Polljen Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Cech, gabriel, kostafi, monreal, xhaka, ramsey, iwobi, özil, alexis, giroud. Bellerin blir spart i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Hva syns du om Ramsey så langt Polljen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Hva syns du om Ramsey så langt Polljen? Nå spør du ikke meg, men synes han har starta ok jeg iallefall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Jeg vil høre det samme fra han ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Ramsey er grei så langt, som de fleste andre på laget. Men selv om vi har det meste av spillet, så savner jeg fremdeles litt på det offensive spillet (laget som helhet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 En glitrende Rabona fra Kong Ramses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Ja den var fin! Synd at Giroud bommer på brassen, hadde vært en contender til årets mål tror jeg:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Hvordan i svarteste helvete var ikke det noe annet enn et innkast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Ramsey er grei så langt, som de fleste andre på laget. Men selv om vi har det meste av spillet, så savner jeg fremdeles litt på det offensive spillet (laget som helhet). Wow, jeg får ta en screen shot av dette innlegget. Hva syns du om Ramsey så langt, Marius? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Bedre enn på en stund! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Er det greit å meie ned motstander hbis man bare er «først på ball». Ifølge de fleste kommentatorer så er det visst nok det. Også her må jeg være uenig ? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Wow, jeg får ta en screen shot av dette innlegget. Ja gjør nå inderlig det!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Er det greit å meie ned motstander hbis man bare er «først på ball». Ifølge de fleste kommentatorer så er det visst nok det. Også her må jeg være uenig Latterlig avgjørelse den på Giroud ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Det er noe uforløst med alexis og iwobi på kantene (iwobi feil side) og giroud fremme. Burde ledet men det er liksom litt tregt dette. Få på welbeck og Lucas så ordner dette seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Vi er i det minste påslått fra start i denne kampen, men tempoet må gjerne opp ett hakk til i 2. omgang. Fine stikkere og gode løp. Er ikke stresset helt enda men håper på et mål før spilte 60 minutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Savner Walcott på høyre, Iwobi på venstre og Alexis på topp i denne kampen. Tror ikke Burnley hadde klart å holde følge med farta og bevegelsene til den trioen vår. Vi dominerer Burnley, men de er farlige frempå innimellom. Vi burde klare å score mål i denne kampen med de som er ute på banen allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 What? Hvordan er det IKKE straffe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Snytt for straffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Moss er så pikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Den fortjente Mustafi Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Mustafi!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Soleklar straffe.. den er så klar at det er vondt. Godt han satte neste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 «det er fullt mulig å blåse straffespark på slikt» sier kommentatoren om situasjonen der mustafi blt tatt. Det da for he**ete gå an å ha en klar egen mening. Enten mener man det et straffe ellerså menerman det ikke er straffe. ÅÅÅ hvor jeg misliker kommentatorer som gjemmer seg bak «floskler» og idiotiske kommentarer. Jeg mener at det ikke var straffe. '........ Flott mål fra Mustafi Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 ok... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Strengt, men Xhaka er fan meg litt kort i hodet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.