Jump to content

2018.08.18 Chelsea (B)


Polljen

Recommended Posts

Polljen:

Jeg har overdrevet og sagt 90+, det riktige tallet er 87;-)

Grunnen til at jeg nevner det er at Emery har vært ansatt denne tiden. Hans styrke skal være de ekstremt analytiske tilnærmingene han gjør. Dvs han har hatt 87 dager til å analysere egen tropp. Hans første trening var 03.07.18 og enkelte spillere kom inn senere.

Jeg vet ikke om Emery har vært i kontakt med spillere på ferie, men det er slett ikke uvanlig at en ny trener/manager gjør det. Jeg har jobbet med toppidrett i veldig mange år og min erfaring er at nyansatte trenere bruker alle muligheter til å bearbeide hodene til utøverne slik at de skal være mentalt forberedt på hva som venter dem senere  

Jeg hadde forventet at en god analytiker hadde hatt meget god oversikt over styrker og svakheter i egen tropp etter denne perioden basert på tidligere sesonger og hans egne observasjoner. Hadde også forventet at han viser evne til å tilpasse sin stil gradvis ut i fra materialet han har å jobbe med. Du kan ikke få en fiolinist til å spille trombone etter noen uker; det handler om å kunne ta små steg. Selge inn budskapet litt etter litt samtidig som han bygger et nytt lag og samtidig som man unngår en katastrofal start. Nå står vi med 0 poeng, ingen selvtillit og en spillergruppe som ikke ser ut til å forstå noe av det som skal skje bortsett fra at vi spiller oss ut bakfra uansett hva som står foran oss. Hvor lang tid tar det før misnøyen kommer hos spillerne? De vet at topp 4 er mer eller mindre kjørt hvis de 3 neste kampene ikke gir full pott. Da er det en ufattelig stor og tung jobb som ligger foran Emery.

Da terminlisten kom var jeg glad vi fikk City i første: Fullsatt stadion, oppløftet stemning og en sterk analytiker på benken. Nå kunne han vist verden at Arsenal kan tilpasse seg motstander på en annen måte enn før. Et poeng hadde vært en god start og bygget tillit og håp. Det vi fikk se var noe som var enda mer naivt enn Wenger sin tilnærming hvor det hvertfall ble skapt sjanser. Arsenal ble utspilt og avslørt på alle mulige måter av City. Det var en enorm forskjell i kvalitet og ingen evne hos Arsenal til å tilpasse seg City for å få et resultat  

Chelsea borte var ikke spesielt heldig, men 1 poeng der også hadde vært helt OK. De siste 15 min i første var gode. Hvorfor endrer han da i pausen og kommer med en helt annen tilnærming og et helt annet oppsett til andre omgang i stedet for å gå i strupen på Chelsea fra start igjen? Vi overlot hele initiativet i kampen ved å legge laget så dypt. Jeg skjønte ingenting av det valget.

Disse to kampene har kun vist meg at vi ikke er i nærheten av å være bedre strukturert, bedre i duellspill og bedre i kollektivt press. Grunnpilarene i Emerys defensive oppsett. Vi hadde en 15 min periode med godt og raskt angrepsspill i lengderetning mot Chelsea. Ellers har det offensive vært fraværende i begge kamper. Vi angriper bredt med mange folk i boks og er vidåpne for kontringer når vi mister ballen. Det hele virker veldig tilfeldig og mye mer sårbart enn hva jeg hadde ønsket å se. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Godt å høre at det er liv i deg også 18022. ? Vet du noe om de andre gjengangerne på det gamle forumet ? Tror vår nye manager må ta grep i neste kamp når det gjelder Bellerin og Xhaka. Da er det vel duket for Lichtsteiner , 18022. Vi var bedre på Brua i går enn på lange tider så det er positive tegn tross to tap , men det defensive er problemet fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

@RP7

Det som vi har sett i de første kampene er skuffende, det skal jeg innrømme, men i mange av kommentarene her så merker en at det er mange som egentlig ikke er så overrasket over dette. 

