Ulfagrafr Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Intet fyrverkeri av en 1. omgang på årets siste dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Iwobi har vært generelt svak. Synd lacazette ikke fikk den på mål. Han er giftig når han får bittelitt rom Nå får jeg sjeldent sett på hele kamper og ofte blir jeg massivt forstyrret av de to minste, men Lacazette har vært heller svak i alle kamper etter den mot United. Mulig han herjer når jeg ikke følger med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 I Özil sitt fravær.. tenk å hatt en Mahrez eller Lemar. Spillere som evner å sette fart og øke tempoet i pasningsspillet. Dette er noe som mangler noe vanvittig når tyskeren ikke spiller. Alexis er en briljant spiller, men han er en som ofte sinker spillet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Nå får jeg sjeldent sett på hele kamper og ofte blir jeg massivt forstyrret av de to minste, men Lacazette har vært heller svak i alle kamper etter den mot United. Mulig han herjer når jeg ikke følger med. Han herjer absolutt ikke. Men får som vanlig lite å jobbe med slik vi spiller ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Theo skal visst på. La oss håpe ikke for lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Fotballen i dag har stått til stryk. Helt jævlig ræva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Ser ut som Theo ble holdt igjen enn så lenge. Tror det var greit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Iwobi for Welbeck nå. Bare 30 min for sent omtrent. Lacazette får endelig 90 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Top6 mot bunn. Helt utrolig de har nesten like mange sjanser som oss på mål... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Alexis står frem igjen. For en individualist, men for en spiller han er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Jada Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Dette viser vel en del av svakheten til Wenger, vi har bare en måte å spille på. WBA forsvarer seg bra, men vi gjør det ikke spesielt vanskelig for dem heller. Uansett så takk for målet Alexis, men vi gjør det vanskelig for oss selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Ser ut som heldig seier? Tar ingenting for gitt her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Iwobi for Welbeck nå. Bare 30 min for sent omtrent. Lacazette får endelig 90 minutter. Joda, for Lacazette har jo vært fabelaktig i dag også. Hadde Giroud spilt like dårlig, hadde han nok blitt slaktet av Stefan og Marius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Haha herregud. Jævla Mike Dean. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Sykt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Aldri i verden straffespark det der!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Som fortjent. Vi har ikke vært bedre idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 At Mike Dean er en toppdommer (og har vært det i 18! sesonger) er faen meg utrolig. Håper noen klubber han ned etter kampen i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Det skulle fan ikke vært straffe. Fittedommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Joda, for Lacazette har jo vært fabelaktig i dag også. Hadde Giroud spilt like dårlig, hadde han nok blitt slaktet av Stefan og Marius. Tja han har sørget for to stk benparader av forster. Spørs om Giroud hadde gjort det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Det er ikke mye som er helt sikkert i verden, men at Cech ikke redder straffe er like sikkert som at solen går ned i vest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Det er ikke mye som er helt sikkert i verden, men at Cech ikke redder straffe er like sikkert som at solen går ned i vest. Der er vi totalt enige... han hadde redda mange om han bare hadde stått der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Elendig dømming. Som vanlig vil jævla dean være sentrum av showet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Vi er ikke bedre.. Trengs full opprydning, både på det fysiske og det mentale planet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.