Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Jeg liker Sanchez når han er hissig og gretten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Jeg liker når Giroud er på benken jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Heheh. Welbeck har vært anonym så langt. Ikke rart når de spiller med 7 bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Spiller vi greit? Får ikke sett kampen. Skjønner vi virker sårbare på dødball imot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Sårbare på kontringer! og døballer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Flott redning av Cech. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ramsey kjører en veldig Denilson imitasjon på den defensive siden i dag. Fulgte ikke Dawson på åpningsmålet og fulgte ikke løpet til WBA spilleren på kontringen nå for noen minutter siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Flott redning av Cech. BE Nå er han skada. Faen. Ospina inn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Kjeks hele gjengen, en pasning og skader seg selv så mye at han må ut ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Nå er han skada. Faen. Ospina inn.. Leggskade på Cech. Merkelig situasjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Faens jævl dommere. Xhaka får rødt på mindre enn det der gang på gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Fy pokker hvor dårlige dommerne er, det der er rødt kort ! Blir så forbannet på de helvetes dårlige dommerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Det kunne like gjerne vært rødt for f. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Den der hadde Xhaka fått dobbelt rød på.. herregud. Soleklart rødt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet.. Ramsey har vært god han. Jeg tror vel egentlig at du ser det, men det virker som du har lagt han for hat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Feiler møkkafansen til West Brom da? Buer på Sanchez etter å fått en grisetakling mot seg? Jævla klovner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Hva har Ramsey gjort godt idag?! Han er skyld i målet imot og har ett brukbart skudd. Ellers er det jo xhaka som dikterer midten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet.. Ramsey har vært ok i dag, Er dog enig i at Walcott bidrar veldig lite i disse kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ramsey har vært god han. Jeg tror vel egentlig at du ser det, men det virker som du har lagt han for hat. Har ikke lagt Ramsey for hat, men han er bare middelmådig om dagen. Har hatt noen gode involveringer, men touchen hans har vært dårlig og som sagt minus et lite øyeblikk så har han ikke vært så mye å skryte av. Når han også ikke gidder å gjøre annet enn å snu seg etter mannen som han skal markere på corner og se han heade den inn i mål så blir jeg også irritert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ser Sanchez ut til å ha ristet av seg smellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ramsey har vært ok i dag, Er dog enig i at Walcott bidrar veldig lite i disse kampene. Walcott kommer nok bedre til sin rett når WBA-spillerne blir litt slitne i andre omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Hadde jeg vært Wenger hadde jeg rotert Welbeck og Alexis etter pause. Welbeck får ikke til noe særlig sentralt da han ikke har samme touch og kvikke bein som Alexis. Alexis blir også sparket ned på kanten, men virker å være "up for it" i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Leggskade på Cech. Merkelig situasjon Tror han skadet seg i stolpen ved et innlegg. Jeg lurte på hva han drev med ? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 En ny trener må faktisk erstatte forsvaret og måten laget forsvarer seg på, det er så dårlig og vi sliter enormt på dødballer nesten uansett mot hva lag vi spiller mot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.