Jump to content

2017.04.30 Tottenham Hotspur (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Ja svak første omgang. Kan ikke bli annet enn bedre. Spurs er høye pga Giroud, vi bør true deres bakrom mer.

 

Er jo akkuratt pga Giroud de står sånn.

Hadde Walcott eller Welbeck kommet inn så hadde de jo endret seg....

Link to comment
Share on other sites

Wengers uttak av spillere, hans taktikk og ledelse er jo tross alt alltid perfekt, så i mangel av andre syndebukker så får jeg ta på meg skylden i dag...... Jeg holdt meg unna skjermen i først omgang og laget holdt nullen, men så snart jeg fikk kampen opp på skjermen så gikk det til helvete...... det må vel da bety at jeg jinxet denne kampen ved å kikke på den :shy: ....................................................... :

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er ikke lenger det beste laget i Nord-London.

Sist sesong så klarte vi så vidt å holde Nord-London hegmoniet i hevd etter å ha krøpet forbi tottene i siste runde av PL.

Tottenham har vist gradvis framgang gjennom flere sesonger.

Arsenal har vist stagnasjon gjennom flere sesonger.

 

FInnes det en jævla grunn til å tro at dette skal endre seg neste sesong med Wenger i managerstolen? Svaret mitt vet vel alle her!

Link to comment
Share on other sites

Kun en spiller som får godkjent av meg i dag, og det er Cech.... Redder oss fra å bli totalt ydmyket.. Latterlige holdninger og arbeidsmoral fra spillere.

 

Wenger, håper virkelig du ikke er å se på Emirates når 2017/2018 sesongen sparkes i gang..

Link to comment
Share on other sites

Er ikke bare manageren . Spiller for spiller så tror jeg dette møkkalaget ikke er noe topp 4 lag. OX ,Ramsey , Walcott , Xhaka , monreal og for å ikke snakke om verdens mest overvurderte fotball spiller Mesut Øzil. De hadddr jo faen ikke glidd inn i 11 til Stoke engang.

Link to comment
Share on other sites

Vieira, Adams, keown osv. De hadde bare ikke akseptert dette, de hadde gått helt bananas mot medspillere og krevd mer. Latterlig forestilling. Cech reddet oss fra noe av det mest ydmykende jeg har sett. STRYK !

 

Er jo akkuratt en slik spiller vi har savna..... Siden Vieira dro.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...