Jump to content

2018.09.02 Cardiff City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply
1 minute ago, Verminator5 said:

Du vrir på min kommentar til det urimelige. Du forstår godt hva jeg mener.

Heldigvis ser vi resultater av det høye presset og Unais filosofi i andre enden av banen.

Gjør vi? Det var en corner...

Har ikke sett vi presser de på samme måte til feil som vi driver med bakover. 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Gjør vi? Det var en corner...

Har ikke sett vi presser de på samme måte til feil som vi driver med bakover. 

 

Om du ser på situasjonene som har ledet til cornere, så definitivt. Hvis du ikke ser de feilene vi har fremprovosert på Cardiffs banehalvdel skjønner ikke jeg hvilken kamp du ser på.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jeg ser vi spiller godt offensivt spill, ikke at vi presser de fra eget utspill på samme måte. At vi presser i ett eget angrep og får en corner er da naturlig ?

Nå har de ikke hatt så mange utspill vi kan presse på da. Vi har gjenvunnet ballen høyt i banen flere ganger nå. Ser du ikke det, eller anser du ikke de situasjonene som et resultat av høyt press?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Jeg syntes at Cardiff har vært høyere i  presset når vi har spilt bakfra enn hva vi har vært så langt.

Det er jo ikke det vi diskuterer. Jeg påstår at vi ser konturene av Emerys filosofi fordi vi har gjenvunnet ballen høyt i banen og presset frem farlige situasjoner. Høyden på Cardiffs press er helt irrelevant for diskusjonen.

Link to comment
Share on other sites

Åja, vi diskuterte først Cech sine flauser, med at du kommenterer at målet vårt kommer av samme type press? Også snor du diskusjonen til å plutselig omhandle noe annet? Jaja, la oss være enige i å være uenige. Som normalt egentlig. 

Ellers er angrepsspillet vårt det beste av hva Emry har presentert så langt for min egen del. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Åja, vi diskuterte først Cech sine flauser, med at du kommenterer at målet vårt kommer av samme type press? Også snor du diskusjonen til å plutselig omhandle noe annet? Jaja, la oss være enige i å være uenige. Som normalt egentlig. 

Ellers er angrepsspillet vårt det beste av hva Emry har presentert så langt for min egen del. 

Hva er det du snakker om? Jeg har diskutert vårt høye press hele veien. Det var du som trakk inn høyden på Cardiffs press Marius-. Nå får du ta deg sammen.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Vi har en alt for stor tendens til å svikte med skudd og pasninger i avgjørende øyeblikk.

Det blir litt mange gode muligheter som renner ut i intet ja. På den andre siden leder vi borte og har hatt én i stanga. Stanga er flaks/uflaks fra det holdet.

Edit: Bellerin har jo hatt en meget god omgang. Özil og Auba usynlige. Laca god. Ellers jevnt, minus Chech sitt kortpasningsspill. 

Også kommer tversoveren fra Xhaka. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...