Jump to content

Tanker rundt overgangvinduet sommeren 2019 (og januar 2020)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 440
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og i følge Daily Mail så har Juventus nå ha vært  i kontakt med Arsenal angående Mustafi.
Interessen skyldes en langtidsskade på deres kaptein Chiellini, og Mustafi er dog ikke den eneste aktuelle kandidaten. Ifølge den samme blekka så har Juventus også vist interesse for Boateng som nå er i Bayern Munchen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rosicky07 said:

Mhiki avbildet med Roma drakt på flyplassen der. Synd vi bare klarer å bli kvitt han med hjelp av lån

Mikke viser ekstrem profesjonalitet ved å spille (middelmådig) kvelden før klubbskifte. Det får han en pluss i margen for av meg

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Men vi slipper vel betale lønna i det minste

Under forutsetning av at vi ikke blir kvitt Mustafi, så vil klubben (avganger minus tilganger) ha spart sånn omtrentilig 1 1/2 Özil-lønn (ca £500k pr uke) i dette overgangsvinduet. Da er ikke unge lovende som har gått på lån eller kommet tilbake fra lån regnet inn.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Polljen said:

Under forutsetning av at vi ikke blir kvitt Mustafi, så vil klubben (avganger minus tilganger) ha spart sånn omtrentilig 1 1/2 Özil-lønn (ca £500k pr uke) i dette overgangsvinduet. Da er ikke unge lovende som har gått på lån eller kommet tilbake fra lån regnet inn.

Du, din magiker, hvor har du disse tallene fra?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Du, din magiker, hvor har du disse tallene fra?

Sikkert tall fra transfermarkt. Fin side, sjekk den ut. 

Her følger en grei oversikt over sommerens handler. Ingen Mustafi der, dessverre. 

 

https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2019/jun/04/football-transfer-window-2019-every-summer-deal-from-europe-top-five-leagues

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Tapapa said:

Sikkert tall fra transfermarkt. Fin side, sjekk den ut. 

Her følger en grei oversikt over sommerens handler. Ingen Mustafi der, dessverre. 

 

https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2019/jun/04/football-transfer-window-2019-every-summer-deal-from-europe-top-five-leagues

Du er ingen magiker. 

Har forresten kommet hjem med drakta di. Bare å hente når du vil

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ben Elfen said:

Du, din magiker, hvor har du disse tallene fra?

Litt her og litt der. Googling kalles det, og der det ikke finnes klare tall, så synser vi 😝

Er tallene helt korrekte? Neppe! Men nære nok. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Det kan ikke ha vært hardere enn ditt crush på Vela og Akpom 😉

Mitt største mancrush var faktisk på Song i en periode. Men, ja jeg digget (digger ennå) både Vela og Akpom. Sistnevnte gjør det veldig bra i gresk liga og Vela i MLS. ;)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Stefanb said:

Mitt største mancrush var faktisk på Song i en periode. Men, ja jeg digget (digger ennå) både Vela og Akpom. Sistnevnte gjør det veldig bra i gresk liga og Vela i MLS. ;)

Jenkinson kommer til å herje for Forest! 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Polljen said:

Under forutsetning av at vi ikke blir kvitt Mustafi, så vil klubben (avganger minus tilganger) ha spart sånn omtrentilig 1 1/2 Özil-lønn (ca £500k pr uke) i dette overgangsvinduet. Da er ikke unge lovende som har gått på lån eller kommet tilbake fra lån regnet inn.

https://arseblog.com/2019/09/roma-are-going-to-play-with-our-mkhi-but-mustafi-remains/

Link to comment
Share on other sites

Tallet for besparelse i artikkelen synes ikke å være så galt, men det gjelder spillere som har dratt.  Noen av de han lister opp dro fra utlån og sparer oss egentlig lite eller intet og han har glemt Perez som var på lån hos oss. Men tallet $1mill pr uke er nok ikke så langt fra sannheten. Men det er brutto besparelse, det har tross alt kommet inn noen nye spillere så dermed ender jeg sånn omtrentlig på det halve beløpet av det artikkelforfatter nevner. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Koulibaly hadde vært sykt, men jeg tviler sterkt. £100m +/- er visstnok det Napoli vil ha. For en 29 år gammel midtstopper som kommer fra tempo svake Serie A så sier det seg selv at det ville vært et risikokjøp av høyeste grad..

Mener personlig at det eneste vi trenger kanskje er en venstrekant såfremt ikke Arteta har troen på at Nelson kan ta store steg under hans veiledning. Samt en midtbanespiller som kan erstatte Xhaka.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...