Jump to content

2018.09.26 Brentford (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

12 minutes ago, Ben Elfen said:

De aller fleste har tilgang til tvkanalen den vises på. Jeg har den i grnunpakka mi med Canal Digital. Man kan også velge den inn med poengsystemene til get og altibox. Har man Riks Tv bør man bytte operatør

Du er inne på noe der BE, jeg har ikke registrert at den er på Viasport+ som jeg kan velge inn hos Get. 

Nå er linken som elx kom med ganske bra og bonusen der er at jeg slipper norske kommentatorer. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Polljen said:

Perfect hos meg. Faktisk nesten HD-kvalitet når jeg caster den fra PC til 55"

Jeg har HD kvalitet også, i ca 20 sekunder før det fryser. Dersom jeg klikker på play, så starter den fra samme sted om igjen. Og sånn skjer hele tiden. Har kun 20 Mbit nedlasting, så kanskje det er problemet?

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, RuneC said:

Jeg har HD kvalitet også, i ca 20 sekunder før det fryser. Dersom jeg klikker på play, så starter den fra samme sted om igjen. Og sånn skjer hele tiden. Har kun 20 Mbit nedlasting, så kanskje det er problemet?

 

20Mbit burde være mer enn nok. Jeg har rett nok en god del mer, men så sant du ikke har andre enheter på nettet ditt som sluker båndbredde så er linja di mer en stor nok. 

Kan det være nettleseren? Jeg bruker Google, men samtidig så hakket jo den andre streamene hos meg.... 

Og der fikk jeg min første "stopp". ?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RuneC said:

Jeg har HD kvalitet også, i ca 20 sekunder før det fryser. Dersom jeg klikker på play, så starter den fra samme sted om igjen. Og sånn skjer hele tiden. Har kun 20 Mbit nedlasting, så kanskje det er problemet?

 

Fant en annen link til samme sending som så langt funker perfekt: http://free-streaming.net/football-streams-3/

Link to comment
Share on other sites

Første omgang er grei nok. Starten på andre er bra den, men så starter våre å surre. Frisparkmålet er flott det, men det er tullete av "håret" å lage et så unødvendig frispark.

Det at er så pass "toppet" Arsenal lar motstander komme så lett tilbake i kamper er ikke bra. Og der kom vårt tredje ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...