Jump to content

2018.09.02 Cardiff City (B)


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Guest Sas2002 said:

Jeg sier det igjen. Hva bidrar Xhaxa med. Og jeg begynner å lure på hva Emery vil med filosofien sin

Hva er det du lurer på? Vi løper lengst og har flest sprinter i ligaen etter tre kamper. 

Høyt press, spille oss ut bakfra. 

Sier ikke at alt går på skinner, men man må få litt tid til å legge skinnene først også. Tålmodigheten til enkelte her inne forbauser meg faktisk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply
19 minutes ago, antonius_blok said:

Hva er det du lurer på? Vi løper lengst og har flest sprinter i ligaen etter tre kamper. 

Høyt press, spille oss ut bakfra. 

Sier ikke at alt går på skinner, men man må få litt tid til å legge skinnene først også. Tålmodigheten til enkelte her inne forbauser meg faktisk.

Enig!!!

 

be

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, antonius_blok said:

Hva er det du lurer på? Vi løper lengst og har flest sprinter i ligaen etter tre kamper. 

Høyt press, spille oss ut bakfra. 

Sier ikke at alt går på skinner, men man må få litt tid til å legge skinnene først også. Tålmodigheten til enkelte her inne forbauser meg faktisk.

Hear, hear!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Polljen said:

Jeg synes det er helt greit å være litt utålmodig og ta litt av i kampens hete. Tolmodighet og litt mer sober analyse hører hjemme mellom kampene ?

Det skal være høy terskel i kampens hete, det er jeg helt for. Men alle meningsytringer må kunne diskuteres.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Xhaka sender snart ut seg selv. Tre gule på fire kamper.

Ja, bekymret over at vi må gi bort så mange kort mot lille Cardiff. Ting flyter dårlig på midten da. Skjønner lite hvorfor ikke torreira spiller ? 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...