Selv om jeg ikke er overrasket så er jeg som sagt likevel litt skuffet. 

Jeg skal ikke påberope meg det minste snev av erfaring fra toppidrett, men uansett hvor analytisk man må være (ala det Emery) så må man ha noe å jobbe med. 

Du skriver at resultatene gir dårlig selvtillit, ja det kan jeg være enig i. Samtidig så er det knapt mulig å ha dårligere selvtillit enn det laget hadde da Wenger gav seg i mai. 

Emery har en jævla tøff jobb foran seg, om han er rett mann får tiden vise. Personlig så mener jeg han er et bedre valg enn alternativet som var Arteta. 

Nå har vi møtt to av de vanskeligste motstanderne i ligaen. Fram til "Black November" starter med kamp mot Pool 2. Nov. så skal Arsenal møte åtte såkalt overkommelige lag i Premier League. Dette vil vise hvor laget står og hva Emery kan få ut av sine spillere. I denne perioden er det ikke rom for mye feiling og jeg mener vi bør kunne forlange nær tyve poeng i den perioden. Bikker vi mye under det målet, ja da vil nok min kritikk bli merkbart hardere. 

De er siste sesongene under Wenger tapte vi for mange poeng mot de overkommelige motstanderne, akkurat det er ikke akseptabelt denne sesongen. Så får resultatene mot de beste være neste skritt. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Til deg Polljen vil jeg  si at det var skuffende å ikke få med et poeng i går. Vi spilte oppløftende til tider og hadde sjanser til å score. I 1 omgang så vi den første halvtimen dårlige ut - så kom det seg og vi klarer å hente inn 2 mål. Husker ikke sist det skjedde mot et topp 4 lag. Vi har sjansene i 2 omgang og så svikter det som så mange ganger før. Du bare vet at det helsikes bak lengsmålet kommer.  At det er mye å jobbe med er helt korrekt.  Det har det vært i mange år - spesielt defensivt. Kan fremdeles ikke fatte at ikke Wenger tok grep og fikk skikk på forsvaret. Se de spillerne han hadde defensivt når han hadde den største suksessen. Nå er det som du sier overkommelig motstand fremover , iallefall på papiret. Vi må få 3 poengere nå fremover og da kan mye skje. Håper at Emery tar grep og setter Xhaka ut av laget. Det må forlanges prestasjoner for å spille ifra start i Arsenal. Alt for mange hadde klippekort hos Wenger. Håper ikke at Emery gjør samme feilen. Bellerin må også på skole benken - lære - og så får han prøve seg igjen. Defensivt er han veldig svak.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi spilt 2 kamper og jeg vil påstå allerede nå at vi ikke kommer til å bli blant de 4 beste. Tidlig å si men jeg tar sjansen.  Hadde ventet mer av Emery, feil laguttak, å prøve å spille seg ut med det elendige forsvaret vi har. Alt for trege stoppere. Orker ikke å utdype det mer men dette blir nok en rævasesong. Tipper vi blir like langt bak City som sist sesong hvis ikke noe drastisk skjer. Første han bør gjøre er å gi Liechtensteiner klippekort og send Xhaka på pasningtrening hor P Lahn  ta gjerne med Bellerin og lær han plassering og spør hvor lenge siden er det han har hatt ett perfekt innlegg. Mye surmuling her men jeg er fortvilet.18022

