Jump to content

2016.09.24 Chelsea (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

I tillegg er han så dum at han gir Walcott fortsatt tillit.

Theo i form kan dominere mot hvem som helst av lagene i PL, men mtp. at han kun holdt seg skadefri og fikk jevne prestasjoner over tid, en sesong trodde jeg hans tid var omme.

Det han har vist idag er absolutt fantastisk og han kan ikke være langt unna kampform nå.

 

Offensivt har han satt Hazard i skyggen mens han defensivt har vært bedre enn Azpilicueta og Ivanovic til sammen.

 

Har forøvrig fått en god deal på Sumo som student og det Alsaker lirer av seg om at det er tydelig at Costa er i form, hver gang han prøver seg på noe er latterlig. Han klyper, sparker, dytter og spytter, men har vel enda ikke en avslutning på mål?!

Link to comment
Share on other sites

Walcott har funnet gløden igjen og er en helt annen spiller enn han har fremstått som de siste par sesongene. Jobber og involverer seg, scorer og skaper. Flott å se på!

I fjor var det som om han gav opp hver gang førstetouchet faila, nå SITTER førstetouchet, så og si perfekt hver gang, selv i toppfart og om han driter seg ut jobber han knallhardt.

Tenkte på det her om dagen: Tror Ox har potensialet, men Theo hadde bevist langt mer i hans alder og om Theo nå er i gang igjen så har vi et fantastisk angrep.

(Og om Mustafi fortsetter sånn har vi et fantastisk forsvar også)

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder innsatsen til Wenger og hans mannskap så har jeg bare en ting å si STRÅLENDE!!!

 

Når det gjelder valget av Alexis som spiss, så skal jeg gi Tapapa rett i dag i at det var et godt valg.

Jeg står fremdeles på at Alexis ikke er en naturlig spiss og at kanten er en enda bedre rolle for han, men med den type defensiv motstander som vi møtte i dag så var det et godt valg.

 

Hadde vi mer regelmessig sett noe i nærheten av den innsatsen, kampviljen og presisjonen som laget viste i dag så ville jeg ikke ha noen problemer med å erklære Arsenal som en tittelkandidat, men med fjordårets bølgedalsinnsats i minnet så må jeg nok vente med akkurat det. Det er dog gledelig at det Arsenal viser etter en begredelig sesongstart ser ut til å vise fremgang kamp for kamp, men det skal mye til å toppe det som ble vist i dag.

 

Når det gjelder Chelsea så er det et lag som ikke viser noen tegn på at de er i nærheten av å være en tittelkandidat, ut fra det som ble vist i dag så kan det bli enda en sesong der de ikke kvalifiserer seg til Europa, og "sagnomsuste" Conte nærmer seg en rekordtidlig hjemtur til Italia hvis dette forsetter mot de "gode" lagene!

 

Det eneste negative jeg har å påpeke vedrørende Arsenal i dag er Coquelins skade. Jeg håper det beste, men frykter .....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...