Jump to content

2018.12.26 Brighton & Howe Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply
Just now, Marius- said:

Ehh jo. Både i Arsenal og offisiell oppstilling. Er derfor lichsteiner har vært så høyt i banen. 

Har du røyka sokkene dine i kveld, eller bare ikke sett på kampen?

Fra Arsenal.com sin offisielle twitter:

▪️ @Ains_7 replaces @6_LKOSCIELNY 
▪️ We've changed to three at the back
▪️ Maitland-Niles' dangerous cross cleared

Link to comment
Share on other sites

Merkelig. Syntes xhaka har spilt stopper jeg da. Vært visavi kos og sokratis en rekke anledninger. Han spiller også ut bakfra. Derimot sa de her på nbc at vi nå la over til vanlig 4 bak. Men mulig jeg tar feil, men røyka sokker har jeg ikke. Mulig noe dere driver med i Drammen det der

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Merkelig. Syntes xhaka har spilt stopper jeg da. Vært visavi kos og sokratis en rekke anledninger. Han spiller også ut bakfra. Derimot sa de her på nbc at vi nå la over til vanlig 4 bak. Men mulig jeg tar feil, men røyka sokker har jeg ikke. Mulig noe dere driver med i Drammen det der

 

Xhaka har da vært langt mindre bak enn det han har pleid å være ved en 3 backs linje..  Han har dog spilt veldig dypt, det kan jeg være enig i.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Merkelig. Syntes xhaka har spilt stopper jeg da. Vært visavi kos og sokratis en rekke anledninger. Han spiller også ut bakfra. Derimot sa de her på nbc at vi nå la over til vanlig 4 bak. Men mulig jeg tar feil, men røyka sokker har jeg ikke. Mulig noe dere driver med i Drammen det der

Trodde det var den offisielle Arsenal lagoppstillingen som sa at vi spilte med 3 bak hele veien jeg? 🙄

At Xhaka har spilt dypere i dag enn han vanligvis gjør i en midtbanerolle er jeg enig i, men han har helt klart ikke spilt som midtstopper.

PS: Røyker ikke eller snuser ikke jeg. Bare stusser på deg siden du mener vi har spilt i en annen formasjon hele kvelden og at Arsenal.com hadde sagt dette også på tross av at de ikke hadde det.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi mister ekstremt mye i det offensive spillet med Auba som midtspiss fremfor Laca. Joda, Auba er en potensiell matchvinner, men han er verken spesielt god feilvendt eller involverer seg noe særlig når vi har ballen. Fungerer mye bedre rettvendt som en ving som beveger seg inn i boksen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Syns vi mister ekstremt mye i det offensive spillet med Auba som midtspiss fremfor Laca. Joda, Auba er en potensiell matchvinner, men han er verken spesielt god feilvendt eller involverer seg noe særlig når vi har ballen. Fungerer mye bedre rettvendt som en ving som beveger seg inn i boksen. 

Er enig der, og hvis han skal spille midtspiss, så bør det fokuseres veldig mye mer på gjennombrudds pasninger.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Trodde det var den offisielle Arsenal lagoppstillingen som sa at vi spilte med 3 bak hele veien jeg? 🙄

At Xhaka har spilt dypere i dag enn han vanligvis gjør i en midtbanerolle er jeg enig i, men han har helt klart ikke spilt som midtstopper.

PS: Røyker ikke eller snuser ikke jeg. Bare stusser på deg siden du mener vi har spilt i en annen formasjon hele kvelden og at Arsenal.com hadde sagt dette også på tross av at de ikke hadde det.

Sa ikke at Twitter hadde sagt noe. Mente jeg så det både i prematch opprullingen og at det stod at vi kjørte back 3. Noe jeg syntes dey har sett mistenkelig ut som. Men Samma det. Tok jeg feil, tok jeg feil. 

 

Elendig kamp, helt forferdelig av en klubb på boxing day. Dette ble booring day istede. Nyforelskelsen med emry har lagt seg, vi misstenkte han hadde mye å jobbe med. Og realiteten treffer oss i tryne. Stallen er ræva

Link to comment
Share on other sites

Vil si det er en taktisk blunder å ta ut Laca når vi ikke leder, om han ikke er skadet eller utslitt.

Iwobi var god i starten av sesongen men har falt tilbake i gamle spor. Sliter med å prege kampene og gjør merkelige valg.

Jeg forventer en helt annen innsats mot Pool selv om jeg er ganske sikker på at vi kommer til å bli knust.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...