Jump to content

2017.12.10 Southampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

jaja. 1 poeng iallefall.. Giroud!

Fortsatt LANGT ifra fornøyd.... Første avslutningen på mål i 2 omgang...

Enig i at frisparket til Sanchez var som et tilbakespill å regne, men det ble likevel registret som avslutning på mål. Giroud sin eminente heading var da Arsenals andre avslutning.

 

Flott innlegg av Garbchez. Må jo forvente at han får til noe i løpet av en kamp. I dag var han dårlig.

 

Synes vårt problem stort sett hele år er at Bellerin og Kolasinac har vært rimelig tamme fremover, og heller ingen åpenbaringer bakover i år. Her må det justeres.

 

1 poeng i dag er godt nok for å sikre annenplassen ved sesongslutt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Enig i at frisparket til Sanchez var som et tilbakespill å regne, men det ble likevel registret som avslutning på mål. Giroud sin eminente heading var da Arsenals andre avslutning.

 

Flott innlegg av Garbchez. Må jo forvente at han får til noe i løpet av en kamp. I dag var han dårlig.

 

Synes vårt problem stort sett hele år er at Bellerin og Kolasinac har vært rimelig tamme fremover, og heller ingen åpenbaringer bakover i år. Her må det justeres.

 

1 poeng i dag er godt nok for å sikre annenplassen ved sesongslutt.

 

BE

Igjen ser du kamper? Kolasniac har vel reddet oss i flere kamper allerede med sin offensive kraft. Bellerin treffer du på, han har som du liker å kalle spillere vært: søppel

Link to comment
Share on other sites

Poeng i dag for Arsenal er fantastisk ut i fra hva som ble levert fra begge lag. Ellers er det lite å juble for i dag, og som Antonius_blok skriver så har vi sett dette alt for ofte fra Arsenals side. Wenger har sikkert en god unnskyldning (som bare han tror på) for at vi var så dårlige i dag.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic. Er det andre enn meg som har hatt "problemer" med oppkobling mot forumet i det siste? Til tider så "lagger" det merkbart, det tar lang tid før en side kommer opp eller at den i det hele tatt kommer opp. Jeg har hatt problemet både når jeg surfer med mobil eller pc, på hjemmenett eller på mobilnett.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic. Er det andre enn meg som har hatt "problemer" med oppkobling mot forumet i det siste? Til tider så "lagger" det merkbart, det tar lang tid før en side kommer opp eller at den i det hele tatt kommer opp. Jeg har hatt problemet både når jeg surfer med mobil eller pc, på hjemmenett eller på mobilnett.

Samme her. Skjer litt for ofte. Er siten den er problemer med, ikke nettet eller enhetene dine.

Link to comment
Share on other sites

Igjen ser du kamper? Kolasniac har vel reddet oss i flere kamper allerede med sin offensive kraft. Bellerin treffer du på, han har som du liker å kalle spillere vært: søppel

Jepp. Ser kamper.

 

Kolasinac startet godt og blir mer og mer anonym.

Føler at kola og belle hemmer Özil og Garbchez.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vinner City i dag er det 17 poeng opp, i midten av desember. Det vil si at det faktisk er kortere vei ned til nedrykk enn opp til førsteplass.

 

Håper på uavgjort i Manchester-derbyet slik at de ikke tangerer seiersrekken vår. Så m å de gå på ett tap i løpet av sesongen. Får vi samtidig fjerdeplassen er det en ok sesong. Alt annet blir en bonus!

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Ser kamper.

 

Kolasinac startet godt og blir mer og mer anonym.

Føler at kola og belle hemmer Özil og Garbchez.

 

BE

O$il og $anchez mener du? To stk som ikke ønsker å være i klubben lenger? Det er nå ikke sånn at det kun er chilieneren som nekter. Begge har med enkelte unntak levert svake prestasjoner hitill Iår. Hvor jævla gunstig det var å ha spillere på utgående kontrakt vet bare Wenger, han er for sta til å innrømme noe annet.

