Jump to content

2017.01.03 Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Straffen er ok den, men hva faen foregård i hodet til Xhaka i det han tar hånda oppå skulderen og gir en god dytt til spilleren på vei mot hjørneflagget.....

Og hvorfor spiller Ramsey foran Lucas? Eller Oxlade?

 

Synes ellers start oppstillingen virker fin, også Giroud.

 

Desverre så er ikke Ramsey god nok for oss, det er for langt mellom hans gode kamper, veldig synd da jeg liker karen!

Link to comment
Share on other sites

Sykt sykt sykt dårlig førsteomgang. Kommer de ikke ut å viser mer i 2omg kan Wenger ryke. Burde stått på linja å kjefta huden full av samtlige og særlig degga si. Han sitter bare på benken å rister på hodet istede. En klopp her hadde skreket så høyt at spillerne hadde løpt av redsel. Det er hårreisende hva som vises, det er ikke klubben verdig.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey passer ikke inn i måten vi spiller på, ikke er han god nok til å spille slik vi vil spille heller. Wenger gjør ingenting med det, men lar ham spille selv om han er i ræva form og ødelegger dynamikken i laget. Hvis ikke vi fremstår bedre i andreomgangen blir det enda et punkt som vil at jeg ønsker Wenger ut.

Link to comment
Share on other sites

Og fremdeles er det enkelte som ikke kan se at det finnes andre alternativer enn Wenger i Arsenals managerstol!

 

Jeg er og forblir forever Arsenalfan, men jeg er ikke Arsenefan, så hvis idiotene i Arsenals styre gir Wenger ny kontrakt så trapper jeg markant ned mitt aktive engasjement..... Jeg orker rett og slett ikke gå på en ny sesong der jeg allerede i forkant av sesongen vet hva jeg kommer til å klage på.

 

Wenger er blitt så jævla forutsigbar når det gjelder spillestil, taktikk og laguttak at det er til å grine av.

Link to comment
Share on other sites

Til pause:

Cech -> Gjort en bra jobb, en av få som har vært med på å holde oss inne i kampen

Bellerin -> Ligger helt feil på baklengsen, følger spissen inn mot Mustafi og når Mustafi har kontrollen legger han seg ikke bredt nok igjen. Dårlig backspill.

Mustafi -> Gjør en fin jobb, som vanlig. Spiller på høy risiko og sløser litt i pasningsspillet, men rydder mye unna

Koscielny -> Solid.

Monreal > Gjør ingenting feil.

Coquelin -> Skulle gått ut i press før crosseren til Stanislas over mot Daniels.

Xhaka -> Idiotisk straffe, blant de med mest talent i hele kroppen, men mangler det mentale, virker som om han tar litt lett på ting. Gitt vekk et par straffer og fått et par røde kort allerede, SÅ god er han ikke ellers...

Iwobi -> Jobber hardere hjem enn vanlig, men utretter ikke helt det store til tross for mange touch.

Ramsey -> Spiller kun bakover og sidelengs, tør ikke vende opp og bruke pasningsfoten og har generelt dårlig touch.

Alexis -> En skygge av seg selv. Prøver hvertfall.

Giroud -> Taper nesten alt av hodedueller og er nesten ikke i feltet, dårlig kroppsspråk og ubevegelig foran ballen, burde hvertfall gjøre seg selv spillbar for den korte, når både han og vi vet at han ikke kan løpe seg fri er det det smarteste han kan gjøre.

 

Ox -> Vært nesten usynlig siden han kom på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...