Jump to content

Niemi og Frey


Guest kellex

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Ricardo imponerte meg i EM i fjor vertfall. Har ikkje fått sett han i aksjon noko særleg etter den tid.

 

Spørs om Wenger har tenkt å hente inn ein ny keeper i det heile tatt.

Link to comment
Share on other sites

Ricardo imponerte meg i EM i fjor vertfall. Har ikkje fått sett han i aksjon noko særleg etter den tid.

 

Spørs om Wenger har tenkt å hente inn ein ny keeper i det heile tatt.

10669[/snapback]

 

ja... Jeg tviler faktisk på at Wenger henter en ny keeper...

Link to comment
Share on other sites

Enig med det doktoren skriver. Niemi er ingen bedre keeper enn Lehmann.Men en ting skal Frey ha, han er fabelaktig på CM. Og det virker som om dette styrer mye av folks vurderinger av denne mannen.

 

Jeg har tidligere sagt at Andreas Isaksson bør være vår nye sisteskanse, og dette står jeg ved.

 

(Og en ting bør være klart. Det er veldig lite fruktbart å nevne Buffon og Casillas i denne sammenhengen.)

9190[/snapback]

 

 

Issakson er også veldig god i CM :huh:

9771[/snapback]

 

Jeg er en velig god manager på FM 2005 men det betyr jo ikke at jeg kan være manager for Arsenal...

Selvom de er gode på CM betyr jo ikke det at de er de rette for arsenal...

10184[/snapback]

 

 

Tror hverken Marius eller jeg har ymtet frampå at vi skal kjøpe spillere utifra deres prestasjoner i et dataspill, så jeg føler det er en urettferdig refferanse/quote du kommer med i innlegget ditt. :blink:

 

Forøvrig kan jeg nevne etter at NJ Semb gikk av som landslagssjef var det flere som søkte på jobben på grunnlag av deres prestasjoner i CM.

10232[/snapback]

 

hehe å få søke på jobben er en ting, men å få den er en annen ting! kan ikke mene å huske at Hareide fikk jobben pga prestasjoner på FM! Og i dag ledet denne mannen Norge til Uavgjort mot Italia! Ikke dårlig :D

Link to comment
Share on other sites

Enig med det doktoren skriver. Niemi er ingen bedre keeper enn Lehmann.Men en ting skal Frey ha, han er fabelaktig på CM. Og det virker som om dette styrer mye av folks vurderinger av denne mannen.

 

Jeg har tidligere sagt at Andreas Isaksson bør være vår nye sisteskanse, og dette står jeg ved.

 

(Og en ting bør være klart. Det er veldig lite fruktbart å nevne Buffon og Casillas i denne sammenhengen.)

9190[/snapback]

 

 

Issakson er også veldig god i CM ;)

9771[/snapback]

 

Jeg er en velig god manager på FM 2005 men det betyr jo ikke at jeg kan være manager for Arsenal...

Selvom de er gode på CM betyr jo ikke det at de er de rette for arsenal...

10184[/snapback]

 

 

Tror hverken Marius eller jeg har ymtet frampå at vi skal kjøpe spillere utifra deres prestasjoner i et dataspill, så jeg føler det er en urettferdig refferanse/quote du kommer med i innlegget ditt. :D

 

Forøvrig kan jeg nevne etter at NJ Semb gikk av som landslagssjef var det flere som søkte på jobben på grunnlag av deres prestasjoner i CM.

10232[/snapback]

 

hehe å få søke på jobben er en ting, men å få den er en annen ting! kan ikke mene å huske at Hareide fikk jobben pga prestasjoner på FM! Og i dag ledet denne mannen Norge til Uavgjort mot Italia! Ikke dårlig :D

10957[/snapback]

 

 

Har aldri ment at man skal kjøpe eller ansette spillere og trenere utifra deres egenskaper i et dataspill, men kun påpekte at det finnes folk som tar slike spill veldig seriøst og anser det som et reelt avbilde av virkeligheten (blant annet flere inne på dette forumet).

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo Man shit united skaffet seg Van Der Sar, så nå er det vel på tide at vi også får inn en ny klassekeeper. Lehman er god nok han, men han varierer i form, og gjør en del tabber akkurat som forsvaret vårt kan gjøre til tider. Vi bør ha en forsterkning eller to i helt bakerste rekke, en forsterkning av virkelig klasse. Liker ikke helt det der med Ricardo, han er en glimrende keeper i Portugal, men hvordan han fungerer i England er noe helt annet. Han har samme utsangnende som Almunia hadde når han kom hit, og han er ihvertfall ikke god nok. Wenger bør få en ordentlig ekspert på keepere til å hjelpe seg, og han bør bruke penger nok. Lykke til Wenger og vær så snill å hent inn en verdensklasse keeper som redder oss ofte.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo Man shit united skaffet seg Van Der Sar, så nå er det vel på tide at vi også får inn en ny klassekeeper. Lehman er god nok han, men han varierer i form, og gjør en del tabber akkurat som forsvaret vårt kan gjøre til tider. Vi bør ha en forsterkning eller to i helt bakerste rekke, en forsterkning av virkelig klasse. Liker ikke helt det der med Ricardo, han er en glimrende keeper i Portugal, men hvordan han fungerer i England er noe helt annet. Han har samme utsangnende som Almunia hadde når han kom hit, og han er ihvertfall ikke god nok. Wenger bør få en ordentlig ekspert på keepere til å hjelpe seg, og han bør bruke penger nok. Lykke til Wenger og vær så snill å hent inn en verdensklasse keeper som redder oss ofte.