 

Uansett, Kolasniac er jeg fornøyd med. Hans første sesong i ligaen og har levert godt. Bellerin har desto mer negativ kurve. Trenger barca han, så cash inn. Bør være lett å erstatte slik han nå fremstår.

 

Men fremst av alt: En annen manager som må da få komponert laget. Wenger bør knapt kjøpe fler spillere, blir samme tralten hvis han får bestemme mer.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic. Er det andre enn meg som har hatt "problemer" med oppkobling mot forumet i det siste? Til tider så "lagger" det merkbart, det tar lang tid før en side kommer opp eller at den i det hele tatt kommer opp. Jeg har hatt problemet både når jeg surfer med mobil eller pc, på hjemmenett eller på mobilnett.

Samme her. Nå er vel ikke dette forumet prioritert fra «ledelsen» heller. Sikkert snart stengt pga manglende betaling slik som skjedde her tidligere. Mulig det ikke fortjener å leve hvis for få benytter det og prisen er for høy heller.

Link to comment
Share on other sites

Orker snart ikke å se på Arsenal mer, snart 20 poeng bak City, kanskje 30 ved serieslutt. Vi er en av verdens rikeste klubber og presterer så dårlig. Vi blir ikke en toppklubb før wenger er borte. Håper det blir siste sesongen, hvis han ikke gir seg etter sesongslutt så blir det samme historien igjen. Gidder ikke kommentere kampen for den var tragisk.

Link to comment
Share on other sites

mildt sagt frustrerende og provoserende å se på det dårlige forsvarsspillet til Arsenal, og at de er så lite påskrudd fra start. Forrige helg var de uheldige, selv om de da også kan takke seg selv for at de ikke vant. I går fortjente de ikke bedre. De er deprimerende langt unna å være en tittelkandidat, men det mest irriterende er at det er de samme lilleputt-feilene vi har sett i årevis, og at Wenger ikke evner å gjøre noe med det.

Link to comment
Share on other sites

Vinner City i dag er det 17 poeng opp, i midten av desember. Det vil si at det faktisk er kortere vei ned til nedrykk enn opp til førsteplass.

 

Håper på uavgjort i Manchester-derbyet slik at de ikke tangerer seiersrekken vår. Så m å de gå på ett tap i løpet av sesongen. Får vi samtidig fjerdeplassen er det en ok sesong. Alt annet blir en bonus!

-----

 

Og dette i en sesong hvor vi har kunnet hvile våre beste spillere når de andre topplagene har brukt krefter i CL.

Selvfølgelig ville det uansett vært vanskelig å følge opp City sin monstersesong, men 17 poeng bak i desember skulle vi ikke vært når vi har hatt den fordelen!

Som skrevet av andre her og av meg selv til det kjedsommelige : Overbevist om at dette ikke vil endre seg før Wenger er borte. Trist, men det virker mer og mer som et faktum.

 

Selvsagt skal ikke vi kvitte oss med AW for enhver pris, men jeg vil ha en trener som ikke godtar lunting! En trener som får laget til å yte sitt ytterste.

Vi har massevis av kvalitet, men kommer aldri til å hevde oss i Premier League så lenge de holdningene tolereres uke etter uke.

En kan tydelig se hva som bor i laget når hele gjengen er "skrudd på". Men dette skjer altfor skjeldent.

Og når dette har forekommet i så mange sesonger, selvfølgelig er det trenerens ansvar.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Selvsagt skal ikke vi kvitte oss med AW for enhver pris,

Jeg ønsker å bytte ut Wenger, men jeg er enig i at det ikke skal skje for "enhver pris". Det som er synd er at Stan m.fl. synes å mene at vi skal beholde Wenger for "enhver pris". "Prisen" kan bli veldig høy i det lange løp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...