Jump to content

2018.12.29 Liverpool (B)


Polljen

Recommended Posts

Litt merkelig egentlig, men for en gangs skyld så deler jeg ikke den frustrasjonen som tydeligvis brer om seg her inne.

Det å ligge under 1-4 etter en omgang skulle normalt fått meg til å skrevet noe særdels surt, men jeg skal faktisk gjøre det motsatte.

Når det gjelder målene i mot, og selvsagt er det for mange mål i mot, så var det første et "uhell" og det siste var en særdeles billig straffe. 
Det som gjør at jeg ikke er sur etter de første førtifem er rett og slett at våre i dag viser vilje og at de kjemper. De prøver virkelig å gjøre sitt beste, og hva mer kan jeg forlange.
Jeg kan selvsagt klage over at det beste ikke er godt nok, men saken er den at vi møter et bedre lag i dag. Vi møter ett lag med fart og effektivitet fremover og jeg har ingen problemer med å innrømme at Liverpool er bedre enn Arsenal pr. dato.

Selvsagt kunne jeg så hylt opp om at den og den spilleren hos oss ikke er god nok for Arsenal, og jeg er helt med på at det nok er flere på vårt lag som ikke er gode nok, man har vi noen alternativer i stallen (akkurat nå) som er bedre? 

Jeg er ikke fornøyd med å tape, jeg er ikke fornøyd med resultatet, det er subjektivt mye jeg ikke er fornøyd med i Arsenal FC, men de elleve som er på banen i dag, uavhengig av hvor dårlige enkelte måtte være, så prøver de virkelig å gjøre sitt beste. Det er ingen som går og daffer når de mister ballen, det er ingen som rett og slett bare ikke gidder å delta, så da må det vel bety at de gjør sitt beste.

Fasiten min etter første omgang er at vi møter et bedre lag, vi har klare mangler i vårt eget lag, men de som er på banen prøver i det minste og jeg har tidligere sagt at hvis våre gjør sitt beste og likevel taper, da kan jeg ikke sitte her og korsfeste de!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply
Guest Liverpool-guten
6 minutes ago, Pirès#7 said:

Kan ikke du gå vekk? Jævla idiot, som altfor mange liverpoolsupportere er. Fuck off. 

Kan ikke de som styrer dette forpulte forumet se til helvete å ikke la alle registrere seg???

Sa ikke noe gale jeg da, er jo Polljen som var sinna og kom med frekkhet, lol. Sier som Polljen da, "dere" Arsenal-fans er så hårsåre ..

😘

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Guest Liverpool-guten said:

Nåh, så sinna😘

Som forventet, lekestue! 😄

Som forventet en normal kommentar fra en søppel-supporter.

Som vel nevnt i diskusjonen sist Arsenal og Liverpool møttes, så er Pool-supporterne en rase for seg selv i negativ forstand.

Det finnes ingen andre lags supportere som finner grunn til å provosere på samme måte hverken på eller uten for forum, til og meds upportere fra vår erkefiende Tottenham har respekt for andre lags forum, og selv om jeg hater United så får slike som deg meg likevel til å prøve å holde med møkka fra Manchester når de møter Pool.

Jeg har ett ønske for deg i fremtiden, Liverpool-guten, skaff deg et gangsyn!

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Pirès#7 said:

Drit i å henge seg opp i hva folk sier i kampens hete, det er lov å være frustrert som faen over det her. Hårsårhet er en kreft i samfunnet.

Selv om jeg i utgangspunktet er tilhenger av å ytre seg, så må jeg si at det går også helt fint å holde seg unna tastaturet også, om man har problemer med å "oppføre" seg. 😉

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Beklager

Hender jeg er innom andre lags forum fordi det er interessant hvordan kampen ser ut fra deres perspektiv.

Jeg har som regel vett til å ikke kommentere - men må bare si beklager på vegne av idiotene som kommenterer her. Flaut å ha slike tapere som supportere

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Tenker vi starter med en helt ny firer neste kamp som ikke har spilt før. Driter i om de er 17 år. Emery kan fort få fansen mot seg pga at dette kalles ikke forbedring.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Innbytterbenken said:

Hvorfor er det blitt sånn at man kan kommentere som «Guest»?

