. Men dette er mustafi sin egen ære. Han tapte det for oss

Når du er nødt til å starte Mustafi må du sørge for å kompensere med andre gode spillere. Å la Jenkinson, Mavropanos og Elneny innta plassene rundt han er like hjernedødt som Mustafi selv.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...