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

Til deg Polljen vil jeg  si at det var skuffende å ikke få med et poeng i går. Vi spilte oppløftende til tider og hadde sjanser til å score. I 1 omgang så vi den første halvtimen dårlige ut - så kom det seg og vi klarer å hente inn 2 mål. Husker ikke sist det skjedde mot et topp 4 lag. Vi har sjansene i 2 omgang og så svikter det som så mange ganger før. Du bare vet at det helsikes bak lengsmålet kommer.  At det er mye å jobbe med er helt korrekt.  Det har det vært i mange år - spesielt defensivt. Kan fremdeles ikke fatte at ikke Wenger tok grep og fikk skikk på forsvaret. Se de spillerne han hadde defensivt når han hadde den største suksessen. Nå er det som du sier overkommelig motstand fremover , iallefall på papiret. Vi må få 3 poengere nå fremover og da kan mye skje. Håper at Emery tar grep og setter Xhaka ut av laget. Det må forlanges prestasjoner for å spille ifra start i Arsenal. Alt for mange hadde klippekort hos Wenger. Håper ikke at Emery gjør samme feilen. Bellerin må også på skole benken - lære - og så får han prøve seg igjen. Defensivt er han veldig svak.

Selvsagt var det skuffende å ikke å få med poeng i går når vi ser på de "ferdigscorede" sjansene som bl. a. Auba hadde (som jeg skrev i en post lenger oppe). Men samtidig så er enkelte av målene i mot rett og slett for enkle (snn de også var mot City). Ja det er gode spillere som lager målene, men markeringene glapp fullstendig på minst ett av målene og jeg mener også at minst ett til kunne vært unngått med en bedre defensiv kontroll. Og når jeg her nevner defensiv kontroll så gjelder det ikke bare vår forsvarsrekke.

Jeg er egentlig enig i det du skriver.

Når det gjelder Wenger så mener jeg at det var Mustafi som nylig uttalte at han under Emery for første gang i sin tid i klubben ble tatt til side og forklart hvilke feil han gjorde og hvordan han kunne rette de opp. Dette skal visst nok ikke ha skjedd under Wengers styre ifølge den artikkelen jeg las (om dette er sant eller ikke, er en annen sak)

Wenger satt minst fem år for lenge som manager i Arsenal, og derfor er dette laget nedbygt (det er min overbevisning, og den har jeg preket leeenge ? )

 

38 minutes ago, Gunners77 said:

Nå har vi spilt 2 kamper og jeg vil påstå allerede nå at vi ikke kommer til å bli blant de 4 beste. Tidlig å si men jeg tar sjansen.  Hadde ventet mer av Emery, feil laguttak, å prøve å spille seg ut med det elendige forsvaret vi har. Alt for trege stoppere. Orker ikke å utdype det mer men dette blir nok en rævasesong. Tipper vi blir like langt bak City som sist sesong hvis ikke noe drastisk skjer. Første han bør gjøre er å gi Liechtensteiner klippekort og send Xhaka på pasningtrening hor P Lahn  ta gjerne med Bellerin og lær han plassering og spør hvor lenge siden er det han har hatt ett perfekt innlegg. Mye surmuling her men jeg er fortvilet.18022

At vi ikke kommer til å bli blant de fire beste har jeg tippet før sesongen startet og ikke ser jeg det som det viktigste målet heller for denne sesongen. Det viktigste er at vi får skapt et lag utover sesongen som fungerer mye bedre som en enhet enn det gjorde under Wengers siste sesonger. Så må laget forsterkes enda litt neste sommer og da kan vi kanskje begynne å snakke om topp fire sesongen 19/20.

Hvis vi får bedre kontroll på kampene mot de "overkommelige" lagene så mener jeg at vi skal være betydelig nærmere både City og fjerdeplassen i mai 19 enn det vi var i mai 18, men som sagt vi kommer nok fremdeles til å havne bak topp fire.

