Jump to content

2017.02.15 Bayern Munchen (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Akkurat nå er det vel ikke primært en spiss vi trenger. Nå er det natta, dessverre.

 

Jeg er uenig i den du. Grunnen til at vi også kan bli presset så langt bakover som vi gjør er fordi vi ikke er en stor trussel fremover. Med Welbeck på banen så endrer det seg fort. Ligger Bayern like høyt så kan de da veldig fort bli straffet.

 

Dessverre så har Wenger glemt at dette er en måte å "forsvare" seg på også.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke noe topp lag, vi blir Valset over gang på gang når vi møter lag som e gjevngode eller bedre en oss. Kan ikke huske sist vi "overasket" mot et storlag. Vi mangler 3-4 kvalitets spillere og god manager. Du vinner ikke fotballkamper mot gode lag med spillere som Gabriel , Gibbs , iwobi, Coq og OX

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke noe topp lag, vi blir Valset over gang på gang når vi møter lag som e gjevngode eller bedre en oss. Kan ikke huske sist vi "overasket" mot et storlag. Vi mangler 3-4 kvalitets spillere og god mangler . Du vinner ikke fotballkamper mot gode lag med spillere som Gabriel , Gibbs , iwobi, Coq og OX

Stort sett enig. Vi valset mer eller mindre over Chelsea i høst før Conte la om formasjonen ellers har vi aldri overbevist mot jevngode/bedre lag. Selv ikke da United var som en knekt høne klarte vi å vinne mot de.

Link to comment
Share on other sites

Francis Coquelin failed to win a single tackle while he was on the pitch against Bayern Munich this evening.

 

Skulle ha spilt Chamberlain sentralt og Welbeck i en trio på topp. Dessverre har Wenger mistet ballene sine. Forståelig nok mtp. hvor gammel han er.. men men.

Link to comment
Share on other sites

Bayern har 11 spelarar av europeisk toppklasse på bana. Kan nok ikkje sei det samme om oss. Største problemet er manglende evne til å sjå det. Me slit med å komme blant topp 4 i England. Det er kanskje vel mykje forlangt å tru at me skal kjempe blandt dei 10 beste i Europa.

God natt!

Link to comment
Share on other sites

Få tilbake David Dein, det virker som de sportslige ambisjonene om å virkelig prøve å bli best forsvant med han. Nå er vi bare en pengefabrikk uten sjel.

Vi har mange kjempegode enkelt spillere, men ingen lagmoral, bare glimtvis.

Savner tiden med Petit og Vieira på den sentrale midtbanen, ikke verdens mest kreative, men de fikk jobben gjort!! Med unntak av Roy Keane så pisset vel de fleste i buksa når de møtte Petit og Vieira i dueller. Og så ble det litt krydder med Pires, Henry og Bergkamp. Og faktisk litt arbeidsvilje i Parlour og Ljungberg. Vi hadde et LAG, og ikke minst et FORSVAR som også ga juling når det trengtes. Totalt fraværende i dag.

 

Dagens utgave er bare tragisk, bare penger og ingen sjel

Link to comment
Share on other sites

Klovnelag. Langt være enn kleint. Wenger kan ta med seg Gabriel, Coq, Ramsey Walcott og Gibbs til en annen klubb.

 

Hva med Øzil? Hvor er han? Hva med Mustafi som taper hodeduellen ? Hva med Oxlade som gir bort ballen så Muller kan sette inn 5-1?

 

 

Men ja,

Wenger kan ta hatten å gå, fyfaen for en tåpelig oppvisning. Vi er heldige men også litt gode i første omgang, men 2omgang er VONDT å se på. Lurer jævlig på hva Steve Bould egentlig gjør? For defensivt er vi katastrofe...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo Chelsea om igjen, bare i enda større grad.

 

Får med oss 1-1 til pause etter et heldig straffespark. Da skulle man tro at gutta har trua på at det kan holde helt inn. Igjen skjer det samme som mot Chelsea, vi rakner fullstending. Ja, en stor del av grunnen er at Koscielny må ut med skade, men at det skal rakne så til de grader er rett og slett pinlig. Mustafi er jo en vandrende katastrofe, det er absolutt ingenting som imponerer meg med han. Vi har kun én klassestopper, og da kan man se hvordan det går når han blir skada. Det må gjøres noe defensivt, vi lekker som ei sil. Det virker rett og slett som gutta ikke har trua på det. Hvorfor ikke? Spiller for spiller er vi da faen ikke så mye dårligere at vi ikke kan tørre å gi det et forsøk? Jeg skjemmes av forestillingen i dag og jeg forventer at Wenger stikker etter denne sesongen. Det samme kan faen meg Özil, Mustafi og Gabriel gjøre også. Her må det drastiske endringer til. Faen jeg er så forbanna

Link to comment
Share on other sites

Francis Coquelin failed to win a single tackle while he was on the pitch against Bayern Munich this evening.

 

Francis Coquelin completed just 6 passes in 77 minutes vs. Bayern Munich: ️.4' ️. 4' ️. 8' ️. 24' ️. 29' ️. 75' That's it. 1f611.png

 

Sa det dessverre i åpningsinnlegget mitt i denne tråden at jeg var redd for at å starte med Coquelin ble feil her. Kunne like så godt bare spilt med 10 mann.

 

Utrolig at en manager som Wenger med så mange herrens år med erfaring fortsetter å gjøre taktiske blemmerter gang på gang..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...