11035[/snapback]

 

Vi har allerede en keeper som er fullt på høyde med van der Sar etter min mening. Det Ferguson gjør nå er det samme som Wenger gjorde da Lehmann kom til Arsenal. Kjøper erfaring fra høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Prøvde å legge denne inn i går uten hell..

  Uansett så vil jeg dele en sterk mage følelse om at til sommeren så vil kanskje Niemi(southampton) eller Frey(parma) stå mellom stengene våres fra og med til høsten! Niemi rykker jo ned med Southampton og er derfor tilgjengelig(linket til oss i fjor også) Frey forlater parma til sommeren og er den keeperen jeg ønsker meg mest til arsenal! I sesongen som var, "hadde" Wenger kontakt med Frey men nå er Inter/united tydeligvis også veldig interresert i han..men han ville til England.

      Masse diskusjon om Lehman, må si selv at helheten ikke er god nok hvis vi skal helt til topps i europa, funker ikke med et par bra kamper på slutten av sesongen, har vist dårlig karakter og keeper evner i lang tid, og man kan GODT se utryggheten til forsvaret med Lehman i mål!

 

Ps: Jeg er et gammelt forums medlem som tulla bort brukernavn og passord, i tillegg skiftet mail adresse. Kalte meg titti eller noe.. Tenkte jeg skulle nevne det hvis noen skulle bry seg.. ;)

9179[/snapback]

 

Hvis han legger seg flat og sier unnskyld er jeg enig med at han kan bli, men når han forlanger klubbens støtte når han har gjort noe galt så blir det litt drittunge faktor.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Satt og spilte Pro evolution soccer 4 her om dagen og lekte meg med nye keepere til arsenal, også viste det seg at Buffon bare er 26, 27 år gammel, har alltid trodd han var en "gammel" mann. Må si at han kledde å stå i arsenal målet!! Hvis Juventus vil ha Cole...så vil jeg ha Buffon!

Link to comment
Share on other sites

Guest Larsilios
Satt og spilte Pro evolution soccer 4 her om dagen og lekte meg med nye keepere til arsenal, også viste det seg at Buffon bare er 26, 27 år gammel, har alltid trodd han var en "gammel" mann. Må si at han kledde å stå i arsenal målet!! Hvis Juventus vil ha Cole...så vil jeg ha Buffon!

11168[/snapback]

 

 

Buffon kommer nok aldri til å forlate Juventus eller Italiensk fotball..

:D

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Gjør nok ikke det, bare en tanke og et ønske.

 

Buffon kommer nok aldri til å forlate Juventus eller Italiensk fotball..

:D

11169[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Alltid likt Given, kan fint se for meg han i arsenal. Også fint da og ha han som første keeper og evt Lehman som reserve og til å spille liga cupen og begynnelsen af FA cupen..

 

 

 

 

Blir spennende å se om Wenger velger å satse på Lehmann neste sesong også, eller om han blir å hente inn en ny keeper (som mange tror). Shay Given har vært nevnt flere ganger i pressen, senest idag :

 

Given urged to snub Gunners

11211[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

lagkamerat av panser hagen på vei?

 

http://skysports.planetfootball.com/list.a...nel=Premiership

 

Om ikke jeg husker jævli feil, så spiller vel Panser hagen i Zenit?

Uansett, så er dette nok en Keeper-spekulasjon! :P

 

 

Contofalsky er allerede nevnt i denne tråden. Helt greit å starte nye tråder når nye rykter oppstår, men én tråd pr. rykte burde holde, og siden han allerede var nevnt her, så..

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

spør man meg, så trenger vi vel mest en rutinerto god keeper, med et kjent navn, ikke en keeper som bare har kommet i søkelyset pga at han er linket til Arsenal!

11507[/snapback]

 

 

Jepp, skal vi en keeper må det være en seriøs utfordrer til Jens. En som har prestert tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Jose manuel Reina har visstnok andre tilbud enn det fra L'pool, fra klubber i england, Italia og spania..

Med Van der saar i Manure, og Cech i Chelskij.. Tør vi gjette at den engelske klubben er Arsenal? B)

Det er en agent-utallelse, så for alt jeg vet kan det være et forsøk på å høyne spillerens markedsverdi, men det er jo lov å håpe!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...