Link to comment
Share on other sites

Noen positive og negative kommentarer om kampen i går:

+ Guendouzi med nok en solid prestasjon (ja, jeg synes han var god mot City også)! Enormt potensial! 
+ Vi skaper mange sjanser og burde definitivt ha scoret flere mål. Dette kommer som et direkte resultat av at laget spiller med en plan om at ballen skal ut på siden og så 45° ut. Liker det jeg ser!
+ Synes Iwobi var livlig!
+ Bellerin virket også friskere. Dvs det virket som han la inn litt mer innsats og vilje enn før.
+ Cech er fortsatt en veldig god keeper. 
+ Synes Mustafi er veldig flink til å fordele ballen og finne gode pasninger fra sin midtstopperposisjon. Husker spesielt da han spilte Aubameyang fri i første omgang og rett inn i en løpsduell der avslutningsvinkelen til slutt dessverre ble litt for liten. 

- Xhaka. Punktum. Ikke mer å si.
- Avslutningsegenskaper. Tror den også snakker for seg selv. 
- Torreira. Dessverre, og kanskje litt dårlig gjort med tanke på at han er helt ny i ligaen og ikke fikk vært med på mye av pre-season. Men han var alt for sent inne i noen situasjoner og mista på et tidspunkt ballen rett ved egen 16m da han brukte alt for lang tid. Hadde det vært Xhaka hadde han blitt hudfletta. Regner riktignok med at Torreira spiller fra start mot West Ham og leverer en mye bedre prestasjon der. 

Konklusjon: Mye positivt å ta med seg videre. Tror det blir samlet mange poeng i de neste kampene mot: West Ham (H), Cardiff (B), Newcastle (B), Everton (H), Watford (B), Fulham (H), Leicester (H) og Crystal P. (B), før Liverpool (H) møtes. Innen Liverpool tror jeg mange her inne er langt mer positive til Emery og jeg tror hans måte å spille på vil bli langt mer synlig og ikke minst effektiv. Hilsen Guest, optimist!

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Guest Guest said:

 

Konklusjon: Mye positivt å ta med seg videre. Tror det blir samlet mange poeng i de neste kampene mot: West Ham (H), Cardiff (B), Newcastle (B), Everton (H), Watford (B), Fulham (H), Leicester (H) og Crystal P. (B), før Liverpool (H) møtes. Innen Liverpool tror jeg mange her inne er langt mer positive til Emery og jeg tror hans måte å spille på vil bli langt mer synlig og ikke minst effektiv. Hilsen Guest, optimist!

Det satser jeg også på.

Siden du nevner de neste kampene vi skal spille så vil jeg nok en gang understreke hvor viktige kampene mot disse "potensielt" dårligere lagene er.
Sist sesong så endte Arsenal 37 poeng bak City og tretten poeng fra fjerdeplassen. 27 av de poengene tapte Arsenal mot de lagene som var bak oss på tabellen (syv tap, tre uavgjorte) og med en kraftig forbedret statistikk der så vil vi komme betydelig nærmere både fjerdeplassen og ligavinneren.

Det er selvsagt også veldig mye å hente på å gjøre det bedre mot de fem som var foran oss også, der Arsenal tapte nesten like mange poeng (24 poeng, seks tap, tre uavgjorte og en seier), men akkurat den oppgaven er foreløpig noe vanskeligere.

Link to comment
Share on other sites

Frykter konsekvensene hvis man taper nå hjemme mot west ham også. Isolert sett i kampene som har vært har vi tapt disse under Wenger også siste årene, sånn sett ingen bedring ennå. 

 

Håper emry har identifisert de svake prestasjonene til enkelte av våre viktige spillere nå. 

Link to comment
Share on other sites

I denne tråden de siste par dagene så har jeg gnålt om hvor dårlige vi sist sesong var mot de "dårligere" lagene i ligaen.
Siden jeg ikke har så mye å gjøre på en regnvåt søndag så tenkte jeg at jeg skulle sjekke hvor mye dårligere Arsenal var mot "bunn 14"-lagene i forhold til de andre "topp 6"-lagene og jeg fikk meg en overraskelse. Jeg mener selvsagt fremdeles at Arsenal var altfor dårlige mot de nevnte lagene, det som var overraskelsen var hvor dårlige flere av de andre "topp 6" også var.

