Jump to content

Hvilken ny Arsenal manager ønsker dere?


gunnersfan

Recommended Posts

Vil ikke Auba så er jeg enig i salg av ham Polljen. Når det gjelder forsvaret så beholder vi Bellerin og Tierney. Går med på Holding i back up inntil videre.  Chambers ,Sokratis , Luiz og Kola vil jeg ha ut. Jeg selger de da de har hatt så mange muligheter til å vise seg frem og få en fast plass i laget. Prestasjonene deres derimot taler for salg. De vil alle bytte på med personlige feil. På sikt må alle ut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Blir det Arteta så skal han støttes hvert fall. Det minste jeg forventer fra samtlige 11 på banen er at de gir 100% innsats. Ingen passasjerer, ingen uten engasjement og vinnervilje.

En spiller som står og smiler og ler etter et tap mener jeg er en spiller med tapermentalitet som aldri kommer til å bidra med alt de har. Det er ikke OK i en klubb som Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

På sikt så forsvinner garantert alle ut 😋 

Det spørs bare hvilket tidsperspektiv man legger i uttrykket "på sikt" 😉😂🤣

Tålmodigheten er tynnslit når det gjelder det defensive , Polljen. På sikt er ikke lenge for min del 🙂 

Få inn nye folk i de to neste vinduene så er jeg iallefall fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Da er vel Arteta praktisk talt klar for oss ifølge flere aviser. Jeg ønsker han velkommen hjem og all mulig suksess. 

Selv om jeg tidligere har skrevet at jeg ikke har særlig peiling på hvem vi bør hente, så innser jeg dessverre at klubben gjør feil nå. De burde gått for Patrick Vieira i stedet. 

Grunnen er muligens litt utypisk, men dere vil innse at jeg har rett. 

Altså, jeg vil ikke ha han tilbake av nostalgiske grunner, ikke fordi han var en kriger av en spiller, en som gikk foran i kamp og ledet oss til store triumfer. 

Han har vært manager for flere lag. Jeg aner ingenting om hvordan han er taktisk, hvordan han er til å motivere, få fram unggutter eller rekruttere. Jeg vet ingenting om det. Allikevel burde han blitt vår nye manager. 

Som spiller hos oss ble han kjent som le long, ganske enkelt fordi hans le var uvanlig long. Normalt syns jeg størrelse eller fasongen på utstyret ikke skal ha noe å si på om noen får en jobb eller ei og jeg ville protestert sterkt hvis myndighetene begynte å kreve at alle kasta trusa under jobbintervju. Man kan gjøre en god jobb uavhengig av utstyr. Verdens mektigste mann golfer daglig med en sopp (Toad ) mellom beina og han er the greatest og smartest og best gjennom alle tider. 

Patrick Viera burde ansettes fordi han har vist hvordan noen må behandles. Anelka valgte overgang til Real Madrid fordi han ble dick-slappa i ansiktet av Viera og det er akkurat slik behandling store deler av stallen vår trenger nå. Til den jobben egner kun vår gamle kaptein seg.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

Da er vel Arteta praktisk talt klar for oss ifølge flere aviser. Jeg ønsker han velkommen hjem og all mulig suksess. 

Selv om jeg tidligere har skrevet at jeg ikke har særlig peiling på hvem vi bør hente, så innser jeg dessverre at klubben gjør feil nå. De burde gått for Patrick Vieira i stedet. 

Grunnen er muligens litt utypisk, men dere vil innse at jeg har rett. 

Altså, jeg vil ikke ha han tilbake av nostalgiske grunner, ikke fordi han var en kriger av en spiller, en som gikk foran i kamp og ledet oss til store triumfer. 

Han har vært manager for flere lag. Jeg aner ingenting om hvordan han er taktisk, hvordan han er til å motivere, få fram unggutter eller rekruttere. Jeg vet ingenting om det. Allikevel burde han blitt vår nye manager. 

Som spiller hos oss ble han kjent som le long, ganske enkelt fordi hans le var uvanlig long. Normalt syns jeg størrelse eller fasongen på utstyret ikke skal ha noe å si på om noen får en jobb eller ei og jeg ville protestert sterkt hvis myndighetene begynte å kreve at alle kasta trusa under jobbintervju. Man kan gjøre en god jobb uavhengig av utstyr. Verdens mektigste mann golfer daglig med en sopp (Toad ) mellom beina og han er the greatest og smartest og best gjennom alle tider. 

Patrick Viera burde ansettes fordi han har vist hvordan noen må behandles. Anelka valgte overgang til Real Madrid fordi han ble dick-slappa i ansiktet av Viera og det er akkurat slik behandling store deler av stallen vår trenger nå. Til den jobben egner kun vår gamle kaptein seg.

Er enig der. Spent hvem som kommer inn i støtteapparat til Arteta. Jeg vil ikke se noen tidligere arsenal spillere bortsett fra Bergkamp og  Gilberto Silva som hjelpetrenere. Kun de som er tilgjengelig nå. Vieira kommer nok så fort han får mer skikk på Nice. Nå underpresterer de.

