Jump to content

2017.12.10 Southampton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Håper folk ser hvor svak de sentrale midtbane spillerene våres er i banespillet. Gir oss ingenting offensivt , ingenting defensivt . Immun mot å forrsere gjennom ledd. Begge er for treig til å dekke rommene de skal. Det at per i det hele tatt er et alternativ sier alt om klubben og hvilken ambisjoner vi har. Lei den 5-2-3 formasjoner ..... ligg om til 4-2-3-1 i pausen om vi skal få med oss noe

Link to comment
Share on other sites

11 drit dårlige spillere er det vi har per dags dato. Fyfaen så møkk dette er å se på..

Og det lille vi skaper er jo fra Alexis, så hvilken tullkuk som sitter å bare sier Alexis er søppel her må være blåst...

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så dårlig Per er! Herregud. Og jeg begynner å bli veldig tilgjenger å spille med effektiv spilletid, som i håndball. Blir for dumt når sotton kan drøye på hver bidige faste situasjon også legger dommer kun til ett min.

 

Og veldig enig med kommentator ang taklingen på Lacazette! Hadde det vært en pasning, og spiller fullfører en takling ville jo dommer plukket opp situasjonen, men når han slaktes etter et skudd mot mål er det liksom greit..

Link to comment
Share on other sites

Ingen var gode i den omgangen der.. horribelt av samtlige 11. Hva Wenger og laget trener på mot etablert forsvar tror jeg er helt tilfeldig. Det virker ikke som det er noen som helst plan rundt noe. Bakover er det som alltid med Wenger, totalt kaos. Når man taper kampen mot United etter 10 min, og presterer å være avslått fra start i påfølgende kamp er faktisk avskjedsgrunnlag. Enten instruerer han ikke spillerne eller så følger ikke spillerne hva han sier. Begge deler bør tilsi at en bør takke for seg.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så dårlig Per er! Herregud. Og jeg begynner å bli veldig tilgjenger å spille med effektiv spilletid, som i håndball. Blir for dumt når sotton kan drøye på hver bidige faste situasjon også legger dommer kun til ett min.

 

Og veldig enig med kommentator ang taklingen på Lacazette! Hadde det vært en pasning, og spiller fullfører en takling ville jo dommer plukket opp situasjonen, men når han slaktes etter et skudd mot mål er det liksom greit..

Er det Per som er så dårlig eller er det systemet han blir satt i som ikke passer han? Han spilte jo årets kamp mot ligavinner Chelsea for få måneder siden. Jeg mener at Wenger ikke legger til rette for det spillermaterialet han har. Per blir veldig alene med den farten han besitter. For all del jeg frikjenner han ikke, han og resten av laget har spilt elendig, men Wenger burde tilpasse system og taktikk ut i fra spillermateriale. Her ignorerer han forskjellen i Mustafi og Per og lukker øynene og gjør et rent bytte mellom de to.

Link to comment
Share on other sites

Du kaller han jo drit dårlig i akkurat det samme innlegget.

 

Ja, jeg gjør jo det. Men jeg sier ikke at EN spiller er søppel.... Jeg sier at hele laget er søppel. Men det lille vi skaper kommer fra han som BE sier er søppel 3 ganger hver kamp, begynner vel å bli litt lei..

 

Å hvis du ikke ser forskjellen, så er det din feil:P ikke min.. Du bør også lese kommentaren min engang til, kan være du har misforstått noe :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...