For moro skyld ? så har jeg laget to tabeller, den første er en intern "topp 6"-tabell, den andre er hvordan hvert av de seks lagene øverst på tabellen gjorde det poengmessig mot de fjorten dårligste lagene.

Den interne "Topp 6"-tabellen (maksimalt mulig å ta 30 poeng):

  1. Man C - 24 poeng - 8 seire - 0 uavgjorte - 2 tap
  2. Man U - 19 poeng - 6-1-3
  3. Totten - 13 poeng - 4-1-5
  4. Chels  - 12 poeng - 3-3-4
  5. Pool   -  10 poeng - 2-4-4
  6. Arsenal - 6 poeng - 1-3-6

"mot de 14 dårligste lagene"-tabellen (max 84 poeng)

  1. Man C - 76 poeng - 24 seire- 4 uavgjorte - 0 tap
  2. Pool    -  65 poeng - 19-8-1
  3. Totten - 64 poeng - 19-7-2
  4. Man U - 62 poeng - 19-5-4
  5. Chels  - 58 poeng  - 18-4-6
  6. Arsenal - 57 poeng - 18-3-7

Det som var det overraskende punktet sett fra min side var at med unntak av Man City så var det omtrent dødt løp blant resten når det gjelder antall seire mot de såkalt dårligere lagene sist sesong. Men vi ser viktigheten av poeng i slike kamper ved å ta Liverpool som var ganske dårlige internt blant topp seks, men hanket en del mer poeng mot bunnlagene og dermed med god margin klarte fjerdeplassen.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Marius- said:

Frykter konsekvensene hvis man taper nå hjemme mot west ham også. Isolert sett i kampene som har vært har vi tapt disse under Wenger også siste årene, sånn sett ingen bedring ennå. 

 

La meg si det slik, en seier mot et West Ham som også har null poeng så langt er ikke godt nok, det må være en overbevisende seier mot West Ham på lørdag.

PS!! Denne kampen er valgt ut blant kampene klokken fire som "tippekampen" på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

Du må være i slekt med goonerolf fra det gamle forumet , Polljen ? Han elsket statistikk.

Siden jeg BARE har vært på dette nåværende forumet i tretten fjorten år så fortell meg gjerne om når dette  såkalte "gamle forumet" dere refererte til eksisterte? ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Den gamle siden eksisterte  frem til mai i år. Har vel vært oppe og gått sammen med denne forum siden . Har vel når alt kommer til alt ikke helt kontrollen på det. Er for gammel Polljen ? 50 års jubileum nå i august som Arsenal supporter og da har jeg kontroll på Arsenals historie , men ikke internett historien ?

Link to comment
Share on other sites

Vi er nok noe uenig om benevnelsen det gamle og det nye forumet.

Det er rett at Forumet fikk en "oppshining" på forsommeren (sannsynligvis endring av tjenesteleverandør), og det er nok enkelte ting som er endret og jeg vet at enkelte brukere har "mistet" sine brukernavn, men for meg som har vært her kontinuerlig (også da forumet nesten var dødt for noen få år siden) siden jeg joinet forumet tidlig i 2005 så anser jeg dette forumet  som det samme både for tretten år siden, tidligere dette året og nå.

Jeg kan fremdeles her på forumet finne mine innlegg helt tilbake til 2005 så for meg så er det som  sagt ikke snakk om et gammelt eller nytt forum ?.

Du slår meg dog når det gjelder fartstiden som Arsenalsupporter, jeg er vel så vidt inne i mitt 47. år som supporter ? så jeg har noen år igjen til "gulljubileet" 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Saken er vel den at vi hadde et forum på den gamle siden og hvor det samtidig var forskjellige aktuelle temaer - kampreferater m.m. hvor man kunne gå inn og kommentere. Det var vel i fjor hvor vi fikk en ny hovedside . På den nye siden er det dessverre ikke mulig å kommentere innleggene på samme måte som på den gamle.  Den gamle hovedsidens siste tema var vel kampen mot Bayern Munchen hvor vi tapte 5 - 1. Der var det vel over 7000 kommentarer når de la den ned nå i mai måned. 

