Jump to content

Bernd Leno


Stefanb

Recommended Posts

Ryktet sier at Leno vil vekk. Like greit, for jeg har ingen større ønske om at han blir. I fullt alvor så liker jeg det jeg ser av Ryan mye bedre enn det jeg ser av Leno. Til sist vil jeg atter engang si at det var en tabbe av dimensjoner og beholde Leno og selge Martinez. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, Tapapa said:

Ryktet sier at Leno vil vekk. Like greit, for jeg har ingen større ønske om at han blir. I fullt alvor så liker jeg det jeg ser av Ryan mye bedre enn det jeg ser av Leno. Til sist vil jeg atter engang si at det var en tabbe av dimensjoner og beholde Leno og selge Martinez. 

Helt enig, selg klysa Leno og sats på Ryan. Har opplevd Leno på nært hold, overlegen klyse som har tapt seg i mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
22 minutes ago, Tapapa said:

Flyttes til nostalgi. Personlig så er jeg ikke så veldig nostalgisk over at han går.

Bernd Leno joins Fulham | News | Arsenal.com

Veldig god keeper, som er mye bedre enn nåværende reservekeeper. Spilte på Arsenal i våre "værste" år, med dårlige arbeidsvilkår. Uten han denne perioden hadde det vært ennå mørkere plasseringer og tall.
Fulham har iallfall gjort ett ran. Hvis de får stablet ett lag forran han, så er det ikke umulig de holder seg oppe. Pr nå ser det dog litt svart ut, de har knapt spillere.

Link to comment
Share on other sites

God i felt og god shotstopper - forferdelig med ballen i beina. Passer ikke inn i laget slik det spilles nå på noen som helst måte. Alt for god og ikke minst dyr til å være reserverkeeper - og sånn sett et logisk og bra valg at han selges. Er han verdt mer enn vi fikk? Markedet sier nei - fordi ingen andre ville betale mer. 

Takk for hjelpa - lykke til Fulham.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Orakelet said:

God i felt og god shotstopper - forferdelig med ballen i beina. Passer ikke inn i laget slik det spilles nå på noen som helst måte. Alt for god og ikke minst dyr til å være reserverkeeper - og sånn sett et logisk og bra valg at han selges. Er han verdt mer enn vi fikk? Markedet sier nei - fordi ingen andre ville betale mer. 

Takk for hjelpa - lykke til Fulham.

ok i felt, fantastisk shotstopper, elendig med ball i beina. 

Link to comment
Share on other sites

Er mye rare inntrykk å lese om Leno... Jeg stiller spm tegn ved dette. 

 

En keeper som har reddet oss i mer situasjoner enn jeg kan huske, med kanskje det dårligste forsvaret vi har hatt gjennom tidene.. - Som Marius sier.

 

Lykke til Leno! 

Fulham har gjort et sinnsykt kupp.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...