Jump to content

2017.08.27 Liverpool (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Joda, det Wenger har en god nok tropp. Og snart blir den vel styrket når Mustafi, OX og eventuelt Alexis drar. Behov for erstattere? Neida, Arsenal er jo et klasselag, med universets beste manager!

 

Ironisk, ja. Men det tragiske er at det fremdeles finnes fans som ikke evner å finne en eneste feil med dagens regime.

Link to comment
Share on other sites

Nok et tegn som sier til meg at det Wenger driver på med ikke fungerer. At han ikke har peiling på hva han driver med..
For mye makt, ingen som tør å si ham i mot. Sanchez er den dypeste av våre midtbanemenn/angripere ved 2-0 målet... Ingen struktur, ingen plan. klarer vi topp 4 i år er det et mirakel..

Link to comment
Share on other sites

Joda forstod den. Sjølv om eg foretrekke å skrive bokmål, så trur eg ikkje vi er såååå langt i frå kvarandre geografisk (ikkje naboar, men...... ?)

Det er meget mogleg, det høyres slik ut ?eg tviholdt på nynorsken på forumet i lang lang tid, men etterkvart vart den meir og meir viska ut i det daglege og til slutt fasa heilt ut òg på forumet.
Link to comment
Share on other sites

Den største "tragedien" opp i det hele er ikke Wenger, men et styre og en eier som faktisk ikke forstår hva som skjer i fotballen og ikke har sportslige ambisjoner. Så lenge vi får med et økonomisk overskudd, så er resten greit nok.

Link to comment
Share on other sites

3. valget på spissplass, 3. valget på venstreback... Ramsey-Xhaka gir null balanse på midtbanen. Mot et lag som vi VET liker å kontre og som er gode på det er det regelrett selvmord å starte med de to sammen på midten.

Link to comment
Share on other sites

3. valget på spissplass, 3. valget på venstreback... Ramsey-Xhaka gir null balanse på midtbanen. Mot et lag som vi VET liker å kontre og som er gode på det er det regelrett selvmord å starte med de to sammen på midten.

 

Hva med midstopper? :) Der er vi vel nede på 4dje valget.

 

Eneste byttet som blir gjort er Coquelin inn for Ramsey....

hahaha, herregud...

Også har vi lagt om til 4-2-3-1

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...