Jump to content

2019.02.09 Huddersfield Town (B)


Polljen

Recommended Posts

Svak omgang med et flatterende resultat. Allikevel skal man ikke selge innsatsen billig. Herrene sentralt på midten lider av å være i undertall, men kriger som alltid. Fremover leverer Laca og Mikhi bra. Koscielny er en gigant så langt, til tross for en rusten spanjol og en fraværende tysker ved sin side. 

Link to comment
Share on other sites

Det er så ufattelig at de ikke klarer å holde nullen. Betyr trolig absolutt ingenting, men illustrerer hvor store problemer dette laget har.

Det er en dårlig fotballkamp i 90 minutter. Kjemping og løping, mangler rytme og samhandling i alle ledd. Jeg syns dette laget fremstår som helt uten tro på egne ferdigheter og det er inge plan i spillet. Blir i dårlig humør av å se på kampene for tiden.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

Det er så ufattelig at de ikke klarer å holde nullen. Betyr trolig absolutt ingenting, men illustrerer hvor store problemer dette laget har.

Det er en dårlig fotballkamp i 90 minutter. Kjemping og løping, mangler rytme og samhandling i alle ledd. Jeg syns dette laget fremstår som helt uten tro på egne ferdigheter og det er inge plan i spillet. Blir i dårlig humør av å se på kampene for tiden.

Selv om spillet er begredelig, gleder jeg meg fortsatt over tre poeng. Jeg er såpass enkelt i mitt fotballsinn, at tre poeng gir godt humør i en uke. Bare så det er sagt, i en kamptråden som ikke oser glede.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Bra med 3 poeng, lurer på hvor vi hadde vert uten alle skadene spesielt i forsvar. 

Nå har det forsåvidt lekket bakover hele sesongen, uavhengig av hvem som har eller ikke har vært skadd. Når det er sagt så tror jeg at det er sannsynlig at vi med en stoppertropp som hadde vært skadefri så ville vi nok sluppet inn litt færre mål og tatt litt flere poeng. 

Laget slapp inn en god del mål også på høsten, men en stor del av disse kom tross alt i de to første kampene i PL. 

Jeg har lenge ment at vi må oppgradere stallen i vår bakerste lagdel, men hadde vi denne sesongen hatt en skadefri "stopperkjerne" bestående av Kos, Sokratis og Holding så tror jeg vi ville vært nærmere å innehatt en topp fire plass. 

Men baklengsmålene skyldes ikke bare skadde stoppere, laget som helhet har ikke fungert godt nok defensivt heller. 

Emery og hans stab har heller ikke gjort en god nok jobb med å skape en god nok defensiv enhet, men jeg står likevel fremdeles fast på min påstand (fra tidligere i sesongen) om at sannsynligheten er stor for at det ville sett enda være ut hvis AW fremdeles hadde ledet laget. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...