Jump to content

2018.11.29 FC Vorskla (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Imponerende og morsom kamp. 

MG helt utrolig rolig og god. Ramsey drar opp tempoet og er flink til å være tilgjengelig og spillbar. Får ballen til å flyte. Elneny balanserer perfekt. 

ESR minner om en ung Arshavin. Fortsetter han denne utviklingen blir han en unik spiller. 

Holding og spesielt Jenkinson imponerte voldsomt. Tempoet og trykket til sistnevnte kan faktisk gjøre han til en god stopper. Han er i tillegg rolig med ballen og uredd i duellene. Liker ham veldig godt. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi fortsetter den gode trenden og har en bra rekke nå med kamper hvor vi er ubeseiret. Ungdommene viser seg frem de og Emery må har all grunn til å være fornøyd.

Måtte den gode trenden bare fortsette får nå må vi stålsette oss for kampen søndag.

Link to comment
Share on other sites

Godt å få se flere av våre unge og håpefulle på banen mot en svak motstander.

Jeg vil også nevne Jenkinson, som til tross for min skepsis, skjøttet stopperjobben på en god måte.

Selv med tre poeng i dag så er ikke gruppeseieren klar. Sporting vant stort i dag og er tre poeng og to pluss mål bak oss på tabellen, så Arsenal trenger uavgjort i siste hjemmekamp for å vinne gruppen, og det regner jeg med at unggutta sørger for at laget klarer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Da stiller vi med samtlige fra U23 i neste kamp :-)

PeterMarinello er et nytt navn for meg her inne , men godt kjent navn fra The Good Old Days :-) Han ble dessverre ikke  helt det de håpte på når han signerte for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...