Jump to content

2017.09.28 BATE Borisov (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

En flott kamp for de nøytrale seerne.

 

Inntil 3-0 målet så var Bate en gedigen skuffelse, det siste kvarteret av omgangen så var det mer jevnspilt.

Arsenallaget bestående i hovedsak av reserver og andrelagsspillere har egentlig imponert meg, og det er ingen jeg vil trekke frem negativt, dog har Giroud vært overraskende lite med i spillet.

 

Det er flere jeg kunne trekke frem. I dag så har Theo vært god og han kunne hatt mer enn to mål så langt. Men for meg så er det Jack jeg biter meg merke i, det han viser i dag bør få Wenger til å vurdere å benke Özil på søndag og starte med Wilshere.

 

Begge lag kunne ha hatt flere mål og selv om Arsenal er det beste laget i andre omgang så kan to mål i mot komme raskt hvis det gjøres feil i vår bakre lagdel. Kampen er ikke vunnet ved pause.

Link to comment
Share on other sites

JACK IS BACK!!!!!!!! Ååårh hvor eg har savnet en sentral midtbanespiller som kan ta ballen med seg forbi ledd.

Det er akkurat derfor jeg har hatt troen på på i "Ramsey-rollen". Om han får bygget opp fysikken skikkelig igjen er det akkurat de ferdighetene vi trenger ved siden av Xhaka.

Link to comment
Share on other sites

En absolutt godkjent kamp av Arsenal. Unggutta gjør en god jobb, litt uryddig bakover til tider men bedre enn forventet. Andre omgang blir litt antiklimatisk sett i forhold til de første 45. Jack er ikke så mye med utover i kampen, men det skyldes vel først og fremst at han mangler kamptrening og kondisjon etter et langt skadefravær. Jack viser uansett lovende takter, det gjør også Theo. Theo er ennå ikke klar som et førstevalg i PL, men jag har pr idag ingen problemer med at han får plass på benken og da også får spilletid fremover i PL.

Det er ingen spillere som direkte skuffer meg, men som jeg skrev etter de første 45, så forventer jeg meg mer av Giroud i en slik kamp.

 

det er to og et halvt døgn til neste kamp i PL så med unntak av Mustafi (og kanskje Elneny) så tviler jeg å at det er noen andre fra dagens kamp som starter mot Brighton på søndag.

Link to comment
Share on other sites

bra forestilling, særlig med tanke på at man stilte med et reservelag. Bra at spillere som Holding og Walcott kan få sjansen å skinne litt, og spille på seg litt selvtillit. Og de unge gutta gjorde en fin figur. Men som vanlig ser man at laget slipper seg nedpå når de leder, og gjør livet unødvendig vanskelig for seg selv...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...