Jump to content

2017.03.11 Lincoln City (H) (FA-cup)

Polljen

Recommended Posts

Mulig syk han også? Virka ikke på nett i det hele tatt.

Kan være sykdom ja. Virka ikke som om han halta eller noe sånn.. virket egentlig bare ikke i form.

Ellers må jeg si at Giroud fortsetter å imponere. Aldri sett en spiss av hans "kaliber" være så anonym i flere kamper på rad. Tidligere rekordholder i denne kategorien er for øvrig.. Giroud!

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Ellers må jeg si at Giroud fortsetter å imponere. Aldri sett en spiss av hans "kaliber" være så anonym i flere kamper på rad. Tidligere rekordholder i denne kategorien er for øvrig.. Giroud!

Det er tross alt slike kvaliteter som gjør han til et førstevalg på topp.

Dommeren er siste problemet. Fryktelig fryktelig latterlig omgang igjen.

Greit nok at vi ikke gjør jobben vår, men dommeren er ikke siste problemet når han ikke klarer å gjøre jobben sin. Selv om elektrikeren ikke kommer på jobb en dag betyr ikke at rørleggeren skal skulke av den grunn.

Det er tross alt slike kvaliteter som gjør han til et førstevalg på topp.

Haha. Han er veldig flink til å være så usynlig hele kampen av motstanderen glemmer at han er der ja. Så vips popper han opp når man minst venter det!

The mighty gunners are marching on

Mighty og mighty :shy:

Tre omganger mot lag fra nivå fem og kvalitetsforskjellen på banespillet er ikke direkte enorm (til fordel for laget på nivå en).

Men du har rett, laget marsjerer nok greit frem til semien ;D

Han hadde fortsatt vært ræva i feltet. Regner med du har lagt merke til at han konstant kjører en "Almunia" når det gjelder dødfall situasjoner? Han elsker å ta to-tre steg frem og deretter stoppe og prøve å gå tilbake.

Skade. Han ble skadet i ankelen for en måneds tid siden. Skjermes fortsatt pga. dette.

Dwarfen er langt bedre enn Almunia i feltet, men når man spiller en kamp i måneden så blir man passiv i felt.

Jeg liker wilshere og ønsker ham tilbake.

Kjedelig kamp

BE

Dwarfen er langt bedre enn Almunia i feltet, men når man spiller en kamp i måneden så blir man passiv i felt.

Jeg liker wilshere og ønsker ham tilbake.

Kjedelig kamp

BE

Almunia var katastrofe, men Ospina er ille i feltet han også. Grei backup, men thats it. For øvrig må jeg bare nevne til deg at Szczesny har vært veldig god i Roma. Trolig blant topp 3 beste keepere i Italia de siste 2 sesongene.

Største problemet med Wilshere er ikke talentet, men evnen hans til å holde seg skadefri.. håper virkelig han kommer seg unna skadehelvete snart.

Der scorte han! Mannen! Legenden!

Den bommen på ballen i forkant av målet var for øvrig bare et triks fra Giroud. En ekstremt god dummy.

Giroud er ræva, bytt han ut ned fantastiske Lucas...

Lucas har på 9 kamper fra start 6 mål og 3 målgivende for oss. Sånn btw ;)

Ja det mener jeg han er, hadde han fått like mye spilletid som fyrtårnet fra Frankrike tror jeg du også hadde vært overbevist

Jepp. Betydelig mer komfortabel med ballen i beina enn Giroud, samt langt mer "crisp" når det gjelder pasningene sine. Giroud har null kjemi med Alexis eller Özil når det gjelder pasningsspill, Lucas derimot glir veldig godt inn og evner å spille kvikk fotball med praktisk talt alle.

En grei gjennomkjøring uten altfor mye svette. Job well done. Så mye småspill innenfor motstanderens 16-meter har jeg ikke sett før. Usikker hva som skjer med Chambo siden han må ut, men så ikke veldig alvorlig ut der han jogga av. Får håpe han er raskt tilbake og får spille mer sentralt. Det er ganske tydelig at det er posisjonen hans, ikke ute på høyre- eller venstrekant. Her er Wenger den ansvarlige for flere sesonger med "misbruk".

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...