Jump to content

2017.02.15 Bayern Munchen (B)


Polljen

Recommended Posts

Få tilbake David Dein, det virker som de sportslige ambisjonene om å virkelig prøve å bli best forsvant med han. Nå er vi bare en pengefabrikk uten sjel.

Vi har mange kjempegode enkelt spillere, men ingen lagmoral, bare glimtvis.

Savner tiden med Petit og Vieira på den sentrale midtbanen, ikke verdens mest kreative, men de fikk jobben gjort!! Med unntak av Roy Keane så pisset vel de fleste i buksa når de møtte Petit og Vieira i dueller. Og så ble det litt krydder med Pires, Henry og Bergkamp. Og faktisk litt arbeidsvilje i Parlour og Ljungberg. Vi hadde et LAG, og ikke minst et FORSVAR som også ga juling når det trengtes. Totalt fraværende i dag.

 

Dagens utgave er bare tragisk, bare penger og ingen sjel

--------

 

Helt enig. En kan ha så mange klassespillere en bare vil, dersom vi som lag ikke henger sammen, blir det ingen resultater.

Det er vi et stort og alarmerende bevis på, desverre. Øzil er en vidunderlig teknikker, men helt grusom lagspiller slik ting er nå. Han kan ta holdningene sine og stikke avgårde til Kina hvis dette er så lite han bryr seg. At Bayern er et bedre lag visste vi, og Wenger, på forhånd. Men en kan vinne kamper og titler på innsats og innstilling. Derfor er det vanvittig skuffende, men på ingen måte overraskende, at vi ikke klarer å mobilisere en bedre opptreden som lag. Jeg tror dette aldri kommer til å forandre seg under Wenger og det er grusomt frustrerende og trist.

Natta

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Å tape mot Bayern e helt OK, men. Måten dette skjer på er en gedigen skam. Vi har vell strengtatt sett det før. Alle utenforstående og enkelte i supporter miljøet ser at klubben skriker etter nye impulser både i styret, manager rollen og i stallen. Fy flate så mye daukjøtt og gratispassasjerer det er i troppen. Folk som ikke holder nivået til et topp 7-8 lag i England e mer en god nok til å få kamper for oss. Nevner i fleng : Gabriel , debuchy , jenkinson , nacho , gibbs , Coq , OX , Walcott , Ramsey . Aldri i livet om Alexis kommer til å signere noe nytt med denne synkende skuta. På 10 år har vi gått fra en tungvekter i engelsk og europeisk sammenheng, til en lettvekter som ingen egentlig reiner med. Forsetter dette , ser det stygt ut . Noe må skje i korridorene på emirates , for dette holder rett og slett ikke .

Link to comment
Share on other sites

Ellers ville ikke verdens pressemedier blitt like overrasket om vi hadde tapt 4-0, som barca igår. Det ville dessverre vært litt typisk Arsenal de senere år. Men la oss håpe vi iallfall slipper slik ydmykelse.

For å "quote" seg selv:

Vi slapp dessverre ikke denne ydmykelsen Iår heller :/ Man kjenner at man blir litt trist og oppgitt over å bruke så mye tid på dette.

 

Jeg vurderte tidligere i vinter å reise over til returoppgjøret men jobben reddet meg da jeg måtte på jobbreise. Det sparte meg også for 6500! kr i billetter (2stk), for å reise til noe man allerede har røket ut av. Syntes synd på alle supportere som har planlagt turen over, iallfall iform av spenning. Mulig det er verdt det for enkelte å se sine kjære løpe rundt utpå der.

 

Skikkelig blå torsdag idag, attpåtil skal jeg i jobbintervju senere idag. Vurderer å åpne med at jeg er Arsenal supporter i håp om medfølelse.

Link to comment
Share on other sites

Oppe i all elendigheten så vil jeg gå litt off topic og fremheve et punkt som gjelder denne konkrete kamptråden.

 

Jeg registrerer at det er 18 forskjellige forum-medlemmer som har kommet med en eller flere kommentarer i denne kamptråden. Så selv om det som skjedde i München i går var trist, så er det jaggu leeenge siden sist så mange har deltatt på dette forumet som bare for et par år siden var «døden nær».

Link to comment
Share on other sites

Ikke rare utviklingen på dette laget de siste 10 årene.... Kan ikke skjønne at man ikke vil prøve noe nytt nå på manager-siden. innsatsen i PL og CL gjentar seg jo år etter år.

Forumet er helt klart på vei opp igjen, etter å ha vært nesten nedlagt. Det skal du ha en stor takk for Polljen.

Link to comment
Share on other sites

Bør vi frykte Sutton på mandag?

 

Svaret er et soleklart NEI. Sutton er ikke noe å frykte.

 

Nå tror jeg på ingen måte at vi taper denne kampen, men skulle århundret sensasjon skje på mandag så er det fordi Arsenal selv føkker det til for seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Sutton må vi vel klare, men med et litt B-preget lag og den negative trenden rundt laget kan det hende det blir mer spennende enn vi liker... Vurderer et cheeky bet på at Sutton scorer først... men det var jeg sikker på mot Hull også....

Jepp, det er en negativ trend rundt laget, men den ene positive kampen i det siste var FA-cupens fjerde runde mot Southampton da vi også startet ett B-preget lag (det gjorde forresten Soton også)
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...