Surring fra supporterklubbens side. Da "artikkelforumet" ble nedlagt etter sist sesong så slet de som var der å komme seg inn på forumet som vanlige brukere, det virker da som at "gjeste"-muligheten ble åpnet (det kan ha vært av andre årsaker også) slik at de kunne komme inn her likevel. 

Gjestemuligheten er egentlig ikke et stort problem, siden nesten alle "gjestene" er ekte Arsenalsupportere. Unntaket er når vi møter Liverpool virker det som, da oppfører enkelte Pool-supportere slik som vi forventer at de skal gjøre det.......

Jeg vil gjerne ha bort gjestemuligheten, men først må administrator sørge for at alle ekte "goonere" kommer inn som vanlige medlemmer.

EDIT. Jeg ser at Gunners77 nå er her som "vanlig" medlem, hvis jeg ikke tar feil så var han gjest tidligere i sesongen, så kanskje får vi snart alle Goonere inn som vanlige medlemmer og kan be om at gjestefunksjonen stenges.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Nå har det buttet i mot på flere måter i dag RP7 . Men , elendig forsvars spill blir igjen vår bane  i  kamper mot topp lag. Vi får håpe han kobler grep og går for en klasse spiller bak per overgangs vindu. Kommer til å gå med mye blod trykks medisin til de som eier klubben , men det må handles nå. Dette kommer til å vedvare til vi får bede spillere.

Link to comment
Share on other sites

Det mest utrolige er at Emery står og peker for å fortelle hvor passene og kastene skal gå. Snakk om å ta bort all kreativitet og frihet. Skjønner Özils frustrasjon. Er jo så forutsigbart. Emery virker fullstendig avkledd taktisk i PL

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Det mest utrolige er at Emery står og peker for å fortelle hvor passene og kastene skal gå. Snakk om å ta bort all kreativitet og frihet. Skjønner Özils frustrasjon. Er jo så forutsigbart. Emery virker fullstendig avkledd taktisk i PL

Savner du Wenger mon tro?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Det mest utrolige er at Emery står og peker for å fortelle hvor passene og kastene skal gå. Snakk om å ta bort all kreativitet og frihet. Skjønner Özils frustrasjon. Er jo så forutsigbart. Emery virker fullstendig avkledd taktisk i PL

Dummeste jeg har lest. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

I all den negativitet som har tatt oss i dag så syntes jeg personlig det er ok med en engasjert manager på side linjen. Heller det en en som sitter på benken gjennom hele kampen som Wenger og som bare gjemte hodet mellom beina når målene rant inn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er merkelig nok fremdeles ikke så frustrert etter andre omgang heller. VI taper fortjent, men vi er ikke fire mål dårligere enn Pool i dag. En dommer som deles ut straffer på billigsalg må ta sin del av skylden for antall mål i mot.

Vi har som nevnt ikke et godt nok lag, men i dag så viste våre vilje og innsats. Hadde de vist den samme viljen og innsatsen mot lag som Brighton og Southampton så hadde Arsenal pr. dato vært et topp fire lag.

Det er mye jeg er misfornøyd med i Arsenal, men det gjelder ikke innsatsen fra våre spillere i dagens kamp.

Det er nok en stor sjanse for at det blir en stund til neste gang jeg er så lite negativ etter en Arsenalkamp, men i dag så ............

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Pirès#7 said:

Dummeste jeg har lest. 

Vel- har du prøvd å spille fotball når en mann står og forteller deg hva du skal gjøre hele tiden? Hva skjer med hodet ditt da? De aller fleste blir fryktelig usikre og gjør enkle og dumme feil. Det blir forutsigbart og meget enkelt å lese. 

Vi gjør feil på feil på feil på feil defensivt. Hvem har ansvaret? Hvem skal endre dette? Vi ser de samme feilene i kamp etter kamp uansett om det er mot topplag eller mindre gode lag. Da er taktikken avslørt og spillerne evner ikke snu dette selv. For meg har det ikke vært et eneste fremskritt under Emery. Vi er svakere defensivt og vi er helt uten samspill i organisert angrep. 

Hva er bedre enn under Wenger? Hvor er vi per i dag, dvs 6 måneder etter Emery overtok? Hadde satt pris på om noen kunne gi meg en analyse som viser endringer som har gjort oss bedre.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...