Jump to content

2018.01.14 AFC Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

Det er mer enn uviljen til å selge Sanchez sist sommer som er problemet. Problemet er heller ikke noe som er oppstått denne sesongen.

 

Når det gjelder hvem som skal være "caretaker" hvis det usannsynlige skulle skje så tviler jeg dessverre på om Bould er den rette personen. Jeg tror vi trenger en "profesjonell caretaker" utenfra for å få laget på rett kjøl og så bruke litt tid til å finne den rette permanente erstatteren.

 

Om det var noen tvil så mente jeg sommeren som var, og jeg tror heller ikke problemet hat oppstått denne sesongen, men det er blitt kraftig forsterket. Signalene har vært der lenge, men de blir bare tydligere og tydligere.

 

Når det gjelder "caretaker" så mener jeg spiller mindre rolle hvem det er ut denne sesongen, Bould er her, skal vi ha et utenfra så blir jo det også hel prosess å få på plass. Uansett hvor dårlig det skulle gått med Bould, så rykker vi neppe ned.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Nok en ræva kamp av lacazette dessverre, begynner bli fler av dem nå. Det er litt skremmende at han mot slutten trekker mer ned i banen og er flinkere til å stikke igjennom andre enn å være målfarlig selv. Han har i enkelte kamper sett skarp ut, som feks mot United. Klarer vi ikke spille på hans styrker? Er taktikken vår feil?

 

Jeg heller mot at det går altfor tregt i midten, og at bakrom ikke eksisterer på grunn av det. Det virker ikke som man gjør grep for å spille på hans stryker heller, så hva er poenget da med en bakrommsspiss?

 

Så blir sikkert Giroud klar snart, og da skal vi plutselig spille raskt og tre skilpadda igjennom gang på gang, istedenfor å ha kvalitetsinnlegg i boks. Hvorfor i alle dager har man ikke en plan på angrepsspillet? Jeg tror Wenger i lang tid bare har overlevd på alexis og Ozil sine tryllekunstner med å skape ting på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...