Jump to content

2017.08.06 Chelsea (N) Community Shield


Polljen

Recommended Posts

Også godt fornøyd etter andre omgang. Det eneste jeg egentlig er skuffet over er hvor usynlige Giroud og Walcott var etter at de kom inn.

 

Kolasinac viser at han kanskje er et av ligaens beste kjøp denne sesongen. Utskjelte Elneny gjorde en god jobb sammen med Xhaka på midten.

 

Og nå er det Lotto som avgjør "vinneren", men summa sumarum så er jeg fornøyd med kampen sett under ett.

Link to comment
Share on other sites

 

Du fikk ikke sett det nå heller. :P

 

Da har vi årets første "trofé" for øvrig. :)

Siden vi regner "trofe" så kan vi jo med litt velvilje si det er det andre, siden Emirates Cup var det første :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Cech fortsatt 0 strafferedninger som Arsenalkeeper, men nå fikk han i det minste to til å skyte utenfor. Det kommer seg. Sikre straffer av våre og en godt gjennomført kamp med unntak av de første minuttene av andreomgangen hvor vi sover.

Link to comment
Share on other sites

Ser i studio at de trekker frem en storstilt Arsenal-feiring. De tar seg heldigvis sammen og drar frem Bayern München sin feiring over Dortmund i går. Klart det er noe å feire når man vinner en kamp og et trofé. Hvor dumt hadde det ikke sett ut dersom de hadde vandret rundt som om de ikke brydde seg eller det var helt betydningsløst? Da hadde det vært gale også

Link to comment
Share on other sites

Ser i studio at de trekker frem en storstilt Arsenal-feiring.

 

Nå skal jeg innrømme at det er noen år siden jeg sist hørte (kikket på) de som sitter og babler i Viasat sitt studio i forbindelse med kamp. Det var rett og slett elendig da, og jeg antar at utskiftningene er få (antar at fjøra & co) er det fremdeles.

Nå er jeg heller ikke imponert over standarden hverken i TV2 eller NRK, RiksTv sin studioprat har jeg ikke "testet" ennå, men Viasat (norge, vel og merke) var den gang da i en særstilling når vi snakker om elendighet.

 

For pluss/minus ti år siden, så fikk jeg inn Svensk TV3 og Dansk TV3+ (tror jeg kanalen het) og når jeg da skulle se CL-fotball så valgte jeg automatisk bort norsk Viasat, til fordel for svensk og ikke minst dansk viasat. Kvaliteten var himmelhøyt bedre, dansk viasat med Elkjær, Schmeichel og Laudrup var det rett og slett en nytelse å høre på. I tillegg så var kampkommentatorene også av en betraktelig bedre kvalitet.

 

Mange ord fra min side, men konklusjonen min er at norske studioeksperter, generelt sett, "stinker" og det er flere kampkommentatorer som burde funnet seg en ny jobb!!

Link to comment
Share on other sites

Kvaliteten var himmelhøyt bedre, dansk viasat med Elkjær, Schmeichel og Laudrup var det rett og slett en nytelse å høre på. I tillegg så var kampkommentatorene også av en betraktelig bedre kvalitet.

 

Mange ord fra min side, men konklusjonen min er at norske studioeksperter, generelt sett, "stinker" og det er flere kampkommentatorer som burde funnet seg en ny jobb!!

ViaSat stiller med Fjørtoft, kjent fra overstegsfinten mot Polen(?) og spydspiss på Swindon som rykket ned med en all time low i PL. Ser poenget ditt Polljen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...