Jump to content

2019.04.01 Newcastle United (H)


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Verminator5 said:

Vet ikke om det er balansen i seg selv som har ført til balltap. Newcastle har vært solide i presset, og det at de gjør individuelle feil skyldes ikke nødvendig balansen. Ramsey har jo vært disiplinert og gått på svært få løp inn i motstanderboksen (med et hederlig unntak :)). Xhaka og Torreiras overblikk, ballkontroll og evne til å ri av press gir inntrykk av god balanse, men det er jo egentlig personlige ferdigheter som avgjør. Flisespikkeri? Muligens!

Neida det er også en måte å si det på. Heldigvis er Newcastle veldig svake når de først har spilt de ut. Men det har riktignok sett bedre ut med den nevnte midtbane siste 10min

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply
1 minute ago, Marius- said:

Neida det er også en måte å si det på. Heldigvis er Newcastle veldig svake når de først har spilt de ut. Men det har riktignok sett bedre ut med den nevnte midtbane siste 10min

Heldigvis ja! De har begge stått litt høyere i banen og involvert seg mer offensivt. Det har presset Newcastle lavere, hvilket har gitt nevnte herremenn bedre arbeidsvilkår. 

Link to comment
Share on other sites

Burde ledet minst med to. Men en noe billig annullering og en ekstremt god defensiv jobb som endte med redning på strek gjør at vi kun har scoret ett. Newcastle er også frempå og ypper innimellom men mest pga feilpasninger og dårlig forsvarsspill av oss.

Håper på enda litt mer fokus i andreomgang.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Erru fra Østfold?

Det er jeg. Det fant din bror ut av for mange år siden. 

Er ikke ofte jeg skryter av TV2, men deres analyse av situasjonen der Taylor annullerte målet til Ramsey, holder høy kvalitet. Det var veldig interessant å se bildene fra Taylors ståsted. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Det er jeg. Det fant din bror ut av for mange år siden. 

Er ikke ofte jeg skryter av TV2, men deres analyse av situasjonen der Taylor annullerte målet til Ramsey, holder høy kvalitet. Det var veldig interessant å se bildene fra Taylors ståsted. 

Den analysen tok de borti statene underveis i kampen ;) 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Verminator5 said:

Det er jeg. Det fant din bror ut av for mange år siden. 

Er ikke ofte jeg skryter av TV2, men deres analyse av situasjonen der Taylor annullerte målet til Ramsey, holder høy kvalitet. Det var veldig interessant å se bildene fra Taylors ståsted. 

Ok. Dette oppfattet vi altså veldig forskjellig. jeg synes analysen var elendig. De roste Taylor for annuleringen men konkluderte med at han ikke så situasjonen og gjettet??

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Ok. Dette oppfattet vi altså veldig forskjellig. jeg synes analysen var elendig. De roste Taylor for annuleringen men konkluderte med at han ikke så situasjonen og gjettet??

 

Jeg sa ikke at jeg var enig i konklusjonen. Det som imponerte var at de fikk frem det faktum at Taylor ikke hadde anledning til å se situasjonen og at det ikke var linjedommerens avgjørelse. Gode refleksjoner, før de når feil konklusjon. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...