Jump to content

2016.09.20 Nottingham Forest (B) (Ligacup)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Det ble 11 utskiftinger iallfall. 15 om man tar med benken. Nedprioritert dette og det er helt greit. Men jeg er usikker på å gi xhaka og Lucas tid med spillere de aldri ellers skal spille med. Jeg fryktet de per nå ikke anses som bedre av Wenger.

----

 

Viktig at de begge får aklimatisert seg til engelsk fotball. Bortekamp i flomlys mot et heltent championship-lag er suveren "eksponering" i mine øyne.

Xhaka tror jeg fort kan spille til seg en fast plass utover sesonger, Perez tror jeg tar lengre tid. Kun magefølelse og synsing selvsagt.

 

Spennende ungt lag, samtidig som det bør være kvalitet nok til å kunne avansere. Flere landslagsspillere bl.a. Flott at AW gir båndet til Gibbsy. Lojalitet til etterfølgelse på den mannen ser det ut som, men skjønner hvis han vil finne seg ny klubb.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja for det er ikke mulig å få bilde? Rart egentlig, men de vil vel få folk på kamp.

 

Edit: Xhaka 1-0. Langskudd og visstnok keepertabbe.

 

Er ikke noe keepertabbe, den går innom en spiller på vei mot mål, så han er totalt utspilt.

Link to comment
Share on other sites

Fra The Guardian

 

GOAL! Nottingham Forest 0-1 Arsenal (Xhaka 23)

A near carbon copy of the Swiss midfielder’s goal at the weekend! Xhaka hits in from all of 40 yards, it takes a slight deflection, but continues to fly towards the top corner Stojkovic, in Forest’s goal, should do better, but can only get a weak hand to it, and the ball drops into the net. No ‘hush’ celebration this time.

Link to comment
Share on other sites

Akpom spiller mer spiss enn Lucas. Men de vandrer begge. Ellers hadde landbury en sjokkerende takling på elneny som kvalifiserer til direkte rødt. Hadde også en senere. Hodeløst

 

Og en til nå, burde hatt 2 gule + 1 direkte rødt til nå, altså 2 utvisninger...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...