Jump to content

2017.11.29 Huddersfield Town (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Giroud er jo en særs effektiv spiss så lenge man spiller på styrkene hans. Bare se på landslaget. Fortjener å spille med de beste igjen. Laca skal ikke ha noe klippekort!

Forøvrig en av få menn med lederegenskaper i laget, aldri noe sutring når han er på benken. Kun hardt arbeid!

 

Skulle likt å sett de to sammen btw, ville vært en veldig giftig kombo.

Link to comment
Share on other sites

Så skal det sies at lacca var vår desidert beste i første omgang, og Giroud i denne kampen fikk dekket bord, noe vi aldri har gitt lacazette ennå. Hadde lacca spilt 2 tror jeg vi lett hadde sett hatttick slik det utviklet seg.

 

Men uansett fint med Giroud som får selvtillit. Han er best som innbytter i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Laca fikk seg et slag i kneet i en duell, men det var bare et slag tror jeg. Sånn kne mot kne altså. Tipper han kun blir spart/være på den sikre siden. For en merkelig kamp! 45 forferdelig svake minutter midt på etter en tidlig ledelse, også bare full ketchupeffekt. Må si jeg liker Wilshere veldig godt i Ramsey-rollen. Ikke de samme løpene inn i boks, men skaper ubalanse hele tiden, forserer ledd på en annen måte enn Ramsey og har mye bra pasninger når bevegelsene rundt sitter. Han er også litt mer intens i presset, noe som muligens også har forårsaket mange av skadene hans. Håper de kan pushe hverandre i den rollen utover sesongen. Ellers lite bra, til tross for 5-0.

 

Har vært så happy med Xhaka siste par kampene hvor han ikke har hatt noen hodeløse feil og håpte han endelig hadde funnet plassen sin, men i dag var det dessverre mye rufs igjen. Enromt med feilpasninger av de bak og. Virket som at flere allede hadde flyttet tankene til lørdag ettermiddag, og det kan jo være en god ting!

Link to comment
Share on other sites

En litt sånn himmel og helvete kamp.

 

Himmel siden målene kom etter noen nydelige angrep.

 

Helvete siden laget i mye av første omgang og deler av andre omgang rotet så jevla mye med unøyaktigheter og laber konsentrasjon. Det kunne virke som at Arsenal gjorde sitt beste for å få Huddersfield inn i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...