Ben Elfen Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Er Ramsey skada? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 Cech er "frisk". JEg antar at vi kommer til å gjøre som mot Chelsea i andre omgang i semien og ligge med Elneny som bakerste mann på midten og at han også da tidvis legger seg ned som en ekstra stopper. I praksis så kan det bli en dynamisk stopperrekke som i utgangspunktet er en firebackslinje, men som hvis nødvendig blir en trestopperlinje (det er i alle fall det jeg tror) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Tydeligvis eller syk :/ Kjedelig etter den formen han viste sist! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 Er Ramsey skada? BE Ramsey har et mindre lyskeproblem ifølge Arsenal twitter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Ok. Litt overrasket over at ikke Iwobi starter i dag. Vi trenger muskler på midten, men en bra 11er. Tror Özil scorer et sinnsykt mål i dag BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Meget fornøy med lagoppstillingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Monreal starter, da blir det mange mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Skjendent jeg har så mye sommerfugler før en match. Viktigste NLD på lenge Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Bare håper vi møter opp foberedt fra kampstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Var aldri offside Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Der er vi SVÆRT nært!! For en pasning av Wilshere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Skulderen er innenfor, men man kan vell ikke skåre med den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 Ok. Litt overrasket over at ikke Iwobi starter i dag. Vi trenger muskler på midten, men en bra 11er. Tror Özil scorer et sinnsykt mål i dag BE Hvem skulle Iwobi ha erstattet? For en gangs skyld så er jeg 100% enig med Wenger om laguttaket ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Like mye offside den på kane , som på Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Sliter med å skape noe særlig. Mkhi ikke helt på, Özil blir for lite med i spillet og Auba får lite å jobbe med. Viser glimt av hvordan vi kan bli et fryktet kontringslag igjen, men for upresist så langt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Hvem skulle Iwobi ha erstattet? For en gangs skyld så er jeg 100% enig med Wenger om laguttaket ? Han kunne ha spilt istedet for Elneny BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Synes vi startet de første 15 veldig bra. De neste 17 har vært.... ikke fullt så bra.. Hva i helvette var det Mikhi?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Altfor upresise dessverre så langt, men en jevn kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Han kunne ha spilt istedet for Elneny BE Da TROR jeg vi hadde blitt overløpt på midtbanen. Men ikke umulig du får det bytte om vi ligger under utover i 2 omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Xhaka henger ikke med i dag. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Da TROR jeg vi hadde blitt overløpt på midtbanen. Men ikke umulig du får det bytte om vi ligger under utover i 2 omgang.Vel, jeg tror vi ikke hadde blitt presset like dypt. Wilsheremsom defensivt anker, özil inn i midt og iwobi og Henrikh på kantene BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Alle sammen må flere hakk opp her hvis vi i det hele tatt skal dra herifra med poeng i bagasjen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Xhaka henger ikke med i dag. BE Syntes han har vært bedre idag enn mange andre kamper denne sesongen da. Ingen horrible pasninger så langt Ellers tilbake til Iwobi syntes jeg han jukser fryktelig defensivt. Derav Elneny når Ramsey er skadd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 BE, jeg forstår din argumentasjon for å få med Iwobi, men jeg foretrekker å ha Elneny der bak. Iwobi for Xhaka kunne kanskje ha gått. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Lagt merke til at Auba blir blokkert/obstruert gang på gang av spiller som ikke er i nærhet av ballen når han skal prøve å jage en ball. Dommerne må vel selv se dette også?! Ren juks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.