Jump to content

2018.01.14 AFC Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Gitt eller tatt? Usikker på den altså

Litt begge deler. Jeg vil si at en del er gitt av et svakt styre på tidlig totusentallet. Da DD forsvant fra styret så ble det et vakum og suksessen til Wenger på det tidspunktet gjorde det lett for de som styrte klubben da å gi Wenger de fullmaktene.

 

 

EDIT! For å ordlegge meg litt annerledes så vil jeg si at all makt den makten som Wenger har fått er gitt han og ikke tatt, men samtidig så har Wenger i "eldre dager" gjort det meste for å holde på all den "makt" han er gitt.

Jeg har ikke problemer med å forstå et Wenger har hatt en ønske om å holde på den innflytelsen har har fått, problemet er at jeg samtidig tror at Wenger ikke har klart å tatt inn over seg at det at hans "vinger" er spredd så mye utover klubben/bedriften/konsernet som helhet har svekket hans mulighet til å konsentrere seg om det sportslige. Når det gjelder dette så ligger ikke skylden først og fremst på Wenger, men derimot på et inkompetent styre.

Link to comment
Share on other sites

Synd for niles der :/ Ellers dro Iwobi på byen og festa, ble etter det belønnet med fast plass ?

Vi har flere eksempler i andre klubber der klubb og manager tar ansvar og vraker spilleren i slike tilfeller uansett hvor viktig han er. I vennebyen Arsenal trenger man ikke ta ansvar eller gjøre opp for seg. Alle er venner og alle gjør så godt de kan og det er godt nok... alltid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...