Jump to content

2016.11.19 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

Manure med god kontroll. Offensivt så er vi tannløse. Mye balltap og en del rådvillhet fremover.

 

Ut med Ramsey, inn med Iwobi eller Giroud. Personlig så ville jeg satt inn Giroud, flyttet Alexis ned på kant og håpe på en "Giroud spesial"

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Heilt amatørmessig at vi ikkje gjer eit framstøt når det er 20 sek igjen på klokka. En vipp inn mot feltet eller noko som helst står og spelar ball sideveis i eitt minutt til domaren bles! Heilt elendig!

 

Darmian skulle vert utvist, hadde to sabotasjer av spelet og ei stygg takling. I hvert fall har han ikkje mykje å gå på i 2. omgang.

 

Straffesituasjonen er en nær 50/50 situasjon føler eg. Høgrearmen til Monreal er det noko rugby over og kunne vert en grunn for domar å blåse på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Wenger setter innpå Iwobi med det første. Nesten alt av mål vi har sluppet inn har kommet fra vår venstreside. Det er nok derfor Ramsey spiller,

Som Pires over sier så har Ramsey ikke fungert bakover eller fremover. Han har også gitt United ballen to ganger i ganske så upressete situasjoner.

 

Taktisk endring av Wenger, men har dessverre gjort oss dårligere og ikke bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...