Jump to content

2018.01.14 AFC Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Den streamen jeg ser på så er det en fyr i bakgrunnen som virkelig kjefter og smeller. Tror aldri jeg har hørt noen lire av seg så stygt språk på en livesending før (hvert fall ikke så klart). Litt moro, men samtidig distraherende :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker det jeg ser av Wilshere/Xhaka duoen i dag, der Eilshere ligger dypest.

 

BE

Xhaka (og Bellerin) har vært mye bedre de siste kampene. Wilshere er toppklasse. Mustafi ser også veldig bra ut for tiden, og holder Chamberlain og til dels Holding i ørene.

 

Framover sliter vi mer, men jeg synes vi ser tegn til et lag som spiller for hverandre i større grad enn før. Blir spennende!

Link to comment
Share on other sites

Xhaka (og Bellerin) har vært mye bedre de siste kampene. Wilshere er toppklasse. Mustafi ser også veldig bra ut for tiden, og holder Chamberlain og til dels Holding i ørene.

 

Framover sliter vi mer, men jeg synes vi ser tegn til et lag som spiller for hverandre i større grad enn før. Blir spennende!

Ja, Chamberlain spesielt ??.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fordi du sakte men sikkert innser at jeg har rett. Sanchkreft er som navnet tilsier en krefsvulst for klubben.

 

BE

Tja. Syntes han alltid bidrar mer enn det du gjør jeg da.

Er vel toppscorer i klubben også, og det i hans ræva sesong! Men spillere som vil så tydelig vekk, vil nå jeg også ha vekk. Men ikke til United!

Link to comment
Share on other sites

Når OX er nevnt. Noen som savner han? Såvidt jeg har fått med meg har han kun scoret ett par ubetydelige mål når kampen allerede er vunnet alikevel for Liverpool. Tror 400mill er greit nok jeg. Burde kunne investere de i noe bedre

En god Liverpool-venn av meg sier det var meget god business, av Arsenal. Han gjør visstnok akkurat det samme i sin nye klubb: noen gode tilløp og forsøk som egentlig er poengløse og aldri resulterer i noen ting. Savner ikke OX, nei. Få inn Mahrez!
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...