Jump to content

2019.01.19 Chelsea (H)


Polljen

Recommended Posts

5 minutes ago, Stefanb said:

Deilig å komme hjem fra jobb og se at vi leder 1-0. Enda deiligere er det når Koscielny øker ledelsen like etter jeg skrur på kampen!

Et lite minus er stolpetreffet til Chelsea, men bortsett fra det virker det som om vi har hatt god kontroll på Chelsea.

Jeg syns det var greit at de bare traff stolpen. Det regnes vel ikke som skudd på mål engang?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Det blir vel en utligning etter hvert som gjør at resten av kampen skal bli ulidelig spennende for en gammel kropp. Du kjenner på gikten at vi kommer nok en gang til å forære Chelsea en gavepakning. Håper de gjør mine ord til skamme - men vi har trynet så mange ganger før. Men , du verden - vi fremstår MYE bedre en mot WH sist lørdag 🙂

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stefanb said:

Deilig å komme hjem fra jobb og se at vi leder 1-0. Enda deiligere er det når Koscielny øker ledelsen like etter jeg skrur på kampen!

Et lite minus er stolpetreffet til Chelsea, men bortsett fra det virker det som om vi har hatt god kontroll på Chelsea.

Det er vel strengt talt det som er skudd på mål

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Tapapa said:

Jeg syns det var greit at de bare traff stolpen. Det regnes vel ikke som skudd på mål engang?

 

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Det er vel strengt talt det som er skudd på mål

Faktisk så tror jeg brodern din har riktig. Stengene telles ikke når det gjelder skudd på mål. Hvert fall var det slik før.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

En viktig seier for å gjenreise selvtilliten i laget - viktig med en seier over et topp 4 lag. Vi ble veldig hardt presset til tider , ,men holdt nullen. Nå kan Solskjær komme og få sitt første tap 🙂

Synd med Bellerin - den skaden så ikke bra ut. 

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg grenseløst optimist igjen. Emery Traff vel med det meste og laget var solide bak. De som mener vi har en stopperkrise kan ta seg en bolle. Kos og Sokratisk var gode i dag. Hele forsvaret var gode i dag. Det eneste som var synd, er skaden til Bellerin.

 

Tottenham har ingen spisser verdt navnet for tiden og kommer til å miste masse poeng. Chelsea er rett og slett dårligere enn oss og havner bak oss på tabellen. Ergo, vi tar bronse i år.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg var vel ikke grenseløs optimist i vår beste periode i høst - men jeg var veldig optimistisk . Høyt oppe når vi nektet å tape. Det som holdt meg igjen var alle målene vi slapp inn. Vi har spilt bra defensivt i møtene med Pool , Spurs og Chelsea idag. Det var rusk her og der i dag også , men det var en bra kamp fra bakre rekker. 

Men , hvor lenge vil det vare før vi er tilbake til gamle synder ? De spilte på seg positive vibber idag igjen. De kan spille på seg enda mer selvtillit mot United i Fa cupen. Kanskje vi kan få en ny positiv rekke med kamper hvor vi er ubeseiret. Cardiff hjemme er neste kamp i PL. Deretter City og Huddersfield borte. Det er ikke sikkert det blir nye 22 kamper hvor vi er ubeseiret.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Goonerolf
9 hours ago, Guest Gunners68 said:

Men , hvor lenge vil det vare før vi er tilbake til gamle synder ?

Time will show......Gunners68 ! :)   Vi får fortsatt prøve å være optimister mens vi ser på denne første sesongen til Emery som en "Prøve å feile sesong"  Det var i vertfall en fantastisk kamp vi var vitner til i går :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det var et stort løft i forhold til kampen sist helg. Det var mye vilje og innsats i går. Nå må de prøve å holde standarden fra i går. Vi er ujevne i våre prestasjoner. Delte meninger om Emery , men det var det med Wenger også. Nå har vi fått forandringer - sikkert på godt og vondt - men han må få sjansen til å sette sitt preg på dette her.. Ikke lett å overta etter et regime som har vart i 22 år.

Synd med Bellerin - gjenstår å se hvor alvorlig det er. Også trist at vi har det gående med Øzil historien. 

Håper de kan gjenta dette på fredag - på tide med et Solskjær tap nå 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Goonerolf
45 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Håper de kan gjenta dette på fredag - på tide med et Solskjær tap nå 🙂 

Ja det er på høy tid at Solskjær og det dårligste av Manchester-lagene blir påført et tap nå.  Solskjær er nok en sympatisk og hyggelig fyr....men det er bare så veldig synd at han havnet i fullstendig feil klubb i England.  

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...