Guest Young Gun Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Keeper på vei fra Ukraina? Arsenal, Boro and Fulham battle for star? Den 23 år gamle tsjekkeren(?) Jan Lavstuvka fra den ukrainske toppklubben Shaktar Donetsk skal være jaktet av Arsenal, Boro og Fulham skriver en av fulhams nettsider. Aldri hørt om han og har ikke peiling på hva han står for ,så vi får se kor det går! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Reina er ikkje det dugg bedre enn Lehmann. I alle fall ikkje dei relativt få gongane eg har sett han. Usikker i feltet, og var ein tabbekeeper i Barcelona - blei kasta på dør der. Er nok god nok for Villareal og andre mindre klubber, men det er noko heilt anna å stå for Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Lastuvka er en spanande keeper. Andrekeeper på Tsjekkia, bak Cech. Sett lite av han, kun få glimt - men det har vert solid nok det. Har egentlig inget grunnlag for å vurdere han som heilheit. ....men han er god på FM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article407158.ece Andreas Isaksson skal visstnok og være aktuell. Han har jo imponert tidligere. Dessuten har han fysikken til å spille i England. Bare vi får en keeper som gir Jens skikkelig kamp!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Andreas Isaksson er den keeperen eg har hatt høgast oppe på ønskelista mi. No er jo ikkje United ute etter ny keeper heller. Håpar me får sjå Isaksson i Arsenaldrakta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Heller Reina en svensken.. jeg har sett han, og han har vært god de gangene jeg har sett på. dessuten er han kun 22 år. han ble forresten nylig kalt opp til det spanske landslaget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Fiorentina land Frey Da kan vi sette en punktum for spekulasjonene rundt Sebastian Frey, i det minste for denne gang. Han har signert en ett års utlånsavtale med Fiorentina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over. 13226[/snapback] enig med deg der kellex, det har vært utrolig stille på keeperfronten i det siste, bortsett fra en 17 åring Mannoni eller no slikt, vi bør ha inn en klassekeeper til neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Noe nytt på keeper fronten? Eneste jeg har hørt er at Ricardo er aktuell igjen.. Begynner seriøst å lure hvis vi ikke sitter med ny keeper innen sommeren er over. 13226[/snapback] enig med deg der kellex, det har vært utrolig stille på keeperfronten i det siste, bortsett fra en 17 åring Mannoni eller no slikt, vi bør ha inn en klassekeeper til neste sesong. 13235[/snapback] Vi får nok vente å se.. Det som er greia er at Wenger har uttalt seg om at han skal kjøpe 2 topp spillere, har ikke nevnt noe om evt keeper kjøp som har vært etterlyst lenge, så mine håp om en ny keeper ser dårlig ut i år også. Kjekt med nye spenende spillere da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Vi har jo alt fått en ny keeper Italieneren, husker ikke hva han heter. han 17-åringen.. Tipper han tar over plassen fra Lehmann med en gang jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Vi har jo alt fått en ny keeper Italieneren, husker ikke hva han heter. han 17-åringen..Tipper han tar over plassen fra Lehmann med en gang jeg 13276[/snapback] Blir nok lenge før vi får se han på førstelaget! Så det blir nok Lehman og Almunia i år også.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Noen som har linker eller vet noe om arsenal har seriøs interresse for svenske Isaksson? Har sett litt av han nå, og syns han kunne blitt en veldig bra første keeper for the gunners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Ingen rykter eller noe om Isaksson fra Arsenals side nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Ingen rykter eller noe om Isaksson fra Arsenals side nei. 13484[/snapback] Selvfølgelig ikke, ville vært dumt å være direkte linket til en kvalitets keeper med lovende fremtid.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Isakksson ville være flott men jeg liker best frey Wenger skulle kjøpt en topp keeper for lenge siden!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Isakksson ville være flott men jeg liker best frey Wenger skulle kjøpt en topp keeper for lenge siden!!!!! 13559[/snapback] Må si du er en bra mann med gode meninger Nå går tydeligvis Niemi til Celtic da Men ingen har signert Frey fra Parma, og han har gitt uttrykk for å forlate klubben..Og Wenger liker jo franske spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Frey har gått på eit års utlån til Fiorentina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Livet for Arsenal Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Å herregud!! De har jo ikke hele sommeren på seg heller då!! Kan de ikke kjøpe før alle gode keepere er solgt?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Myles har hørt at Arsenal er interessert i Dean Kiely. Han visste sjølvsagt for 4 år sida at Kiely var den rette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.