Jump to content

2018.12.16 Southampton (B)


Polljen

Recommended Posts

Guest Gunners68

Unødvendige mål innhenter oss fortsatt. Det er vel snart på tide at Arsenal tar frem sjekkheftet og gjør noe med dette en gang for alle. At Holding og Mustafi er ute endrer ikke noe på mitt ønske. Vi har hatt defensive problemer over så mange år nå at det må være klart for noen og enhver at vi ikke er gode nok i de bakre rekker.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply
Guest PeterMarinello

Nå har vi sluppet inn 22 mål, på 16 1/2 kamp. Det sier det meste.

Emery har vel sagt, at han heller vinner 5-4, enn 1-0.....

S'ton har 1 hjemmeseier i PL, siden 26/11, I FJOR !

 

Link to comment
Share on other sites

Taper vi denne kampen legger jeg all skyld over på Ben Elfen. 

I forkant av denne kampen har han fullstendig glemt sin oppgave om å fortelle oss hvor lett vi kommer til å vinne kampen 🙄. Dette kan bli en særs alvorlig jinx 😉

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det har ikke vært mye å skryte av Polljen , enig i det. Vi er fortsatt et lag som presterer fantastisk fotball den ene dagen og det stikk motsatte i neste. Vi er veldig variable i prestasjonene . Når det gjelder forsvars spillerne våre så er det enkle elementære feil som innhenter oss gang på gang. Vi må få inn folk som er i stand til å heve oss. Det finnes faktisk bedre defensive spillere enn de vi  har.  Saken er at de typene har gått til alle andre klubber enn Arsenal. 

Nå er det forresten duket for 2 omgang Polljen og da pleier vi å være best 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Taper vi denne kampen legger jeg all skyld over på Ben Elfen. 

I forkant av denne kampen har han fullstendig glemt sin oppgave om å fortelle oss hvor lett vi kommer til å vinne kampen 🙄. Dette kan bli en særs alvorlig jinx 😉

Beklager @Polljen  vært så fyllesjuk at jeg holdt på å forsove meg til dagens kamp 😂

Vi taper ikke i dag, men frykter uavgjort i dag. 

 

Be

Link to comment
Share on other sites

@Gunners68

Jeg forsvarer ikke de feilene som er gjort av våre forsvarere idag, de fortjener kritikk, men jeg mener det rent kollektiv var en svak defensiv første omgang. 

Når det gjelder kjøp av forsvarer så sier jeg ha takk, så lenge det kjøpes kvalitet og det ikke bare satses på kvantitet. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...