Jump to content

2017.03.18 West Bromwich Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet..

Link to comment
Share on other sites

Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet..

Ramsey har vært god han. Jeg tror vel egentlig at du ser det, men det virker som du har lagt han for hat.

Link to comment
Share on other sites

Synd Özil ikke er med over Ramsey og at vi ikke har en bedre høyrekant enn Walcott. Førstnevnte er sånn midtveis i begge deler. Ikke god defensivt og ikke god offensivt (minus et lite øyeblikk). Walcott derimot bidrar med absolutt nada i en kamp som dette hvor motstanderen ligger dypt. Tenk å hatt f.eks. Mahrez eller Bernardo Silva på høyre i stedet..

 

Ramsey har vært ok i dag, Er dog enig i at Walcott bidrar veldig lite i disse kampene.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey har vært god han. Jeg tror vel egentlig at du ser det, men det virker som du har lagt han for hat.

 

Har ikke lagt Ramsey for hat, men han er bare middelmådig om dagen. Har hatt noen gode involveringer, men touchen hans har vært dårlig og som sagt minus et lite øyeblikk så har han ikke vært så mye å skryte av. Når han også ikke gidder å gjøre annet enn å snu seg etter mannen som han skal markere på corner og se han heade den inn i mål så blir jeg også irritert.

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg rotert Welbeck og Alexis etter pause. Welbeck får ikke til noe særlig sentralt da han ikke har samme touch og kvikke bein som Alexis. Alexis blir også sparket ned på kanten, men virker å være "up for it" i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...