Jump to content

Niemi og Frey


Guest kellex

Recommended Posts

Guest Young Gun

Keeper på vei fra Ukraina?

 

Arsenal, Boro and Fulham battle for star?

 

Den 23 år gamle tsjekkeren(?) Jan Lavstuvka fra den ukrainske toppklubben Shaktar Donetsk skal være jaktet av Arsenal, Boro og Fulham skriver en av fulhams nettsider. Aldri hørt om han og har ikke peiling på hva han står for ,så vi får se kor det går!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Reina er ikkje det dugg bedre enn Lehmann. I alle fall ikkje dei relativt få gongane eg har sett han. Usikker i feltet, og var ein tabbekeeper i Barcelona - blei kasta på dør der. Er nok god nok for Villareal og andre mindre klubber, men det er noko heilt anna å stå for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Lastuvka er en spanande keeper. Andrekeeper på Tsjekkia, bak Cech. Sett lite av han, kun få glimt - men det har vert solid nok det. Har egentlig inget grunnlag for å vurdere han som heilheit.

 

 

 

 

....men han er god på FM <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest kellex

Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over.

 

:ph34r:

13226[/snapback]

 

enig med deg der kellex, det har vært utrolig stille på keeperfronten i det siste, bortsett fra en 17 åring Mannoni eller no slikt, vi bør ha inn en klassekeeper til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over.

 

:ph34r:

13226[/snapback]

 

enig med deg der kellex, det har vært utrolig stille på keeperfronten i det siste, bortsett fra en 17 åring Mannoni eller no slikt, vi bør ha inn en klassekeeper til neste sesong.

13235[/snapback]

 

Vi får nok vente å se.. Det som er greia er at Wenger har uttalt seg om at han skal kjøpe 2 topp spillere, har ikke nevnt noe om evt keeper kjøp som har vært etterlyst lenge, så mine håp om en ny keeper ser dårlig ut i år også. Kjekt med nye spenende spillere da :P

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Vi har jo alt fått en ny keeper :P Italieneren, husker ikke hva han heter. han 17-åringen..

Tipper han tar over plassen fra Lehmann med en gang jeg ;)  ;)

13276[/snapback]

 

 

Blir nok lenge før vi får se han på førstelaget! Så det blir nok Lehman og Almunia i år også.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Noen som har linker eller vet noe om arsenal har seriøs interresse for svenske Isaksson? Har sett litt av han nå, og syns han kunne blitt en veldig bra første keeper for the gunners!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Ingen rykter eller noe om Isaksson fra Arsenals side nei.

13484[/snapback]

 

 

 

Selvfølgelig ikke, ville vært dumt å være direkte linket til en kvalitets keeper med lovende fremtid.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Isakksson ville være flott :D men jeg liker best frey :D

 

 

Wenger skulle kjøpt en topp keeper for lenge siden!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Isakksson ville være flott :D men jeg liker best frey :D

 

 

Wenger skulle kjøpt en topp keeper for lenge siden!!!!!

13559[/snapback]

 

 

Må si du er en bra mann med gode meninger :lol:

 

Nå går tydeligvis Niemi til Celtic da :D Men ingen har signert Frey fra Parma, og han har gitt uttrykk for å forlate klubben..Og Wenger liker jo franske spillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

Å herregud!! De har jo ikke hele sommeren på seg heller då!! Kan de ikke kjøpe før alle gode keepere er solgt?!?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...