Jump to content

2016.12.18 Manchester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

For andre gangen på rad leder vi 1-0 og klarer å slippe oss helt forbanna ned og lar motstanderen gå opp til 2-1. Uholdbart og noe en ligautfordrer ikke kan gjøre, enkelt og greit. Altfor feig tilnærming til kampen på 1-0.

 

Helt sant.

Det virker som det ikke har noen som helst ting å si hvilken motstander vi spiller mot, vi hadde sikker gjort det samme mot et lag fra 3divisjon...

 

I tillegg til dette så har vi skapt utrolig lite de siste kampene.

 

 

Etter denne sesongen så forventer jeg at Wenger tar hatten og går.

Det viser jo gang på gang at det ikke er spillerene sin feil, men fremgangen osv til Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Svak manager og svak mentalitet. Pleier smitte over på hverandre. Når ting flyter er alt greit, men ser ut til å bli samme skiten og kamp om 4 plass for uendelige gangen. Måten man blir Utspillt av ett skadeskutt city her med en ledelse er bare latterlig dårlig dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Svak manager og svak mentalitet. Pleier smitte over på hverandre. Når ting flyter er alt greit, men ser ut til å bli samme skiten og kamp om 4 plass for uendelige gangen. Måten man blir Utspillt av ett skadeskutt city her med en ledelse er bare latterlig dårlig dessverre.

 

Stemmer det, som mot et Everton som sliter, et United som slet... Blir rett og slett for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sikkert, delvis med rette, bruke det faktum at City fikk godkjent to "tvilsomme" (offside)mål. Men det rokker ikke ved det faktum at Arsenal (les: Wenger) nok en gang ikke har noe mottiltak når motstanders manager gjør endringer i sitt lag som legger Arsenal under press.

 

For meg er denne kampen nok et bevis på mine årelange "gnålinger" om Wengers svakhet når det gjelder akkurat dette.

Link to comment
Share on other sites

Da fikk vi iallefall svaret vårt. Tapet mot Everton var ikke bare et 'arbeidsuhell'. Spillerne og Wenger må ha lagt seg til å sove i pausen og vi er ute av gullkampen før den egentlig har begynt. Wenger er ikke flink nok til å motivere spillerne lenger. Alexis skjønner det, ikke beveget seg noe som helst etter 2-1. Mye som tyder på at han forsvinner. Og da tror jeg Özil forsvinner også.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke sanchez og Özil gidder dette i lengden. Hakk i plata og samme ulla hvert år. Man kan lure på hva Wenger tenker med når Perez ikke settes på mot slutten. Så ut som alexis spillte med skadd siste 14, beveget seg lite. Det får vi nå se neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Blir lite engasjement så lenge Wenger er trener, de som er voksne vet at dette ikke kommer til å lykkes, spillestilen hans holder bare ikke mål. Blir spillerne satt under press rakner det fort for de, det er bare i perioder når motstander ikke kjører dette presset at de glitrer. Håpløs spillestil, og nå er det bare å vente på at Wenger trekker seg, og en ny kommer inn før jeg gidder å hisse meg opp mer. Vi er en klubb der en person er større enn hele klubben, og man vinner ikke noe når denne personen faktisk ikke er i stand til å leverer titler.

Link to comment
Share on other sites

Vi er en klubb der en person er større enn hele klubben

Det er dessverre mye sannhet i den påstanden.

 

Jeg har ikke noe problemer med at Wenger har blitt hyllet i mange år, jeg har forsåvidt heller ingen problemer med at Wenger fremdeles blir hyllet, det som er problemet mitt er at litt for mange fremdeles mener at det som skjedde i hans første epoke i managerstolen er så viktig at det totalt overskygger det som han har utrettet (eller ikke utrettet) i resten av tiden han har besatt stolen. Wenger leverer godt nok til at vi klarer å være nær de store, men jeg betviler at han noen gang blir i stand til å få oss til å bli "det store"!!

Link to comment
Share on other sites

Dårligste omgangen jeg noen gang har sett fra oss. Bare å glemme denne jævla kampen fort.

Ikke så lett å glemme den, når den etterfølger en like dårlig omgang noen dager tidligere mot Everton.....

 

Men jeg håper virkelig at vi (les: laget) glemmer begge de to kampene (av rent egoistiske grunner fra min side). Jeg sitter ringside på Emirates 2. juledag og da vil jeg se STORSPILL mot West Bromwich!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har et godt lag. Men intet mesterlag. Denne sesongen ender nok som de foregående, både i serie og mesterliga. Så spørs det om Arsene vil pine seg gjennom enda en runde av dette neste år. I post match-intervjuet i dag så han virkelig gammel ut. Og svarene hans var bare teite.

 

Chelsea hadde griseflaks med dommeravgjørelsene mot City. Vi var bittelitt uheldig. Tabellen kunne selvsagt sett annerledes ut om dommerne var noen andre. Men hvis vi holder dem utenfor, ser Arsenal ganske like ut fra år til år. Det er litt som mangler, hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Vi har et godt lag. Men intet mesterlag. Denne sesongen ender nok som de foregående, både i serie og mesterliga. Så spørs det om Arsene vil pine seg gjennom enda en runde av dette neste år. I post match-intervjuet i dag så han virkelig gammel ut. Og svarene hans var bare teite.

 

Chelsea hadde griseflaks med dommeravgjørelsene mot City. Vi var bittelitt uheldig. Tabellen kunne selvsagt sett annerledes ut om dommerne var noen andre. Men hvis vi holder dem utenfor, ser Arsenal ganske like ut fra år til år. Det er litt som mangler, hver gang.

Og det siste du skriver er det største holdepunktet jeg har mot Wenger. Vi har såpass gode spillere i dag, med en hardtarbeidende Sanchez i spissen, som rett og slett likevel kommer til kort hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...