Link to comment
Share on other sites

Ja , alt tydet på Arteta etter Wenger også , men så dro de Emery opp av hatten. Men , det ser ut som det blir Arteta denne gangen. Garantert den billigste løsningen for Arsenal.

Alle de store managerne som supporterne lanserte er ikke inne i bildet. Det har ikke vært rykter om samtaler en gang. 

Kommer Arteta så får vi stille oss bak ham. Vet ennå ikke hvem som leder oss til helgen. Nå trekker den offisielle utnevnelsen ut så da blir det vel Ljungberg mot Everton.  Et Everton stinn av selvtillit er vel ikke særlig gunstig nå for hverken Arsenal eller Arteta.  Ingen drømme debut og kanskje måtte tape i første kamp  mot sitt  gamle lag. Duncan Ferguson med en fantastisk oppslutning , mens jeg er litt mer usikker på Arteta. Supporterne vil garantert stille seg bak ham , men hvor mange ønsket egentlig Arteta ? 

Det må liksom fungere mer eller mindre med en eneste gang for Arteta eller så kommer overskriftene med en gang om det var riktig å ansette han. Ingen manager erfaring. Laget underpresterer i alle ledd. Er han i stand til å rydde opp i alt dette ?? 

Link to comment
Share on other sites

Det er kun ett manageralternativ som var uaktuelt for meg å stille meg bak, og han ble nylig sjef for laget "nord i gata". 

Jeg stiller meg bak den som kommer, rett og slett fordi det er nødvendig for klubben at det kommer noen. 

Tidligere har jeg ment mye rart, jeg var skeptisk til Arteta, jeg er fremdeles usikker når det gjelder han men jeg velger å la tvilen komme han til gode. 

Jeg mente også tidligere at Freddie gjerne kunne sitte en lang periode som caretaker, der har jeg skiftet mening. Den endringen kommer ikke fordi jeg har mistet troen på svensken, men derimot på grunn av at laget mangler et fungerende trenerkollegie nå når alt er midlertidig. 

Slik jeg ser det så var det bare tre reelle alternativer. Arteta, Ancelotti og Vieira. Ancelotti ville være det "trygge" alternativet, men er han den rette personen til å snu et lag uten store økonomiske ressurser. Vieira har litt erfaring som sjef, men resultatene er vel litt "sånn sånn". Arteta er et ubeskrevet blad, et sjansespill, men kommer fra en rolle i en suksessfullt klubb (vel og merke en kjøpeklubb. 

For meg er det ingen av de tre alternativene som klart utpekte seg. 

Nå er nok valget falt på Arteta, jeg vil så absolutt gi han en reell sjanse, men selvsagt så vil jeg ikke stusse på å gi beskjed hvis jeg er uenig i hans disposisjoner. Fakta er at uansett hvem det enn er som tar over, så får vedkommende en jævla tøff jobb. 

Mitt juleønske for Arsenal er rett og slett at det skal bli ro i rekkene. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Tapapa said:

Da er vel Arteta praktisk talt klar for oss ifølge flere aviser. Jeg ønsker han velkommen hjem og all mulig suksess. 

Selv om jeg tidligere har skrevet at jeg ikke har særlig peiling på hvem vi bør hente, så innser jeg dessverre at klubben gjør feil nå. De burde gått for Patrick Vieira i stedet. 

Grunnen er muligens litt utypisk, men dere vil innse at jeg har rett. 

Altså, jeg vil ikke ha han tilbake av nostalgiske grunner, ikke fordi han var en kriger av en spiller, en som gikk foran i kamp og ledet oss til store triumfer. 

Han har vært manager for flere lag. Jeg aner ingenting om hvordan han er taktisk, hvordan han er til å motivere, få fram unggutter eller rekruttere. Jeg vet ingenting om det. Allikevel burde han blitt vår nye manager. 

Som spiller hos oss ble han kjent som le long, ganske enkelt fordi hans le var uvanlig long. Normalt syns jeg størrelse eller fasongen på utstyret ikke skal ha noe å si på om noen får en jobb eller ei og jeg ville protestert sterkt hvis myndighetene begynte å kreve at alle kasta trusa under jobbintervju. Man kan gjøre en god jobb uavhengig av utstyr. Verdens mektigste mann golfer daglig med en sopp (Toad ) mellom beina og han er the greatest og smartest og best gjennom alle tider. 

Patrick Viera burde ansettes fordi han har vist hvordan noen må behandles. Anelka valgte overgang til Real Madrid fordi han ble dick-slappa i ansiktet av Viera og det er akkurat slik behandling store deler av stallen vår trenger nå. Til den jobben egner kun vår gamle kaptein seg.

Du ville tilsett Vieira kun basert på at han dickslappa Anelka i ansiktet for 20 år sidan? Eg håpar at den nye manageren, kven det enn måtte bli, har litt meir raffinerte arbeidsmetoder 😂

Eg trur for øvrig ikkje Arteta hadde komt så "highly recommended" om han ikkje evnar å "behandle" stallen på rett måte, uavhengig av storleiken down under. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Polljen said:

De siste ubekreftede ryktene sier nå at Arteta har forlatt City og vil lede Arsenal mot Everton. 

