Jump to content

2016.09.13 Paris Saint Germain (B)


Polljen

Recommended Posts

Det største spørsmålet for meg etter kampen i går; Er Sege Aurier virkelig så god at han bærer PSG på sine skuldre? Er gårdagens nivå på han normalen, eller skulle han bare bevise hva Arsenal "gikk glipp av" i rykteflommen rundt han for en tid tilbake?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Jeg fikk ikke sett denne kampen heller, men har selvfølgelig lest haugevis av kampreferater. Slik jeg ser det, så har vi oppnådd et glitrende resultat. Uavgjort borte mot vår antatt argeste konkurrent er bra, veldig bra. Personlig hadde jeg vært tålelig fornøyd med et ettmåltap også. Nå gleder jeg meg til neste kamp i CL!

Link to comment
Share on other sites

Det største spørsmålet for meg etter kampen i går; Er Sege Aurier virkelig så god at han bærer PSG på sine skuldre? Er gårdagens nivå på han normalen, eller skulle han bare bevise hva Arsenal "gikk glipp av" i rykteflommen rundt han for en tid tilbake?

Aurier er en ok+ spiller, men dominerte i går fordi han hadde en virkelig verdensklassespiller på sin kant med en herlig playmaker bak. AdM og Verratti kunne spille han frem enkelt gang etter gang fordi våre vinger ikke hjalp til bakover.

 

Skal sies at jeg hadde veldig lyst på han foran Debuchy og selv om vi valgte feil har det kommet positiver ut av det.

Bellerin begynner å bli meget bra og Aurier virker dessuten å ha veldig uproffesjonelle holdninger (Jfr. Zlatan+Blanc+oralsex-utspillet)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...