Jump to content

2019.04.21 Crystal Palace (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Bekkern said:

Fokus var på det defensive da. Du får fortsette med de 11 du har valgt i dag da. Ser jo glimrende ut så langt..

Er vel strengt tatt ikke jeg som har valgt, men ser i grunnen ikke noe problem med valgene. Monreal har spilt mye i det siste, han er ikke 20 år lenger. ;)

 Men vi får se da, jeg tror vi vinner 3-1.

Link to comment
Share on other sites

Ja, håper det snur👍️Lov å være litt uenige innimellom. 

1 minute ago, elx said:

Er vel strengt tatt ikke jeg som har valgt, men ser i grunnen ikke noe problem med valgene. Monreal har spilt mye i det siste, han er ikke 20 år lenger. ;)

 Men vi får se da, jeg tror vi vinner 3-1.

 

Link to comment
Share on other sites

Grekeren er ikke det store problemet bakover, laget som helhet er det. Greit nok frisparket som førte til målet et tullete av grekeren, men det er flere som har sviktet i dag.

Elneny bidrar med minimalt, ser etter noen å legge en støttepasning til så snart han mottar ballen og stopper fremdriften i laget.

Jeg tror jeg vil la grekeren få spille en stund utover i andre omgang, men jordfresen må inn for Elneny på midten.

Auba har vært ganske usynlig fremover, det virker som det er Laca som er den som prøver noe i den delen av laget.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Elneny er en helt ok squadspiller som kan komme innpå og gjøre en helt ok jobb som defensiv midtbanemann når kamper allerede er avgjort. Han er dog veldig langt unna å være god nok til å starte for oss.

Mustafi er og blir en elendig stopper. Han har innsats og trekker seg sjelden fra dueller, men han er konstant feilplassert og selger seg altfor lett.

Jenkinson opphever offside på Benteke på målet.. Ellers ok med fremover.

Unødvendig frispark og kort på Mavropanos, ellers en ok kamp av ham.

Laca jobber og kjemper men vi må klare å spille opp Auba til muligheter.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...