Tapapa Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Ox trengte nok dette! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 OX hadde en grusom første. Banens dårligste selv slått av unggutta. Det sagt likte jeg mye mer det jeg så i andre. Han prøver og prøver, får lite til men jobber på. Holder mot NF men spørs i PL. Dagens ! : lansbury som ikke får rødt. Ellers digger jeg xhaka som bare det. Han må spille viktigere kamper fremover. Makan for en spiller. Lucas positiv idag også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Det andre målet til Lucas oser vilje og innsats. Liker det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 Et skikkelig godt resultat uten å ha brukt noen fra stattelleveren sist helg. Det lukter litt fugl av Arsenal for tiden. Blir spennende mot Chelsea. Er tross alt en helt annen motstander som vil straffe oss bakover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.