Jump to content

2017.12.22 Liverpool (H)


Polljen

Recommended Posts

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg gjort følgende endringer til pause:

 

Tatt av Iwobi (som har vært svak) for Kolasinac. Dyttet Niles inn sammen med Xhaka og flyttet Wilshere/Özil ut på høyrekanten.

 

Men, viktigst av alt: Tempoet i pasningsspillet må opp ti hakk, og forsvaret må faen meg slutte å KØDDE DET TIL.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Det er jo hele taktikken og ikke Forsvaret isolert sett. Jeg tror verdens beste stoppere hadde slitt i Arsenal. Det er vanvittig å tømme seg så fremover som vi gjør på målet mot. Wilshere sklir også blir det totalt ubalansert. Bellerin er med på midtsirkelen under Liverpools angrep enn i forsvar. Niles har vært god mot salah så langt. Midtbanen vår er så svak at jeg gremmes. Xhaka er elendig, vi må bare innse at han ikke holder mål. Alexis bør selges, er 1/2 spillern fra ifjor. Ozil kan egentlig selges han også så vi kan få inn noe nytt.

Link to comment
Share on other sites

Vi er grisheldige som ikke ligger under med mer enn ett mål. Liverpool har, nok en gang, full kontroll på oss, og blottlegger allverdens hull i vår midtbane og i vårt forsvar. Klasseforskjell, egentlig.

 

Jeg vet ikke hvordan det står til med helsa til Mustafi, Welbeck, Kolasinac og de andre vi har på benken?! Men de trengs, så mange som mulig, så snart som mulig!

Link to comment
Share on other sites

På tide å innse at spillerne vi har ikke er gode nok også.

Med en ekte leder på sidelinjen så kunne dette fungert så mye bedre.... Laget synes å være uinspirert og "skriker" etter en veileder.

 

Liverpool burde ledet med både to og tre mål uten at de er noe spesielt gode, men Arsenal er så jævla dårlige i dag...

Jack prøver i det minste, men er så veldig alene.

 

Det er relativt kjølig på Emirates I kveld, og det vises ikke noe på banen som reduserer kuldefølelsen.

Link to comment
Share on other sites

Vi er fortsatt inne i kampen på 0-1, men da må det gjøres grep i pausen. Kommer Wenger til å ta noen tøffe valg?

 

Jeg tipper: Nei. Jeg tror han gjør som han pleier å gjøre.. han setter tilliten til de 11 han startet med i sikkert 10-15 minutter. Har vi flaks så har ikke Liverpool punktert kampen innen det tidspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Vi er fortsatt inne i kampen på 0-1, men da må det gjøres grep i pausen. Kommer Wenger til å ta noen tøffe valg?

 

Jeg tipper: Nei. Jeg tror han gjør som han pleier å gjøre.. han setter tilliten til de 11 han startet med i sikkert 10-15 minutter. Har vi flaks så har ikke Liverpool punktert kampen innen det tidspunktet.

 

På tide å få Wenger til helvete vekk.

Link to comment
Share on other sites

Haha fy faen. Spillerne har hvertfall våkna, men det var helt tilfeldig at vi fikk det målet fra Alexis og Xhaka.

 

At Wenger har bommet på taktikk og motivasjon før og under kampen er uansett utvilsomt. Dette er bare helt tilfeldig, men helt utrolig hva et mål kan gjøre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...