Jump to content

2019.03.10 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, Ben Elfen said:

Mens vi venter. 

@Polljen hva er status på våre langtidsskadde? Welbeck, Holding og Bellerin? Er de i rute?

De er jo langtidsskadde, og har jo en ekstra lang rekonvalesenstid så for å være ærlig, jeg har ikke sett noen oppdatering på status.

Hvis jeg husker rett fra det som er skrevet tidligere så er vel Welbeck den eneste som i teorien kan være tilbake før sesongslutt, men han forlater oss sannsynligvis dag (kontrakten er vel ute til sommeren), så jeg tviler vi får se han i Arsenaldrakta igjen. Holding var vel sagt å være ute resten av sesongen og når det gjelder Bellerin så mener jeg at det var antydet at han ikke ville være tilbake før godt ute på høsten. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Riktig lag og riktig inngang til kampen. Litt heldige som unngår baklengs, men samtidig har begge avslutningene til Laca fantastisk retning før de blir blokkert. Stolpe eller blokkering er helt det samme. 

Rasford skal ha gult, Vidic skal ha gult. Sokratis får det uten at det er stygt eller at han bryter en kontring. Skummelt at han har satt seg i den situasjonen igjen. 

Forventer at Lukaku blir sliten etter 70 min som vanlig. Da må vi drepe kampen. Özil kommer til å avgjøre dette. 

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder de første 45 så er jeg fornøyd med det våre har levert, men jeg lurer på om hjertet mitt tåler enda en slik omgang 😝.

Når det gjelder sluttresultatet så står jeg ved det jeg skrev før kampen startet, der jeg ville helgardert denne kampen på en tippekupong, det ville jeg fremdeles gjort etter de første 45.

Link to comment
Share on other sites

Vi må få det neste målet ellers så ender dette dårlig. Enig  med dere foran her at vi åpnet best , men så falt vi av. AMN kan koste oss mye hvis ikke han skjerper seg.  Flere andre som må opp et nivå i 2 omgang eller så ryker de 3 poengene. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Riktig lag og riktig inngang til kampen. Litt heldige som unngår baklengs, men samtidig har begge avslutningene til Laca fantastisk retning før de blir blokkert. Stolpe eller blokkering er helt det samme. 

Rasford skal ha gult, Vidic skal ha gult. Sokratis får det uten at det er stygt eller at han bryter en kontring. Skummelt at han har satt seg i den situasjonen igjen. 

Forventer at Lukaku blir sliten etter 70 min som vanlig. Da må vi drepe kampen. Özil kommer til å avgjøre dette. 

Vidic skulle hatt konstant rødt. Han var en avskyelig spiller. Men Matic fortjente gult for nedrivingen av Niles ja.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Polljen said:

De er jo langtidsskadde, og har jo en ekstra lang rekonvalesenstid så for å være ærlig, jeg har ikke sett noen oppdatering på status.

Hvis jeg husker rett fra det som er skrevet tidligere så er vel Welbeck den eneste som i teorien kan være tilbake før sesongslutt, men han forlater oss sannsynligvis dag (kontrakten er vel ute til sommeren), så jeg tviler vi får se han i Arsenaldrakta igjen. Holding var vel sagt å være ute resten av sesongen og når det gjelder Bellerin så mener jeg at det var antydet at han ikke ville være tilbake før godt ute på høsten. 

Ok. Takk. 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...