Jump to content

2018.01.14 AFC Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Misfornøyd med byttet.

Vil heller ha Iwobi på banen enn en Walcott som drømmer om klubbslifte.

 

BE

 

Samme her. Ville mye heller hatt Nelson på benken også da jeg føler han tilbyr mer enn Walcott gjør, men dette byttet burde vært Nketiah inn for Welbeck etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Xhaka må komme seg til Helve*e ut av laget. Jobber/følger aldri mann/løp tilbake. Slipper mann som ender opp med å score, i dag var ikke første gang. I tillegg kan vi plusse på idiotiske tversovere denne sesongen. Skjer det noe? Ja. Han er i førstelaget neste kamp. Som om ingenting har skjedd.

Link to comment
Share on other sites

Nå må Wenger faen meg skjerpe seg med å plukke spillere som faen ikke bidrar. Welbeck i dag, hva er det han gjør? Hva gjorde han forrige kamp?

 

Hvorfor er Walcott på benken ovenfor f.eks. Nelson som i de få kampene han har fått spille for førstelaget har vært veldig positiv. Hvorfor spiller fortsatt Niles på venstreback/venstre vingback ovenfor Kolasinac? Jeg er en veldig stor fan av Niles, men dette er langt ifra hans beste posisjon.

 

Faen meg så jævlig skuffende. Attpåtil er ikke fremtiden til Özil bestemt ennå heller. Forsvinner han så er vi virkelig FUCKED.

Link to comment
Share on other sites

For et "dårligere" lag som sliter mot Arsenal så finnes det en gammel og velkjent oppskrift på "hva er den beste sjansen til å slå Arsenal når vi ligger under".

 

Punkt 1: gjør ett bytte eller to

Punkt 2: Legg om formasjonen

Punkt 3: Sett press på Arsenal.

 

Kombinasjonen av de tre punktene vi ha en relativt god sjanse til å få Arsenal ut av fatning og at sjansen for et mål eller to er brukbart stor.

I tillegg så vet de fleste at Wenger sliter med å finne en motplan når motstander legger om sin plan.

 

Eddie Howe, akkurat som alle de andre managerne til de "dårligere" lagene kjenner denne oppskriften. Det er ikke alle lag som er gode nok til å klare å gjennomføre dette, men det er overraskende mange som faktisk klarer det

 

Jeg sier igjen, Arsene Wenger bør snart bli en gonner og ikke en gooner.

 

Når det gjelder den lille motplanen Wenger hadde, bytter og lagformasjon, så har jeg ikke noe stort problem med at han legger om til fire bak, men hvorfor ta ut Chambers og ikke Holding?

Når det gjelder klippekortet til Walcott på benken så er det derimot fullstendig uforståelig. MAnnen har jo aldri vært dårligere enn han har vært denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Ja dette er stekt folkens. 2 tap og 3 uavgjort siste 5. Taper mot ett lag som er bunnkandidat.

Uten Ozil og alexis er dette bare ett skikkelig ræva fotballag.

 

Wenger out igjen herfra. Han ødelegger hele klubben med trua på ræva ræva spillere.

Link to comment
Share on other sites

La Wenger gå og la Bould ta over ut sesongen, vi rykker neppe ned. Men noe må gjøres, for nå er vi i ferd må å gå oss vill. Wengers uvilje til å selge Sanchez i sommer , kan vise seg å bli vår forbannelse.

Det er mer enn uviljen til å selge Sanchez sist sommer som er problemet. Problemet er heller ikke noe som er oppstått denne sesongen.

 

Når det gjelder hvem som skal være "caretaker" hvis det usannsynlige skulle skje så tviler jeg dessverre på om Bould er den rette personen. Jeg tror vi trenger en "profesjonell caretaker" utenfra for å få laget på rett kjøl og så bruke litt tid til å finne den rette permanente erstatteren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...