Jump to content

2018.12.02 Tottenham Hotspur (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

i gårsdagens kamp satte vi innpå Ramsey, Laca og Guendouzi. Jeg vil jo tro at enten Ramsey eller Guendouzi spiller i stedet for Xhaka som er suspendert på onsdag. og så vil jeg kanskje tror at Laza starter i stedet for Henrik eller Iwobi. Mulig Øzil er tilbake så da har vi Henrik/Iwobi, øzil, Ramsey/Guendouzi på benken som ikke er så aller verst, men jeg tenker at vi har en litt tynn stall når de andre som sitter der er Matlaind-Niles, Elneny og Lichtsteiner. 

Jeg mener det bør hentes spillere i januar som gjør stallen litt bredere. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

Etter scoringen til Lacazette, så deltok flere av innbytterne i feiringen. En klarte å tryne på en usedvanlig klønete måte. Var det noen som fikk med seg hvem den spilleren var?

De to som kommer løpende i sorte jakker er AMN og Lichtsteiner.

Mener det var Lichtsteiner som gikk på tryne. Godt å se en fersk, men likevel så erfaren spiller, delta så aktivt i feiringen

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, RP7 said:

De to som kommer løpende i sorte jakker er AMN og Lichtsteiner.

Mener det var Lichtsteiner som gikk på tryne. Godt å se en fersk, men likevel så erfaren spiller, delta så aktivt i feiringen

Jeg liker Lichtsteiner jeg. Han var vel i lettere håndgemeng med en eller annen Tott i løpet av kampen. Han er kanskje ikke verdens beste spiller og det stemmer muligens at han er en drittsekk. Men, han er vår drittsekk.

 

Begynner du å bli litt positiv og optimistisk nå, RP7?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Jeg liker Lichtsteiner jeg. Han var vel i lettere håndgemeng med en eller annen Tott i løpet av kampen. Han er kanskje ikke verdens beste spiller og det stemmer muligens at han er en drittsekk. Men, han er vår drittsekk.

 

Begynner du å bli litt positiv og optimistisk nå, RP7?

Jeg skal passe meg for å bli for optimistisk. Gleden ligger i at laget i går og mot ‘pool fremstår mer samlet og med bedre avstander enn før. Liker også at presset er kollektivt enten det er høyt eller lavt. Ikke farlig å ligge lavt så lenge strukturen er god. Man får hvilt seg litt i den fasen. 

Det som fortsatt plager meg voldsomt er at det alt for ofte er tilbakefall til apati (Wolves og B’mouth) etter gode prestasjoner kun få dager i forkant. Evnen til å lage trøbbel for seg selv (Spurs..) er fortsatt absolutt tilstede og må bedres. Emerys stadige bommer på inngang (formasjon og intensitet) og laguttak (les HM7 og tildel Iwobi) er også utrolig frustrerende.  

Fremover ser det mer strukturert ut, men vi er enda ikke gode i etablert angrep. Mot Wolves kunne vi trille ballen uendelig lenge uten at de trengte å gå i press i det hele tatt. Det skjedde null og nix i lange perioder og det må ha vært verdens deiligste kamp for stopperne til de oransje. De hadde alt spill foran seg og slapp å løpe mot eget mål. 

Så, mitt svar er tja. Gode prestasjoner nytes samtidig som den rasjonelle delen av meg enda ikke er overbevist. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Tapapa said:

Jeg liker Lichtsteiner jeg. Han var vel i lettere håndgemeng med en eller annen Tott i løpet av kampen. Han er kanskje ikke verdens beste spiller og det stemmer muligens at han er en drittsekk. Men, han er vår drittsekk.

 

Begynner du å bli litt positiv og optimistisk nå, RP7?

Det var Lichtsteiner som konfronterte Dier med hans hodeløse feiring, og dyttet han vekk fra fans og Arsenal-spillerne. Det fyrte opp stemningen. 

Jeg så Lichsteiners debut i Stockholm mot Lazio. Etter tre minutter tildelte Stephan en albue i pannebrasken på en motspiller (vet ikke om det var tilsiktet, men det så ikke slik ut).. Vedkommende ble sint og konfronterte Lichsteiner. Da tok vår mann tak rundt halsen på vedkommende og dyttet han vekk. Så ble det ikke noe mer ut av den saken. Jeg har hatt stor sans for mannen ever since. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...