Jump to content

Sokratis Papastathopoulos


Arsenalboy93

Recommended Posts

42 minutes ago, Stefanb said:

En ordentlig "pro". Takk for minnene Sokratis! Står fortsatt for at han er en jævla god forsvarsspiller, men som dessverre ikke passet inn i Arteta's filosofi.

Jeg har nesten utelukkende gode minner om Sokratis. En tøffing som jublet mer for en god takling, enn et mål.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, sas2002 said:

Ja og helt supert. Problemet med alt av fristillingen av kontrakter sørger for at vi blør penger. Øzil, Sokratis done, Mustafi er vel neste som blir frigitt. 

- Nå trenger vi å få penger for spillersalg for Torreira, Willock, Maint. Niles før nye hentes inn til sommeren. 

 

Hvordan blør vi penger av dette? Det eneste som skjer nå, er at vi slipper å betale lønna hans. Hvordan er det å blø penger? 

 

Jeg liker Papa og unner han masse suksess i sin neste klubb. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Tapapa said:

Hvordan blør vi penger av dette? Det eneste som skjer nå, er at vi slipper å betale lønna hans. Hvordan er det å blø penger? 

 

Jeg liker Papa og unner han masse suksess i sin neste klubb. 

Jeg husker ikke alle detaljer om overganger , men kom Sokratis gratis ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Jeg husker ikke alle detaljer om overganger , men kom Sokratis gratis ?

Nope, etter hukommelsen så kostet han £16.8 mill. De pengene har vi betalt og forskjellen på at han ikke spiller og ikke er med i troppen vs at han frigis er at vi slipper å betale hans lønn. Det er ikke å blø penger 

Link to comment
Share on other sites

£16.8 mill. er vel små penger i dagens overgangs marked - og nå sies kontrakten opp og vi slipper å betale lønn. Det er vel og bra , enig i det.

Generelt sett har vi  flere spillere som vi  har kjøpt , vi gir de relativt bra lønninger og de går gratis til neste klubb. Det hadde vært greit om de hadde klart å få solgt de så vi hadde feks fått igjen litt penger. Flere av de det gjelder spiller knapt / svært få kamper. På skolen lærte jeg at det er dårlig butikk 🙂 Noen vil si at vi ikke blør penger , men det skurrer litt.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...