Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Hadde jeg vært Wenger hadde jeg rotert Welbeck og Alexis etter pause. Welbeck får ikke til noe særlig sentralt da han ikke har samme touch og kvikke bein som Alexis. Alexis blir også sparket ned på kanten, men virker å være "up for it" i dag. Hadde jeg vært Wenger, så hadde jeg byttet ut Welbeck med Giroud. Hadde Giroud spilt en så bedritent omgang som det Welbeck har spilt, så hadde han fått massiv slakt. Ramsey og Giroud er jo to av de store hoggestabbene i laget vårt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Er også enig i at Welbeck bør byttes ut for Giroud nå, men det skjer nok ikke før 70-75 min. Welbeck har vært langt ifra der han burde vært Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Fyfaen så latterlig dårlige vi er bak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Komedie bak der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Faaaaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Definitivt rødt kort... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Wenger er den treneren i verden som er dårligst på forsvar, kan ikke noe om dette fullstendig ubrukelig. Fest banneret rundt halsen på han og dropp han over Frankrike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Wenger er den treneren i verden som er dårligst på forsvar, kan ikke noe om dette fullstendig ubrukelig. Fest banneret rundt halsen på han og dropp han over Frankrike. Det var ræva av Ospina, punktum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Det var ræva av Ospina, punktum. Ja, det var rævva av Ospina, men sjansen burde _aldri_ vært der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Noen som vet hvorfor Lucas ikke er med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 På tide med Giroud nå. Han er best som innbytter. Gjerne Iwobi inn for Ramsey også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Noen som vet hvorfor Lucas ikke er med? Ja, han fløy visstnok det ene flyet som gikk over Hawthorns... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Komikveld av Ospina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Komikveld av Ospina. He's shit. Er Cech ute i en lenger tid så er vi fucked. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Squawka FootballVerified account @Squawka 1m1 minute agoMore Theo Walcott's game by numbers vs. West Brom: 15 passes completed 1 shot 0 take-ons 0 chances created Not in the game. Ikke kamper for Walcott det her. Lucas hadde passet bedre inn på høyresiden vil jeg påstå. Bedre pasningsspiller og er generelt sett langt mer involvert i oppbygningen av spillet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ja, det var rævva av Ospina, men sjansen burde _aldri_ vært der... Det er jo dette folk som ikk ekan fotball ikke forstår,hele forsvaret er på gjyngende grunn på nesten hvert eneste angrep, og det skyldes stort sett helt elendig evne til å duellere og fullstendig mangel på fysikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Står dette seg er vi på full fart ut av topp 4, første gang under Wenger, og for håpentligvis siste sesong under han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 haahahaha herregud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Føkk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Traff jeg reprise-knappen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ha ha ha ha ha h ah .... Du er så avkledd Wenger med de spillerne bak der, ser jo ut som smågutter mot menn. Dette Wenger er nok, nå er du ferdig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Signerer Wenger ny kontrakt nå så vil det være så galt man kan få det i klubben. Og jeg mistenker det kommer til å skje, fordi klubben vet ikke annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Samme mann Dawson er helt fri inne i boksen igjen. Hvordan faen er det mulig? Sorry Wenger, men du er FERDIG! Du er ikke lenger en manager i toppklasse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Alexis er ute med skade, for han pekte på leggen der. Da er det fullstendig krise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.