Jump to content

2017.09.20 Doncaster Rovers (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Så en live tweet fra 0-70min der Arsenals sjanser ble oppsummert: 8 stk hvor 7 av de var skapt av alexis. Så du har rett ikke absolutt alt, men... at du slakter han av alle i dette laget sier litt om din agenda.

 

Twitter er fasiten. Sorry.

 

I første omgang så jeg mye skapt av Wilshere blant annet.

Arsenals første sjanse var Walcott alene med keeper, spilt gjennom av Elneny.

Sjanse to var en Giroudbrasse i tverrliggeren. Pasning Wiøshere.

«sjanse 3» var et innlegg der Giroud ble felt. Soleklar straffe. Vet ikke hvem som la inn.

« sjanse 4» var en flott målgivende av samchez til Walcott.

Da Walcott kom alene i 2. omgang ble han satt på blank kasse av Giroud.

 

Men likevel har du og twitter rett.

 

Hvis du ikke klarer å se at Sanchez holder for lenge på ballen, presser som om Arsenal består av en pers og mister ballen konstant, setter jeg tvil til din agenda også.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tweeten var vel fra squaaka eller hva den heter som er en velrenommert fotball kilde. At han ikke er siste på ballen betyr ikke at han ikke har lagt tilrette for sjansen som oppstår. Fortell meg heller hvem som faktisk var mest Kreativ i dagens elendige kamp?

 

Alexis mister ball mer enn andre pga forsøkt på å skape noe, og se gangene han maner andre til høyt press er fordi man ønsker å ta motstander før de får bygget opp angrepet. Om 2-3 gjør dette og de andre ikke følger så fungerer det dårlig. Hvis det er slik at Wenger ikke ønsker at vi skal presse slik er det jo latterlig av de 2-3 andre som faktisk forsøker vil jeg si.

 

Nei du, jeg spurte bare om alexis hadde vist dårlig moral ikveld og du presterte å kommentere hans dårligste situasjoner. Så den agendaen din kan du ha selv.

 

Edit: ser nå du ikke refererte til min post men lagde din egen om alexis og at han overgikk seg selv med ballmiss. Poenget står riktignok.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...