Vel , da har vi begge " litt " fartstid i Arsenal ,Polljen , og har fått med oss det meste ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Nei , du var vel flinkere til å formulere deg om forumene du , Polljen ? Ser at de også i år skal avholde årsmøtet i London på en fellestur , er vel i september i forbindelse med hjemmekampen mot Everton. Har du vært på på noen av årsmøtene Polljen ? Vet ikke jeg om det er gode oppmøter på årsmøtene i Arsenal Norway ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det går ikke på skinner i United heller ? Jose blir vel snart sendt på dør. Skal vel sitte og surmule på pressekonferanser i en hel uke nå.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Saken er vel den at vi hadde et forum på den gamle siden og hvor det samtidig var forskjellige aktuelle temaer - kampreferater m.m. hvor man kunne gå inn og kommentere. Det var vel i fjor hvor vi fikk en ny hovedside . På den nye siden er det dessverre ikke mulig å kommentere innleggene på samme måte som på den gamle.  Den gamle hovedsidens siste tema var vel kampen mot Bayern Munchen hvor vi tapte 5 - 1. Der var det vel over 7000 kommentarer når de la den ned nå i mai måned. 

Vel , da har vi begge " litt " fartstid i Arsenal ,Polljen , og har fått med oss det meste ?

Ok, det "ekstraforumet" som eksisterte noen år på gunners.no var jeg ikke så mye innom. 

Dette forumet som du er på nå ble startet lenge før det forumet du referer til. Også dette forumet fikk seg et ansiktsløft i sommer og enkelte av medlemmene mistet da nyere nick/kallenavn. 

I tillegg så har Gunners.no sitt facebookforum, men det har en form som undertegnede ikke likte og jeg besøker ikke det heller lenger. 

For de av oss med lang fartstid på dette forumet så må vel vi innrømme at vi ser på dette som det "ekte" forumet. 

Jeg håper både du og flere med deg som kom fra det du benevnes som det gamle forumet blir aktive debattanter her. 

Kontakt gjerne internettansvarlig slik at du blir fullverdig medlem her og ikke bare gjest. 

Når det gjelder årsmøtene så har jeg ikke vært på de. Jeg bor langt fra hovedstaden og jobber turnus/skift ordning og må innrette mine reiser ut i fra det. Men jeg prøver å få meg en tur eller to (av og til tre) til London hvert år. Jeg var sist over i forbindelse med seriestarten mot City. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det har vel vært problemer med registrering som har gjort at mange bare er gjester. Internett ansvarlig sendte meg en melding for noen uker siden om at det er noen som skal se på registrerings problemene. Har ikke vært på noen årsmøter jeg heller. Var også på City kampen med familien. Vi ble noen nummer for små mot de dessverre. Skal ha et par turer til før sesongen er over. Får støtte opp i nedgangs tider også ? Tror det vil rette seg til det bedre , men har overhodet ingen realistiske  forhåpninger om topp 4. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Polljen said:

Ok, det "ekstraforumet" som eksisterte noen år på gunners.no var jeg ikke så mye innom. 

Dette forumet som du er på nå ble startet lenge før det forumet du referer til. Også dette forumet fikk seg et ansiktsløft i sommer og enkelte av medlemmene mistet da nyere nick/kallenavn. 

I tillegg så har Gunners.no sitt facebookforum, men det har en form som undertegnede ikke likte og jeg besøker ikke det heller lenger. 

For de av oss med lang fartstid på dette forumet så må vel vi innrømme at vi ser på dette som det "ekte" forumet. 

