Oivster Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Det største spørsmålet for meg etter kampen i går; Er Sege Aurier virkelig så god at han bærer PSG på sine skuldre? Er gårdagens nivå på han normalen, eller skulle han bare bevise hva Arsenal "gikk glipp av" i rykteflommen rundt han for en tid tilbake? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Vi spiller ikke på en slik måte som Psg, dermed tror jeg neppe han hadde levert like godt for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Jeg fikk ikke sett denne kampen heller, men har selvfølgelig lest haugevis av kampreferater. Slik jeg ser det, så har vi oppnådd et glitrende resultat. Uavgjort borte mot vår antatt argeste konkurrent er bra, veldig bra. Personlig hadde jeg vært tålelig fornøyd med et ettmåltap også. Nå gleder jeg meg til neste kamp i CL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Resultatet er glitrende, absolutt. Kampbildet ikke like glitrende, men det er resultatet som blir stående i historiebøkene.Forhåpentligvis er vi mer påskrudd i både de neste PL og CL-kampene fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Det største spørsmålet for meg etter kampen i går; Er Sege Aurier virkelig så god at han bærer PSG på sine skuldre? Er gårdagens nivå på han normalen, eller skulle han bare bevise hva Arsenal "gikk glipp av" i rykteflommen rundt han for en tid tilbake? Aurier er en ok+ spiller, men dominerte i går fordi han hadde en virkelig verdensklassespiller på sin kant med en herlig playmaker bak. AdM og Verratti kunne spille han frem enkelt gang etter gang fordi våre vinger ikke hjalp til bakover. Skal sies at jeg hadde veldig lyst på han foran Debuchy og selv om vi valgte feil har det kommet positiver ut av det. Bellerin begynner å bli meget bra og Aurier virker dessuten å ha veldig uproffesjonelle holdninger (Jfr. Zlatan+Blanc+oralsex-utspillet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Deilig med en dose flaks & god keeper iblant ! Gruppeseier hadde vært stas Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Takk Alexis og spesielt takk til Ospina for 1 poeng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Ospina Ser kanskje klønete ut, har ganske lav terskel og er liten. Dømt til å bli kritisert av nesten "alle" tidligere keepere, men er en meget bra keeper med sin helt egne spesielle stil. Digger Ospina! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.