Jump to content

2018.02.10 Tottenham (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Cech er "frisk". JEg antar at vi kommer til å gjøre som mot Chelsea i andre omgang i semien og ligge med Elneny som bakerste mann på midten og at han også da tidvis legger seg ned som en ekstra stopper. I praksis så kan det bli en dynamisk stopperrekke som i utgangspunktet er en firebackslinje, men som hvis nødvendig blir en trestopperlinje (det er i alle fall det jeg tror)

Link to comment
Share on other sites

Ok. Litt overrasket over at ikke Iwobi starter i dag. Vi trenger muskler på midten, men en bra 11er.

 

Tror Özil scorer et sinnsykt mål i dag

 

BE

Hvem skulle Iwobi ha erstattet? For en gangs skyld så er jeg 100% enig med Wenger om laguttaket ?
Link to comment
Share on other sites

Da TROR jeg vi hadde blitt overløpt på midtbanen. Men ikke umulig du får det bytte om vi ligger under utover i 2 omgang.

Vel, jeg tror vi ikke hadde blitt presset like dypt. Wilsheremsom defensivt anker, özil inn i midt og iwobi og Henrikh på kantene

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Xhaka henger ikke med i dag.

 

BE

Syntes han har vært bedre idag enn mange andre kamper denne sesongen da. Ingen horrible pasninger så langt ;)

 

Ellers tilbake til Iwobi syntes jeg han jukser fryktelig defensivt. Derav Elneny når Ramsey er skadd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...