Jeg håper både du og flere med deg som kom fra det du benevnes som det gamle forumet blir aktive debattanter her. 

Kontakt gjerne internettansvarlig slik at du blir fullverdig medlem her og ikke bare gjest. 

Når det gjelder årsmøtene så har jeg ikke vært på de. Jeg bor langt fra hovedstaden og jobber turnus/skift ordning og må innrette mine reiser ut i fra det. Men jeg prøver å få meg en tur eller to (av og til tre) til London hvert år. Jeg var sist over i forbindelse med seriestarten mot City. 

For meg er "gamleforumet" en gjestebok man kunne skrive meninger og synspunkter i. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ben elfen said:

Jeg har enda ikke forstått hva «gamle forumet» er?

 

BE

Nettsidene til gunners.no ble fornyet våren 2018. Dette skjedde også for noen år siden. Den gang ble det opprettet en mulighet til å kommentere artikler, kampreferat m.m. som ble lagt inn av de som skriver slikt på supporterklubbens nettsider. Man logget på med det firesifrede medlemsnummeret man har i supporterklubben pluss ett (selvvalgt) passord. På en måte ble det som et ekstra forum i tillegg til FB og dette forumet som du og jeg har brukt i mange år. 

I praksis så var det da mulig å velge det "forumet" man selv foretrakk. 

Da den siste fornyelsen av nettsidene skjedde i våres, så forsvant denne muligheten til artikkelkommentering. 

For de supporterne som kun var på "artikkelkommenteringsforumet" og som nå finner veien over på vårt forum så blir vårt forum å regne som det nye for dei og det andre som det "gamle". 

Personlig så har jeg hatt en liten konspirasjonsteori om at den en gang var krefter i supporterklubbens "ledelse" som kanskje hadde et lite ønske om å få vårt forum til å avgå ved døden, siden FB-forumet og "artikkelkommenteringsforumet" en periode var lett å finne linket fra gunners.no sin hovedside mens vårt forum ikke var så lett å finne for nye medlemmer. 

Og så få vi var her en periode så var de nær ved å lykkes slik jeg ser det. 

Nå er vi flere brukere enn på lenge, FB-forumet er vel mer for krangling og "mobbing", så jeg mener fremdeles at vårt forum er det eneste "ekte" forumet i supporterklubbens system ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Nettsidene til gunners.no ble fornyet våren 2018. Dette skjedde også for noen år siden. Den gang ble det opprettet en mulighet til å kommentere artikler, kampreferat m.m. som ble lagt inn av de som skriver slikt på supporterklubbens nettsider. Man logget på med det firesifrede medlemsnummeret man har i supporterklubben pluss ett (selvvalgt) passord. På en måte ble det som et ekstra forum i tillegg til FB og dette forumet som du og jeg har brukt i mange år. 

I praksis så var det da mulig å velge det "forumet" man selv foretrakk. 

Da den siste fornyelsen av nettsidene skjedde i våres, så forsvant denne muligheten til artikkelkommentering. 

For de supporterne som kun var på "artikkelkommenteringsforumet" og som nå finner veien over på vårt forum så blir vårt forum å regne som det nye for dei og det andre som det "gamle". 

Personlig så har jeg hatt en liten konspirasjonsteori om at den en gang var krefter i supporterklubbens "ledelse" som kanskje hadde et lite ønske om å få vårt forum til å avgå ved døden, siden FB-forumet og "artikkelkommenteringsforumet" en periode var lett å finne linket fra gunners.no sin hovedside mens vårt forum ikke var så lett å finne for nye medlemmer. 

Og så få vi var her en periode så var de nær ved å lykkes slik jeg ser det. 

Nå er vi flere brukere enn på lenge, FB-forumet er vel mer for krangling og "mobbing", så jeg mener fremdeles at vårt forum er det eneste "ekte" forumet i supporterklubbens system ?

Herlig formulert og helt enig. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...