Jump to content

2018.01.07 Nottingham Forrest (B) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

Dette er jo resultat av Wenger sin overbevisning over at troppen og spillerne er mye bedre enn de egentlig er. Samme gjelder første troppen. Vi har knapt hatt dårligere lag på mange mange år.

 

Ozil og alexis er på utgående kontrakter og varierer mye av den grunn i mitt hode. Det er uro internt, og miljø for å skaffe nye vil jeg ikke påstå det er noe særlig av. Nei klubben trenger nytt blod både på og av banen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Herregud så elendige vi er defensivt

 

Sånn går det når vi har en manager som ikke tror på struktur i forsvaret. Han gir de defensive spillerne nærmest like stor frihet til å gjøre som de vil som de offensive.. det ender sjeldent bra.

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at denne burde vært annullert...

Formelt sett så skulle straffemålet ikke vært godkjent, men jeg er ikke tilhenger av å dømme en dommer for noe som vi ser er feil etter utallige repriser fra forskjellige vinkler. Hvis en dommer skal annullere dette målet så må han være skråsikker etter å ha sett kun "live" at det var flere berøringer da straffen be tatt.

 

Nei, straffen burde aldri vært noe av.

Straffen er feildømt slik jeg ser det, men når den er gitt så synes jeg det er greit at dommeren godkjenner resultatet av den.

 

 

PS!! Jeg kommer øyeblikkelig til å starte kamptråd for Chelseakampen på onsdag og det blir en meget kortfattet tråd siden jeg ikke har så mye fornuftig å si i forkant av den.

Det eneste måtte være at Wenger i den kampen ikke burde sittet på tribunen på brua, men har reist over til den andre siden av kanalen på permanent basis!!!

Link to comment
Share on other sites

Samma f. Nottigmahmvar desidert best på alle deler utenom en ikveld. Vi var best til å ha ball. Sett det før og alt det der. Masse ball uten mål og mening. Og når Iwobi skal være vær opplegger pleier det gå til helvete også.

 

Nei stryk!

Link to comment
Share on other sites

Straffen burde aldri blitt noe av, siden Per, vår mest rutinerte i laget, aldri skulle spilt den ballen. Men når Debuchy takler bakfra i straffefeltet og i tillegg tar ankelen til Traore har det null å si om han er minimalt først på ballen. Soleklart straffespark.

 

Men han skyter ballen via standfoten sin og i en merkelig bue. To touch, annullering hadde vært korrekt dømt.

 

Likevel, det er vår feil at vi lar Forest leke med forsvaret vårt. En eldgammel spiller som er laangt over middagshøyden og en Holding som virker til tider å være både fargeblind og dum..

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent tap. Robin Hood-kameratene ville dette langt mer enn oss. Vi har et lag bestående av et drøss med rutinerte landslagsspillere, men det skulle man pokker ikke tro!

 

Var det et smil om munnen på Moss vi så når han godkjente det fjerde målet? Det kunne se sånn ut. Han må da se at ballen ikke hadde havnet midt i mål om han ikke hadde sklidd og truffet ballen med standfoten?

Med fare for «Arsenalbrille-faktor» så kan det virke som dommerne koser seg når de gir avgjørelser i disfavør Wenger for tida.

 

Hadde ikke det målet blitt godkjent kunne vi fort ha sneket med oss en scoring til og fått omkamp. MEN, i det store og det hele må AW selvsagt fokusere på dårlig(!) innsats og kvalitet fremfor dommeravgjørelsene. Det er vell større sjanse for at Giskes neste jobb blir talsperson for kvinnegruppa Ottar enn at det skulle skje...

Link to comment
Share on other sites

Når Wenger selv skal klage på absolutt alt og alle avgjørelser for tiden (kommer sikkert svada om det etter denne kampen også), så er jeg ganske sikker på at gruppen han kritiserer gliser litt når Arsenal selv driter seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Men, i det store og det hele må AW & co selvsagt fokusere på dårlig(!) innsats og kvalitet fremfor dommeravgjørelsene. Det er vell større sjanse for at Giskes neste jobb blir talsperson for kvinnegruppa Ottar enn at det skulle skje...

Jeg tror du har meget rett i den antakelsen :gimme:

Link to comment
Share on other sites

-

 

Hehe jau! Hadde han skjønt sitt eget og klubbens beste nå så hadde han latt være å kommentere disse situasjonene post-match.

Det er lov å håpe!

Joda, men sett fra mitt synspunkt så er det punktet om å fokusere på lagets dårlige innsats og kvalitet som er det viktigste. Det å lufte frustrasjon er noe som de fleste har behov for av og til (selvsagt med måte).

Link to comment
Share on other sites

Walcott, Welbeck og de andre "erfarne" gutta har virkelig ikke vært mye å skryte av i dag.

 

I rettferdighetens navn, så begynner det bli lenge siden Walcott var noe å skryte av, og det er jo en gunn til at Man Utd var villig til å selge Welbeck til oss. Hadde de hatt trua på han, ville de aldri solgt!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...