Når Arsenal tydeligvis har valgt Arteta fremfor alle ledige størrelser for tiden så må han besitte mange gode evner. Spesielt når vi er så utsatt som nå og de signerer en manager som ikke har ledet et lag før. Det er ikke så ofte det skjer. Vi hadde noen managere på 30,40 og 50 tallet som ikke hadde ledet et lag før. Billy Wright på 60 tallet var uten manager erfaring før han ledet oss. Et par såkalte caretakers , Stewart Houston og Pat Rice i nyere tid. 

Vi sliter overalt på banen for tiden. Dette skal Arteta ordne på kort tid fordi det kommer tette kamper  fremover. Engelsk presse kommer ikke til å gi Arsenal eller Arteta 5 minutters ro hvis ikke resultatene kommer fort. De kommer til å knuse Arsenals ledelse for å velge en uerfaren manager hvis ikke dette funker. Våre spillere er totalt uten selvtillit for tiden og dette må bli riktig fra start av. 

Arsenal har iallefall valgt billigste alternativ. Det er vel antagelig kun denne løsningen eieren vil bruke penger på. 

Nå er ikke dette offisielt ennå , men alt tyder vel på Arteta. Med Wenger som ass manager 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Ifølge David Ornstein, som vel er en av de litt mer seriøse fotballjournalistene, så hadde Arteta sin "farvelrunde" i Man City i torsdag morgen (i dag) og vil offisielt bli annonsert som vår nye hovedtrener på fredag (i morgen).

Andre ubekreftede rykter er at Arsenal må betale City £2 mill for å løse han ut av kontrakten med Manchesterklubben.
Arteta vi få en tre og et halvt års kontrakt med Arsenal.
Ljungberg vil bli en del av Arteta sin trenerstab i Arsenal, hvilken konkret rolle han vil få er ikke kjent.
Ryktene sier at den mest sannsynlige i rollen som assisterende hovedtrener vil bli Rodolfo Borelli, som nå er en del av City sin trenerstab.
En annen person som ryktene sier kan være på vei fra City til Arsenal er Sam Fegbemi, som har en fortid som "videospeider" i Arsenal. Arsenal vil ifølge ryktene gi han en større rolle en den har pr dato har i City når det gjelder rekruttering av unge spillere.

 

Med det så vil jeg prøve å ta juleferie fra Arsenal, det blir nok vanskelig, men jeg får prøve.
God Jul, alle sammen 🎅

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Polljen said:

Ifølge David Ornstein, som vel er en av de litt mer seriøse fotballjournalistene, så hadde Arteta sin "farvelrunde" i Man City i torsdag morgen (i dag) og vil offisielt bli annonsert som vår nye hovedtrener på fredag (i morgen).

Andre ubekreftede rykter er at Arsenal må betale City £2 mill for å løse han ut av kontrakten med Manchesterklubben.
Arteta vi få en tre og et halvt års kontrakt med Arsenal.
Ljungberg vil bli en del av Arteta sin trenerstab i Arsenal, hvilken konkret rolle han vil få er ikke kjent.
Ryktene sier at den mest sannsynlige i rollen som assisterende hovedtrener vil bli Rodolfo Borelli, som nå er en del av City sin trenerstab.
En annen person som ryktene sier kan være på vei fra City til Arsenal er Sam Fegbemi, som har en fortid som "videospeider" i Arsenal. Arsenal vil ifølge ryktene gi han en større rolle en den har pr dato har i City når det gjelder rekruttering av unge spillere.

 

Med det så vil jeg prøve å ta juleferie fra Arsenal, det blir nok vanskelig, men jeg får prøve.
God Jul, alle sammen 🎅

Vi får satse på at Arteta får samme progresjon som Rodgers i Leicester. Tok over et lag som lå rett over streken og 1 år senere så ligger de i toppen med lite bruk av midler men riktige spillerkjøp og en spillestil som passer de spillerne han besitter

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Jepp jepp. Ikke mitt førstevalg men lykke til! 

Det er vel ikke mange som har hatt Arteta som nummer 1. Vel , nå er han vår manager og vi får stille oss bak ham. Han får ingen enkel oppgave siden alle har ropt etter store navn. Det må klaffe relativt raskt siden vi henger i tauene for tiden. Gjør det ikke det så får Arsenal høre det som har valgt en uten manager erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis får han orden på midtbanen gradvis. Den har stort sett ikke hengt ihop siden han la opp. Selv når han var over the top tempomessig holdt han en struktur i laget jeg ikke har sett på mange år. 

En leder utenfor og på banen, som kan være en pikk når det er nødvendig.

Dette er uendelig mye mer spennende enn en mett og utdatert Ancelotti.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, R.I.P said:

Artete på første arsenal trening:" This is a ball."  Han må nok starte med det helt grunnlegende med denne gjengen.

Spillere som Auba, Xhaxa er nok ferdig i klubben. Bortsett fra mål så er ikke Auba noe framtid. Lav arbeidsmoral. Instagram med biler og bling er nok ikke Arteta sin profil

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...